Nyt tarviin kiiruusti teidän kansalaisten apua. Minulle kävi niin, kun kerrankin meinasin siivota, kun eukko on illan töissä, niin mikäs siinä on imuroidessa. Mutta, mutta, meillä on semmoinen kissapöytävalaisin, jossa on pää sekä jalusta painavaa rautaa, ja keskellä kissan kroppa lasia. No minä nostin kissaa päästä, niin pirut, sehän otti ja tippui. Minä hölmönä katoin, kun pää oli sormien välissä, jalusta maassa, lasi tuhannen päreinä. Nyt minun pitäisi löytää koko lamppu, tai lasi, osaatteko sanoa kuka on semmoisen takana, siis tekijä, tai mistä voisi löytyä, vai onko kellään teistä samanmoista, josta voisitte ehkä luopua. Kiitos
Apuva "kissa"
kulkevainenkurjuus
3
207
Vastaukset
- karvinen_
Sanot vaan eukolles kauniisti anteeksi ja nukut yön sohvalla.
- kulkevainenkurjuus
En usko että auttaa, taidan olla autossa viikon verran, niin jos sitten olisi unohtunut.
- PerculeHoirot
Valaisimessa on varmaan tietoja jalustassa valmistajasta jne., joiden perusteella voisi alkaa etsimään.
Kandeis kysyä emännältä olisko kissulielämänvaiheesta jo kasvettu yli ja haluaisi jotain muuta....
https://www.catashopper.fi/collections/3d-valaisimet-1/elaimet
https://www.catashopper.fi/collections/3d-valaisimet-1?page=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831