Hei! Olen harkinnut itse kauan aikaaa toisen koiran hankkimisista. Perheellä yhteisenä koira on. Ollaan juteltu äitin isän ja siskon kanssa että saisin australianpaimenkoiran hieman isompana, olen siis 12v. Harrastan Rally-Tokoa 7.v pohjanpystykorvan kanssa ja perheeseen kuuluu myös 1,5.v kani. Itse rakastan eläimiä ja lenkkeilen paljon koirani kansaa ja pupun kans touhuan. Haluaisin oman koiran ja juurikin australianpaimenkoiran. Aussien kanssa olisi suunnitteillla agilityä ja normi oleilua lenkkeilyä tietty ja muuta kivaa. Luulen että
aletaan katteleen 2019 talvella\keväällä pentuja ehkä. Itse maksan suurimman osan vanhemmat ihan vähän. Perhe osallistuu tietenkin pennun kasvatukseen ja auttelee niiinkun vanhempien kuuluukin. Suurimmalta osaltani olisi minun hommia kun minun koirakin olisi. Onko kokemusta Australianpaimenkoirista; jos on voisitteko kertoa(: !?
Australian paimenkoira lapselle
Eläinrakas
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635