Siis kummat rinnat on isommat 70A vai 65B?
Kummat on isommat
7
186
Vastaukset
- Miullaonviiltelyarpia
Et oo tosissas. No kuitenkin, a tulee ensin ja se on pienin. B on isompi, ja tulee seuraavaksi, siitä voi päätellä että a koot on pienempiä kuin vaikka esin siis f koot.
- Näinon
Ootko poika? Jos oot nii ymmärrän jos et niin otta varmaan 11v. Mutta kirjain=rinnan ALUKSEN ympärys mitta, numero=rinnan ympärys mitta
- andrukela
emt riippuu siitä kuinka paljon painaa,
- Miullaonviiltelyarpia
Ei se painosta riipu. Se riippuu siitä, miten se tyyppi itse kehittyy ja mikä on liikunnan määrä ja ruokavalio. No ehkö paino riippuu vähän, mut ei se ny siihen kokonaan siis vaikuta yksinään.
- Miullaonviiltelyarpia
No sori sori mut oon tyttö ja 13v. Ja sitä paitsi en oo idiootti. Siis kyl mö tiedän mitä kirjain ja numero takottaa.
65B ja 70A ovat rinnakkaiskokoja, eli periaatteessa tässä tapauksessa kumpikaan ei ole toistaan isompi. Naisen muodosta riippuen toinen koko istuu hänelle paremmin, kuin toinen, mutta muuten molemmat ovat aivan sama koko. Rinnakkaiskoon periaate on siis se, että jos valitset yhtä kokoa pienemmän ympärysmitan, niin tulee sinun valita yhtä kokoa isompi kuppikoko.
Lisää rintojen koon mittaamisesta ja rinnakkaiskoosta:
https://mymuse.fi/pages/rinnakkaiskoko
https://cubus.com/fi/Corporate/Asiakaspalvelu/Tuotetietoa/Rintaliiviopas/#accept- Hienoa
Kiva tietää kun olen mies joka tule naisten kanssa toimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154