Ensimmäinen uusi auto kiikarissa ja käyttökulut mielessä; polttoaine, vakuutukset, renkaat... Mutta paljonko vuositasolla kannattaa varata TSIn öljynkulutusmittauksiin (ne kuulemma menee asiakkaan piikkiin)? Riittääkö tonni?
Uusi TSI???
33
486
Vastaukset
- HolistillaOnTehtäväHihii
Voi kun oli taas onneton aloitus, Holisti.
- Sarkasmi.sakari
Öljyt Puuilosta ja aivot narikkaan.
- EiSentäänLidlistä
Sama se on mistä rasvat hakee. Ei tarvitse olla lestadiolaisliike.
- hessumopo
Uusissa autoissa ei ole mitään öljynkulutusongelmia. Kaikkihan sen tietävät, mutta holistin täytyy toki vääntää provoa asiasta. Saadaan tähänkin viestiketjuun paljon kirjoituksia ja holistin erektio vain kovenee.
- Yarisman
Saattaa olla joissakin moottoreissa. Tuo 1,5TSI on melko uusi versio, joten sitä ei missään nimessä. Varminta tietysti olisi ostaa TOYOTA. Niissä ei koskaan ole mitään vikoja, sillä Toyota on viattomuudestaan kuuluisa, pitkäikäiseksi ja kestäväksi todettu.
- öljyautoVWaudiskoda
TM kertoi jutussaan että uusiakin on korjattu koneistamoilla
Puhuuko julkisesti potaskaa alan lehti?
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/201710192200472258_oa.shtml
Voishan TM tietysti kirjoittaa jatkojutun onko väitteellä perää.
Onhan se jo monessa numerossa seurannut turvavyöskandaalia.- älyhoiäläjätä
On täysin sinun oman mielikuvituksesi tuotetta, että muka uusiakin autoja olisi öljynkulutuksen vuoksi korjattu. Mutta minkäs sille voi kun provoilla täytyy. . .
- Toyota.rules
Ehkä kuitenkin yli kaksi vuotiaana kun olemattoman lyhyt takuulla on eletty. Onneksi en enää omista volkkaria . Elämäni viisain ratkaisu. Ei haittaa, vaikka pätkästä en enää rikastuta.
- Outo_palsta
Kobe
- turvavyönytVWöljytennen
älyhoiäläjätä kirjoitti:
On täysin sinun oman mielikuvituksesi tuotetta, että muka uusiakin autoja olisi öljynkulutuksen vuoksi korjattu. Mutta minkäs sille voi kun provoilla täytyy. . .
Lue Tekniikanmaailma oliko 19/17 numero
Niin lehti kertoo Toyota.rules kirjoitti:
Ehkä kuitenkin yli kaksi vuotiaana kun olemattoman lyhyt takuulla on eletty. Onneksi en enää omista volkkaria . Elämäni viisain ratkaisu. Ei haittaa, vaikka pätkästä en enää rikastuta.
Oletko ajatellut opiskella kirjallista ilmaisua?
- minullaonselehti
turvavyönytVWöljytennen kirjoitti:
Lue Tekniikanmaailma oliko 19/17 numero
Niin lehti kertooLue ja ymmärrää lukemasi. Provoilijat ovat pääsääntöisesti tyhmiä.
- julkisuusVWskodat
kunhan_taas_kysyn kirjoitti:
Oletko ajatellut opiskella kirjallista ilmaisua?
Riittää kun TM ja tuulilasi kertoo vai eikö?
Julkisuus tuhoaa VW kun muut keinot ei auta. Eli paisuu omaan huijaukseen julkisuusVWskodat kirjoitti:
Riittää kun TM ja tuulilasi kertoo vai eikö?
Julkisuus tuhoaa VW kun muut keinot ei auta. Eli paisuu omaan huijaukseenEntä sitten? Yrittäjiä riittää aina.
- skd
Seattiin saa pitkän takuun ja ovat paremman näköisiä. Vain hullu ostaa volskin.
- öljyäsyö
Hullu on se joka ostaa vag leirin tekeleen ja tiedän mitä puhun, kokemusta on audiA4 tfsl 2013 ja vika herkempää autoa saat hakea
- öljyäsyö
öljyäsyö kirjoitti:
Hullu on se joka ostaa vag leirin tekeleen ja tiedän mitä puhun, kokemusta on audiA4 tfsl 2013 ja vika herkempää autoa saat hakea
Lisään vielä,että minun skoda octavia ruostui ja mätäni alle vuodessa.
- audismionvaikeaaVW
TFSI sama tekniikka
samaa vikaa premium muodossa - eimaksapaljon
TSI-moottorin öljynkulutusmittauksen voi suorittaa myös itse. Aja auto tasaiselle alustalle ja odota vähän aikaa. Sitten nostat konepellin ylös. Pidä mielessä, koska edellisen kerran tarkistit öljytikusta öljyn määrän. Oliko se puoli vuotta sitten vai vuosi sitten? Matkamittarin perusteella voit päätellä, kuinka paljon kilometrejä on tullut lisää edellisestä öljyntarkistuksesta. Jos öljynpinta on laskenut edellisestä tarkistuksesta, niin voit päätellä TSI-moottorin öljynkulutuksen.
- Laatupeli
Tarkista öljyt joka kerta, kun tankkaat auton. Yleensä litra riittää, mutta voi mennä kaksikin.
- skodasakke
Laatupeli kirjoitti:
Tarkista öljyt joka kerta, kun tankkaat auton. Yleensä litra riittää, mutta voi mennä kaksikin.
Mikä TSI-Skoda sulla on? Vuosimalli ja paljonko ajettu?
- JokaisestaTiedemies
Ylläri, ylläri, ohje sopii moottorille kuin moottorille. Ei kuitenkaan sähkömoottorille:)
- Bling
öljynkulutusremontti maksaa 3000-7000€. takuu ei korvaa.
- InnocentBystander
Onko takuuehdoissa tällainen lisäehto? Onko yleistäkin tällainen "poissulkeminen" autotehtailla?
- öljypoltinVWskodaudi
InnocentBystander kirjoitti:
Onko takuuehdoissa tällainen lisäehto? Onko yleistäkin tällainen "poissulkeminen" autotehtailla?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15227027/15000-pyynti-maksa-7500e-vw-aleskoda
VW on ongelmia asiakaspalvelussa - InnocentBystander
Lukihäiriö vai et ymmärrä? Tai halua ymmärtää..😉
- kallisylläpitääVWskoda
Onni omista VW pommi
- pörhönhapannaamatVW
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/suomalaisasiantuntija-itse-en-kolmea-kuljettaisi-takapenkilla-suosittujen-pikkuautojen-turvavoissa-vakava-vaara/6902788#gs.0J76ivk
älä ainakaan näitä VW autoja osta ja pyydä kiatakuu - Sarkasmi.sakari
Skoda rommaa pahasti, koska uudet päästönormit. Päästöarvot nousee kaikilla malleilla vähintään 150%, mutta hybridi Toyotalla putoavat vähintään 150%. Valinta varma!
- miksi.näin.huonoja
Kerropa rehellisesti mitä kiksejä saat kirjoittaessasi näitä täysin päättömiä juttuja päivästä toiseen. Sinä itse tiedät että nämä ovat täysin absurdeja ja niin me kaikki muutkin.
Ainoa kysymys joka jää jäljelle on: miksi?
Voisit myös kirjoittaa provoja joissa olisi joku pointti sen sijaan että heittelet näitä täysiä päätömyyksiä. Mikset kirjoita parempia provoja? - eitakuutaskodaudiseat
miksi.näin.huonoja kirjoitti:
Kerropa rehellisesti mitä kiksejä saat kirjoittaessasi näitä täysin päättömiä juttuja päivästä toiseen. Sinä itse tiedät että nämä ovat täysin absurdeja ja niin me kaikki muutkin.
Voisit myös kirjoittaa provoja joissa olisi joku pointti sen sijaan että heittelet näitä täysiä päätömyyksiä. Mikset kirjoita parempia provoja?Kalikka kalahtaa niin älähtää
- Sarkasmi.sakari
miksi.näin.huonoja kirjoitti:
Voisit myös kirjoittaa provoja joissa olisi joku pointti sen sijaan että heittelet näitä täysiä päätömyyksiä. Mikset kirjoita parempia provoja?Siksi: Jotta trollit tajuavat, että provonsa ovat huonoja. Ei mitään jännitystä. Aina pitää liioitella liikaa. Onko perus-landlord-holisti-trolli tosikko? Siltä vaikuttaa. Oletko lukenut hyviä provoja täältä? Entä asiallisia juttuja? Minä en. Kyllästyin ja rupesin kirjoittamaan itse.
RÖLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- TiiviTaavi1
Vastaus alkup kysymykseen:
Touhutonni tai mieluummin pari. Niillä voi vian sitten selvittää, korjaus onkin eri juttu sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246