Ranskalainen presidenttipari pistää säpinää Helsinkiin.
Politiikkaa puhutaan maailman kauneimmalla kielellä.
Se siitä, mutta puolisoiden look on tärkeämpää.
Mikäli katsomme päivän lehtien sivuja.
Ranskan Brigitte rouva on äärettämän laiha ja pukeutuu mustaan.
Hänen laihuutensa tulee valitettavasti esiin kasvoissa, uurteineen.
Ikääkin jo on, mutta vahva silmämeikki tekee hänestä jotenkin suttuisen näköinen.
Nuoremman miehensä rinnalla, hänen ikänsä korostuu.
Mutta meidän iki-ihana Jenni rouva hurmaa.
Kaunis aniliinileninki, hoikka varsi ja upeat sääret.
Kasvot ovat luonnonkauniit.
Hiukset ovat vahvat ja kauniin väriset.
Joskus voisi hiukset sitaista kiinni ja nostaa ylös.
Presidenttiparit
85
1169
Vastaukset
- Tuulettaa
Lienee rouvilla ikäeroa muutamia kymmeniä vuosia.
Suttuisesta meikistä kun puhuit, suttumeikki ärsytti enemmän tällä kohu-urheilijalla Kortteella. Hän tosin tarkoituksella hakee julkisuutta keinolla millä hyvänsä. - Korut.vain.lisukkeena
Kyllä Jenni on kaunis, mutta näin sitä ollaan eri mieltä asioista. Koru oli mielestäni liian laaja ja koko ihmisessä katse kiinnittyi vain koruun, piti oikein väkisin vääntää silmänsä katsomaan muuta tyylikkäässä asussa. Vanha fraasi - pieni on kaunista.
Korut
Jenni on todellakin itsessään jo koru.
Näyttävä koru on paikallaan, yksivärisen leningin kanssa.
Jennin pyöreäposkista tätimäisyyttä korostaa hänen jäykkä, liikkumaton kampauksensa. Asu oli kaunis ja onhan Rva. Haukio ihan edustavannäköinen nuori nainen, olematta mikään suuri kaunotar, mutta se on ok. Madame Macron ei ole mikään missi myöskään eikä tarvikkaan olla. Äärettömän hyvä tyylitaju ja tilaisuuksiin sopiva pukeutuminen, kauniit sääret, rusketus, valloittava hymy ja eloisa olemus jotenkin viestittävät valoisan ja dynaamisen henkilön persoonallisuutta. Siinä Jenni jää toiseksi; vaikka hän onkin tavallaan kaunis niin hän ei viestitä juuri mitään olemuksellaan, paitsi nukkemaista pidättyvyyttä.
Ja nyt sitten voisimme ruotia presidenttien pukeutumisen ja käyttäytymisen viimeisen päälle.- 1leskenn
Palo
Jenni-rouvassa korostuu aina hänen luonnollisuutensa, muiden valtioiden päämiesten rouvien rinnalla.
Hänen rauhallinen, suoraryhtinen olemuksensa kertoo henkilöstä, jolla homma on hanskassa
Ei tarvitse jännittää hänen puolestaan mokia.
Mitähän viestiä hänen pitäisi antaa.
Eikö se ole presidentin tehtävä?
Brigitte-rouvan tyylitaju on mustiin puettua, ainakin tähän asti.
Huippukorkeat stilettikorkokengät mukulakivikadulla taitavat olla todella epämukavat.
Hiuksissa on lisäkkeitä, joten kampauksen tapainen onnistuu.
Kasvot ovat tupakoijan ja auringonpalvojan.
2lesken - terveen.naisen.ihanne
Mummo Macronilla se jäykkä tukka on, ilmeisesti peruukki. Rusketus on kammottava, korostaa juonteita. Laiha kuin anorektikko, reidetkin pelkää luuta. Kasvoissakaan ei mitään naisellisuutta, vain valtava tekohampainen suu ja kova silmämeikki. Älyttömät piikkikorot tikkujaloissa on karmean näköiset. Olkoon miten eloisa vaan, ruma se on. Jenni on luonnonkaunis ja raikas, tyttömäinen eikä tätimäinen. Mitä sinulla on suomalaisia kauniita naisia vastaan ?
- ikänsä
Palomalla on ikäkriisi. Yrittää nostaa ikäihmisten ns. kauneutta esiin. Melanie Trumppiakin mollasi vaalien jälkeen. Se on se nuoruus, sitä hän kadehtii.
- Tuuheat.hiukset
terveen.naisen.ihanne kirjoitti:
Mummo Macronilla se jäykkä tukka on, ilmeisesti peruukki. Rusketus on kammottava, korostaa juonteita. Laiha kuin anorektikko, reidetkin pelkää luuta. Kasvoissakaan ei mitään naisellisuutta, vain valtava tekohampainen suu ja kova silmämeikki. Älyttömät piikkikorot tikkujaloissa on karmean näköiset. Olkoon miten eloisa vaan, ruma se on. Jenni on luonnonkaunis ja raikas, tyttömäinen eikä tätimäinen. Mitä sinulla on suomalaisia kauniita naisia vastaan ?
Ei vaikuta peruukilta sillä peruukin erottaa hiusjuuresta. Lisäkkeitä todennäköisesti on. Jos olisi peruukki ei voisi kammata hiuksia siten kuin on esiintynyt hiukset sidottuna.
Olen laittanut merkille että varsin monilla hoikilla naisilla mm ranskassa ja briteissä on tuuheat hiukset. Perintötekijät vai tietty ruokavalio kuten paljon oliiveja eri muodoissa voi ehkä vaikuttaa hiuksiin. - persjslkaisuuskohienoo
ikänsä kirjoitti:
Palomalla on ikäkriisi. Yrittää nostaa ikäihmisten ns. kauneutta esiin. Melanie Trumppiakin mollasi vaalien jälkeen. Se on se nuoruus, sitä hän kadehtii.
Palomalla itsellään on kuvissa hirveän lyhyet jalat . Taitaa olla tosi lyhyt muutenkin. Brigittellä on melkein aina 10 sentin korot. Ai se osaa ajaa pyörällä , wauuuuu.
persjslkaisuuskohienoo kirjoitti:
Palomalla itsellään on kuvissa hirveän lyhyet jalat . Taitaa olla tosi lyhyt muutenkin. Brigittellä on melkein aina 10 sentin korot. Ai se osaa ajaa pyörällä , wauuuuu.
Sinä pidä vain huoli omista jaloistasi; minun jalkani eivät ehkä kaikkein pisimmät mutta ne ulottuvat maahan saakka. Jopa täydellinen idioottikin huomaa että profiilikuvani on siluetti laskevaa aurinkoa kohti, ylhäältä päin otettu (suuri pää ja hartiat, kropan yläosa :))
persjslkaisuuskohienoo kirjoitti:
ihan on kuule normaalipituiset jalat palomalla
sopii hänen pieeneen siroon olemukseensa
aika hassua olis jos olis pitkät jalat ja lyhyt selkä
ei hänen pituuteensa kovin pitkiä jalkoja voi laittaa.- Tyyliniekka
Tällaisen tarkkana tyylikkyyden arvostajana Jennin asussa häiritsi se, että jakku ja puku olivat eri sävyä. Olisi ollut tyylikkäämpi jos olisi ollut musta tai valkoinen jakku. Siis ihan eri värinen. Kahta samantapaista väriä mutta eri sävyä ei mielestäni sovi yhdistää. Mutta sehän on vain minun mielipiteeni.
Jos olisi ollut musta jakku niin mustat korkokengät sen kanssa olisi ollut tyylikäs yhdistelmä. Kirkas väri mustan kanssa sopii aina. - Saunapuhdas_
terveen.naisen.ihanne kirjoitti:
Mahtaakohan Brigitte nukkua miehensä kanssa samassa huoneessa yleensä, vai haluaakohan näyttäytyä aina meikattuna? Ihan eri näköinen varmaankin kaikkki meikit pesseennä. Olis kiva nähdä Brigitte saunapuhtaana ilman meikkiä
Saunapuhdas_ kirjoitti:
Mahtaakohan Brigitte nukkua miehensä kanssa samassa huoneessa yleensä, vai haluaakohan näyttäytyä aina meikattuna? Ihan eri näköinen varmaankin kaikkki meikit pesseennä. Olis kiva nähdä Brigitte saunapuhtaana ilman meikkiä
Guuglailin eilenillalla Brigittestä kuvia nuorena ja ilman meikkiä. Ihan raikkaannäköinen blondi, ei mitenkään barbiemaisesti kaunis vaan omannäköisensä. Hänessä on charmia ja eloisuutta ja luulen että hänen viehättyvyytensä perustuukin enemmän hänen persoonaansa kuin kauneusihanteisiin. Minä pidän hänen tavallisen naisen (tosin varakkaan sellaisen) elämäntyylistään (opetti lukiossa vielä ihan hiljakkoin), tekee juttuja perheen ja lastensa kanssa tykkää liikkua ulkona luonnossa ja on spontaani ja huumorintajuinen. Ihailen hänessä hänen rohkeuttaan kuunnella sydämensä ääntä ja jättää pankkiirimiehensä jota kohtaan hänen tunteensa olivat jäähtyneet ja alkaa koulupojan morsiameksi vaikkakin viiveellä. Hänen omat vanhempansa olivat jyrkästi vastaan vaikka omat lapset hyväksyivätkin äidin uuden poikakaverin :) Tietenkin auttaa kun on Trogneauxin suklaatehtailijoiden perijätär ja rahasta ei ole ollut puutetta.
Ei näitä ensimmäisiä naisia voi oikein verrata, ovat niin erilaisia.
Kumpikin on tyylikäs omalla tavallaan.
Silmämeikistä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, jos on mustalla rajatut silmät tulee mieleen panda.
Rouva Macronille ei olisi muutama lisäkilo haitaksi. Olen huomaavinani että on auringon palvoja se vanhentaa ihoa. Ihosta tulee mieleen että olisikohan tupakoitsija.
Moni 65-vuotias on iholtaan sileä häneen verrattuna. Vaikka ei nämä rypyt olekaan mikään oleellinen asia.Mielikki-mummo: Kuvat jossa Ranskan presidenttipari pyöräilee kaupungilla olivat minusta aivan valloittavia. Olen ymmärtänyt että Mme Macron liikkuu paljon ulkoilmassa ja rusketus on peräisin ihan auringosta; se viestittää enemminkin elämäntyylistä kuin kauneusihanteesta. (ja niin totta: ihon uurteutuminen ja parkkiintuminen on se hinta minkä ulkoilmaihmiset maksavat siitä hyvästä.)
- TaukoItselle
Paloma.se.co kirjoitti:
Mielikki-mummo: Kuvat jossa Ranskan presidenttipari pyöräilee kaupungilla olivat minusta aivan valloittavia. Olen ymmärtänyt että Mme Macron liikkuu paljon ulkoilmassa ja rusketus on peräisin ihan auringosta; se viestittää enemminkin elämäntyylistä kuin kauneusihanteesta. (ja niin totta: ihon uurteutuminen ja parkkiintuminen on se hinta minkä ulkoilmaihmiset maksavat siitä hyvästä.)
Paloma- sinun kommentointejasi on mukava lukea.
TaukoItselle kirjoitti:
Paloma- sinun kommentointejasi on mukava lukea.
Mutta korppishan toivoo häneen viitattavan tuolla 70 ?
Paljonkin toivoo.
H.- liiannuori
hunksz kirjoitti:
Mutta korppishan toivoo häneen viitattavan tuolla 70 ?
Paljonkin toivoo.
H.Taasko olet käynyt 70 palstalla urkkimassa?
liiannuori kirjoitti:
Taasko olet käynyt 70 palstalla urkkimassa?
Minä luen kaiken.
Kirjoitan kuitenkin vain ikäisiini.
Korppiskin ainakin yrittää.
H.- liiannuori
hunksz kirjoitti:
Minä luen kaiken.
Kirjoitan kuitenkin vain ikäisiini.
Korppiskin ainakin yrittää.
H.Siinähän sulla päivä kuluukin kun kaikki palstat läpi kahlaat ja joka viestin luet.
2lesken kirjoitti:
mieli
Olen 64-vee ja kasvoni ovat täysin rypyttömät.Ei minunkaaan naamassa ole ryppyjä, kaulassa vähän.
Olenkin nauranut että lihomalla saa rypyt oikaistua. Noin viisi kg pitäisi olla ylipainoa jos ikää on 60 . Muutenkin pysyy terveempänä, niin olen lukenut jostain. Hyvin mielelläni hyväksyn tuollaiset tiedot.mielikki.mummo kirjoitti:
Ei minunkaaan naamassa ole ryppyjä, kaulassa vähän.
Olenkin nauranut että lihomalla saa rypyt oikaistua. Noin viisi kg pitäisi olla ylipainoa jos ikää on 60 . Muutenkin pysyy terveempänä, niin olen lukenut jostain. Hyvin mielelläni hyväksyn tuollaiset tiedot.mielikki
Suvussamme saattaa olla joku sileysgeeni.
Äitini on 90-vuotiaana hämmästyttävän rypytön.
Aikonaan kun laihdutin/laihduin lähes anorektikon näköiseksi, mies sanoi, että:
"Nyt tulee ryppyjä ja vanhenet silmissä.
Alappa eukkoseni syömään"
Siitäpä sitten pikkihiljaa menetetyt kilot tulivat takaisin.ei se aurinko ihoa rutista
kyllä se on geenit mitkä siihen ihoon vaikuttaa
mistä me kukaan tiedetään kuinka ryppynen haukiokin on sit kun on kuusvitonen
ja suurin osa ranskalaisista naisista on siroja ja hoikkia.2lesken kirjoitti:
mieli
Olen 64-vee ja kasvoni ovat täysin rypyttömät.mää oon kuuskymmentä ja on ryppyjä
suurin osa varmaan naururyppyjä
oon sen verran iloluontoinen mummu.viivatiina kirjoitti:
mää oon kuuskymmentä ja on ryppyjä
suurin osa varmaan naururyppyjä
oon sen verran iloluontoinen mummu.Minusta sanoi eräs mummeli joka ei ollut kaverini että : "Tuo kun laittaa aamulla peilin edessä peruslukeman naamalleen niin ei muuta sitä koko päivänä."
En allekirjoita, vai leneeköhän se vähäisten ryppyjeni salaisuus :)viivatiina kirjoitti:
ei se aurinko ihoa rutista
kyllä se on geenit mitkä siihen ihoon vaikuttaa
mistä me kukaan tiedetään kuinka ryppynen haukiokin on sit kun on kuusvitonen
ja suurin osa ranskalaisista naisista on siroja ja hoikkia.Kun kävelin Inglesin nudistirannalla niin siellä oli paljon saksalaisia auringon kärventämiä iäkkäitä ihmisiä. Iho oli paksuuntunut ja rypistynyt kauttaaltaan, hyvin ruskeita olivat.
Minäkin olen aika ruskea tänä kesänä, olen ajaellut paljon pyörällä ja alkukesästä otin aurinkoakin. Kasvoille ei tullut lisää ryppyjä mutta lieneekö muut ruumiinosat jääneet vähemmälle rasvaamiselle kun iho oli aika kuiva.
Näiden saksalaisten auringonotto taisi olla jokapäiväistä ja kokopäiväistä jo vuosien ajan. Ei suomessa niin ehdi kärventyä.mielikki.mummo kirjoitti:
Minäkin olen aika ruskea tänä kesänä, olen ajaellut paljon pyörällä ja alkukesästä otin aurinkoakin. Kasvoille ei tullut lisää ryppyjä mutta lieneekö muut ruumiinosat jääneet vähemmälle rasvaamiselle kun iho oli aika kuiva.
Näiden saksalaisten auringonotto taisi olla jokapäiväistä ja kokopäiväistä jo vuosien ajan. Ei suomessa niin ehdi kärventyä.olis aika kiva tietää mitä sääntöjen vastaista oli siinä mun viestissä
kun kerroin että meidän suvun naisten iho kestää hyvin aurinkoa
eikä rypisty
aika erikoinen poisto ylläpidolta :oviivatiina kirjoitti:
olis aika kiva tietää mitä sääntöjen vastaista oli siinä mun viestissä
kun kerroin että meidän suvun naisten iho kestää hyvin aurinkoa
eikä rypisty
aika erikoinen poisto ylläpidolta :oOn todella. Kai heille on sattunut jokin virhe. En ainakaan muuta voi keksiä.
- Äläylennäitseäsi
Ehkä tavan taneleitten ja tallaajien kannattaisi kohdistaa arvioiva silmänsä itseensä päin ja antaa muitten arvioimisen olla. Varsinkin pressojen puolisoiden, joilla on varmasti omat asiantuntijat kertomassa sekä pukeutumis-, meikki- että kaikki mahdolliset muut julkisella keikalla vaikuttavat ja nähtävissä olevat seikat.
Iltapäivälehdissä ei juuri muusta puhuta kuin rouvien vaatteista. Tuntuu että päivän politiikka on ihan sivuseikka.
Eipä meikäläisen meikit tai vaatteet ketään kiinnosta. Tänään värjäsin hiukseni enkä pääse edes paikallislehteen. Kun sanon suoraan niin harmaat hapset pukivat minua paremmin, kai ne kuuluu näillä kymmenillä asiaan.Äläylennä
Vertasin jo itseäni Brigitte-rouvaan.
Olen vuoden nuorempi, reilusti tukevampi, tummempi, rintavampi, reitevämpi, persevämpi.
Suomalais-ugrilausta alkuperää.
Mutta kun en ole pressanpuoliso.
Kun miehestä tulee presidentti, rouvasta tulee edustushenkilö.
Hänen on kestettåvä arvostelua ja ruotimista, mistä vain. Halusi tai ei.
Muuten on väärässä paikassa.- bessie--
2lesken kirjoitti:
Äläylennä
Olen vuoden nuorempi, reilusti tukevampi, tummempi, rintavampi, reitevämpi, persevämpi.
Muuten on väärässä paikassa.Oletko tosiaan noin tyhmä ja sivistymätön vai teeskenteletkö?
bessie-- kirjoitti:
Oletko tosiaan noin tyhmä ja sivistymätön vai teeskenteletkö?
bess
Nyt en ymmärrä?- Snaijannetko
Sivistynyt, kultivoitunut, valaistunut ... inhimillinen ihminen ei arvostele ja ruodi mitä vain. Juuri no. toisten ulkonäön arvostelu kertoo arvostelijasta kaiken olennaisen siitä, mihin vaateisiin asti ei ole itse yltänyt.
Snaijannetko kirjoitti:
Sivistynyt, kultivoitunut, valaistunut ... inhimillinen ihminen ei arvostele ja ruodi mitä vain. Juuri no. toisten ulkonäön arvostelu kertoo arvostelijasta kaiken olennaisen siitä, mihin vaateisiin asti ei ole itse yltänyt.
Snaijan
Jos olet noin sivistynyt, miksi ihnmeessä kirjoittelet täällä, ketjussani.
Mene 70÷ kahvikammariin laukomaan valaistuksestasi
Ja kirjoittelet tuo ääliö bessin-puolesta.
Voi zsiesus, mitä porukkaa.- bessie--
2lesken kirjoitti:
bess
Nyt en ymmärrä?"Kun miehestä tulee presidentti, rouvasta tulee edustushenkilö."
Jaa, sittenhän hänen varmaankin pitää edustaa...
"Hänen on kestettåvä arvostelua ja ruotimista, mistä vain. Halusi tai ei.
"Muuten on väärässä paikassa."
Yritätkö vääntää nyt asian niin, ettei tämä "edustushenkilö" muka kestäisi arvostelua ja ruotimista. Mahtaa kestää paljon enemmän kuin sinä "persevä" reppanamoukka konsanaan. - OhMyGod
bessie-- kirjoitti:
"Kun miehestä tulee presidentti, rouvasta tulee edustushenkilö."
Yritätkö vääntää nyt asian niin, ettei tämä "edustushenkilö" muka kestäisi arvostelua ja ruotimista. Mahtaa kestää paljon enemmän kuin sinä "persevä" reppanamoukka konsanaan.Älä sinä jankuta näitä omia näkemyksiäsi, eivät ne ole mikään totuus vaan arvostan lesken mielipidettä ihan yhtä paljon.
- bessie--
OhMyGod kirjoitti:
Älä sinä jankuta näitä omia näkemyksiäsi, eivät ne ole mikään totuus vaan arvostan lesken mielipidettä ihan yhtä paljon.
Hohhoijaa taas...
Eikös keskustelpalstan idea ole se, että jokainen voi kirjoitella omia näkemyksiään, minäkin? bessie-- kirjoitti:
"Kun miehestä tulee presidentti, rouvasta tulee edustushenkilö."
Yritätkö vääntää nyt asian niin, ettei tämä "edustushenkilö" muka kestäisi arvostelua ja ruotimista. Mahtaa kestää paljon enemmän kuin sinä "persevä" reppanamoukka konsanaan.bess
Loistava tyyli kirjoittaa päälle.
Kun itseltä sanat on kateissa.
Menehän 70 palstalle ikäistesi joukkoon ja pura pahaa oloasi johonkin säälittävään olentoon.
Se on moro.- bessie--
2lesken kirjoitti:
bess
Menehän 70 palstalle ikäistesi joukkoon ja pura pahaa oloasi johonkin säälittävään olentoon.
Se on moro.Tietääkseni en ole kirjoittanut päälle, mitä ikinä se nyt sitten tarkoittaakin.
Keneltä on sanat kateissa, ei minulta ainakaan?
Sinä et minun ikääni tiedä, et liioin sitä millainen olo minulla on.
Ylimieliset heittosi antavat kuvan säälittävästä reppanasta jolla on suuret luulot itsestään.
Provosoida voisi fiksustikin, siihen sinä et pysty. bessie-- kirjoitti:
Tietääkseni en ole kirjoittanut päälle, mitä ikinä se nyt sitten tarkoittaakin.
Keneltä on sanat kateissa, ei minulta ainakaan?
Sinä et minun ikääni tiedä, et liioin sitä millainen olo minulla on.
Ylimieliset heittosi antavat kuvan säälittävästä reppanasta jolla on suuret luulot itsestään.
Provosoida voisi fiksustikin, siihen sinä et pysty.bess
Neljävuotta sitten kirjoitin ensimmäisiä juttujani.
Sinä annoit sivistyneen ja hienostuneen ohjeen, kun oli kyse äidistäni.
Käskit äitiäni pitämään turpansa kiinni ja solvasit, että eikö yhtä 86-muoria saa ojennukseen.
Olin ällikällä lyöty,että kuka on tällainen jyräävä, kaamea, pelottava bessie-nikki.
Sama paskahan tuntuu roikkuvan täällä palstalla, vissiin maailman tappiiun saakka.
Lähde hevon kuuseen tästä.ketjusta. Heti.- bessie--
2lesken kirjoitti:
bess
Neljävuotta sitten kirjoitin ensimmäisiä juttujani.
Sinä annoit sivistyneen ja hienostuneen ohjeen, kun oli kyse äidistäni.
Käskit äitiäni pitämään turpansa kiinni ja solvasit, että eikö yhtä 86-muoria saa ojennukseen.
Olin ällikällä lyöty,että kuka on tällainen jyräävä, kaamea, pelottava bessie-nikki.
Sama paskahan tuntuu roikkuvan täällä palstalla, vissiin maailman tappiiun saakka.
Lähde hevon kuuseen tästä.ketjusta. Heti.Ensimmäisiä juttujasi tuolla nikillä vai?
Ai sinun äitisikin on kirjoitellut tänne. Mitä nimimerkkiä hän käytti? - terapiaanehakee
2lesken kirjoitti:
bess
Se on moro.Ei 70 ole mikään kaatopaikka reppanoille 60 ikäisille. Siellä niitä katujyriä nyt rymistelee . Hiomionkipeyttä niillä kun oma elämä on mitätöntä,
- Jatkakaa
Meitsi kirjoittelee ihan vain omasta puolestaan.
- kylmätotuus
2lesken kirjoitti:
Äläylennä
Muuten on väärässä paikassa.En allekirjoita mielipidettäsi siitä, että presidenttien puolisot olisivat yleistä riistaa, joiden ulkonäköäkin saa arvostella "surutta". Ei se niin mene!
Minusta on typerää käytöstä, jos "julkkisten" ulkonäköön takerrutaan ja sivuutetaan näin heidän varsinaiset tehtävänsä, ansionsa ja mokansa.
En lisää enää mitään kommenttiini, koska tiedän, että se on täysin hyödytöntä. Sinä elät toisia arvostellen näkemättä heissä mitään hyvää.
Negatiivisuus hallitsee elämääsi suhteissasi toisiin ihmisiin.
Mielelläni näkisin joskus aloituksesi, joka pursuaisi positiivisuutta.
En voi sellaista vaatia, koska itse en ole tehnyt aloitusta aikoihin, mutta toivoahan aina voi, että sinä toteuttaisit toiveeni. bessie-- kirjoitti:
Ensimmäisiä juttujasi tuolla nikillä vai?
Ai sinun äitisikin on kirjoitellut tänne. Mitä nimimerkkiä hän käytti?bess
Ihan sama millä kirjoitin.
Vastauksesi oli rääväsuisen,
amislaisen kirjoittama loanheitto.
Kun olet niin helvetin hyvä neuvomaan ja tietämään,
käytä Etsi kuvaketta ja hae herjaava kirjoituksesi.
Se löytyy, aina.kylmätotuus kirjoitti:
En allekirjoita mielipidettäsi siitä, että presidenttien puolisot olisivat yleistä riistaa, joiden ulkonäköäkin saa arvostella "surutta". Ei se niin mene!
Minusta on typerää käytöstä, jos "julkkisten" ulkonäköön takerrutaan ja sivuutetaan näin heidän varsinaiset tehtävänsä, ansionsa ja mokansa.
En lisää enää mitään kommenttiini, koska tiedän, että se on täysin hyödytöntä. Sinä elät toisia arvostellen näkemättä heissä mitään hyvää.
Negatiivisuus hallitsee elämääsi suhteissasi toisiin ihmisiin.
Mielelläni näkisin joskus aloituksesi, joka pursuaisi positiivisuutta.
En voi sellaista vaatia, koska itse en ole tehnyt aloitusta aikoihin, mutta toivoahan aina voi, että sinä toteuttaisit toiveeni.kylmä
Oletko kuullut Ranskan presidentin rouvan puhuvan Suomen vierailulla.
Mitä asiaa hänellä oli, jos näin on tapahtunut.
Olisin mielelläni kuunnellut kaunista ranskankieltä.
Kun puolisoilla on edustustehtävä, niin mielestäsi pitäisi kehua vierailijan look, piti tai ei.
He pukeutuvat kuuluisien muotisuunnittelijoiden asuihin.
Niitähän on iät ajat arvosteltu.
Muuten, mitenkä olen viehättävää Jenni-rouvaa negatiivisesti arvostellut?
Lueppa tarkemmin.- Sivustaseurannut
2lesken kirjoitti:
bess
Ihan sama millä kirjoitin.
Vastauksesi oli rääväsuisen,
amislaisen kirjoittama loanheitto.
Kun olet niin helvetin hyvä neuvomaan ja tietämään,
käytä Etsi kuvaketta ja hae herjaava kirjoituksesi.
Se löytyy, aina.Mun mielestä bessie voisi ihan hyvin painua tollukan ja korppikotkan seuraksi 70 keskusteluihin. Ihan samanlainen päänaukoja ja naurettaviin pikkuasioihin puuttuja. Esittää jotain mutta kun ei ole...
Sivustaseurannut kirjoitti:
Mun mielestä bessie voisi ihan hyvin painua tollukan ja korppikotkan seuraksi 70 keskusteluihin. Ihan samanlainen päänaukoja ja naurettaviin pikkuasioihin puuttuja. Esittää jotain mutta kun ei ole...
Sivusta
Bes voi siirtyä suoraan ruunen, korppiksen ystävän, kanssa kahdeksankymppisiin.
- lollolol
Noooh, lehdistön kysyessä Niinistön korvanappi tilttasi kesken kaiken ja Macronia hieman huvitti.
Oi kun olis noin siro kuin ranskalainen rouva, olispa noin nätti tukka kuin Jennillä,
sirot sääret kuin molemmilla,
sit viel kun olis rypytön naama kuin leskellä,
hyvä olis vanheta huoletta.
Nimim. "lapio käteen ja ojaa kaivamaan"..Jennin kaunis, heleä, rypytön iho, ryhti ja tyyneys, Brigitten sääret, sirous, tyylitaju ja hiukset...ja hänen aviomiehensä. :)
- outojapuhut
Sanotko niitä tikkuja sääriksi, reidetkin pelkkää luuta ja nahkaa. Tukka on ilmiselvästi peruukki. Sirous on anorektikon näköistä, tyylitajun takana voi olla joku ammattilainen stailaaja. On sulla outo maku , onneks et ole mies.
juu mää ottaisin kans brigitten aviomiehen
jennin tyyneyttä mää en halua se on tylsää
muuten oon ihan täysin tyytyväinen
tähän omaan ulkonäkööni ryppyineni kaikkineni.- näin-on
viivatiina kirjoitti:
ei vaan voisin mää ottaa ne ranskattaren hiukset
vähän toisella mallilla kumminkin.naamaa se tukalla peittelee, naama kuin petolinnun p--e.
näin-on kirjoitti:
naamaa se tukalla peittelee, naama kuin petolinnun p--e.
kauneus on katsojan silmissä
mun mielestä ilmeikäs ja eloisa kokonaisuus
verrattuna tähän hauraaseen haukioon.
juu ja meidän pressan ryppysyys ja vanhuus korostuu
nuoren rouvan rinnalla ihan yhtä lailla
ranskan pressa on oikein komee nuori mies
ja hänen rouvansa toki kun on kakskytviis vuotta vanhempi
on siitä huolimatta tyylikäs hyvän näköinen nainen ikäisekseen
voisivat vaihtaa päikseen
niin olisivat sit sopusuhtaisempia.- Kuumaveisti
Niin ja, taas politiikka-Radiossa hekkuttivat Ruhtinas-Niinistöä ? Kummaa SeKoomuksen mainostamista.tuo Vale-Ylen touhu, ja tuohan uppoa tyhmille suomalaisille kun kuuma-veisti voihin
- lomaparta
Kuvittelin että Sipilä olisi ajanut kesäsänkensä pois, tapaamiseen Ranskan presidentin kanssa mutta ei.
- Uusilook
Eihän kesä ole vielä loppunut, kesäkarvatkin voivat vielä kasvaa.
- starana
Minusta kommentaattori kuvasi hyvin kysyttäessä, että miten Brigitte on suoriutunut. Nimittäin vastasi, että käyttäytynyt kuin rokkistara. Hypähdellyt välillä kansan joukkoon ottamaan selfieitä. Juuri samaan aikaan näytettiin kuvaa, missä Birgitte pillofarkuissaan harppoo kuin Michael Monroe kuvaamaan.
On muuten paljolti Michael Monroen näköinen.:)- nuorekasta.menoa
Ei todellakaan käyttäytynyt kuin Ranskan ensimmäiseltä naiselta olisi odottanut.
Ottaisi oppia Micelle Obamasta tai nuoremmista, vaikka pa Ruotsin Victoriasta.
- Jennin.jakut
Näyttääkö Jennin maha vähän pömpöttävän? Hyvinhän tässä olis ehtinyt laittaa taas "pullan uuniin." Lyhyet jakut peittävät sopivasti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808302201170753_vd.shtml#gallery- nisutjanasut
Taitaa olla tuon mekon materiaali kumpua korostava. Vaan olisihan prinssille kiva saada sisaruksia.
- kenen-asioilla
muija oli kuin variksen pelätin ja ukot jauhoi iän ikuisia höpötyksiä. mitä uutta tuossa oli ?
pirunmoinen turhuuden hässäkkä, sikakallis ja ihan turha. kuin lasten hiekkalaatikolta,mutta muka aikuisia,,,,oi oi oi ja voi voi. kyllä oli huvittavaa ja tyhmää,kuten aina muutkin vastaavat "tapaamiset".- pahsia
voi voi, jopas sitä ollaan sinisilmäisiä, Ranskalla piisaa ongelmia ainakin vastavuoroisuuden verran
- Bengalitikku
Taidan olla vähän romanttinen.
Olen mielissäni näistä valtiovierailuista. Mehän emme tiedä, mitä kabinetissa keskustellaan. Onhan näillä merkitystä. Pieniä askelia.
Tämmöinen 5,5 miljoonainen kansa. Mielestäni Niinistön toimet ovat vuosikymmenten historiallista jatkumoa. Harkitusta pienesti tärkeissä asioissa mukana. Välittäjänä. Missään en huomannut mainittavan Putinia, jolta lienee tullut viestiä EU:llekin. Ei kaikki asiat "näy".
Näitä frouvien esiintymisiä en ruodi.
Nuo fiinit lenkkarit olisivat hauskannäköiset jalassani, melkein tihkahduttavan.- Tuulipukunainen
Fiksu ihminen, kun laittaa lenkkarit Suomenlinnaan eikä yritä tipsutella korkkareilla.
- tuulipukunainen
Tuulipukunainen kirjoitti:
Fiksu ihminen, kun laittaa lenkkarit Suomenlinnaan eikä yritä tipsutella korkkareilla.
Aamutv:ssä oli piilaaksoasiaa ja puku päällä ja taskuliinalla varustautunut haastateltava istui lenkkarit jalassa ilman sukkia. Oi aikoja oi tapoja, joten rehellisesti minusta tuulipuku/ verkkarit on paras puku.
- Varrettomat
Nukuin aamutv:n aikaan joten en katsonut, mutta saattoi hänellä olla sukat koska nykyään on sellaisia, joitten resori ei näy kengästä.
- Tuulettaa
Nämä vierailut taitavat olla toisinaan aika kyllästyttävää työtä. Olin huomaavinani joskus kyllästyneen ilmeen nopeasti välähtävän presidentti Macronin kasvoilla. Kauppatorin kahvi ei ainakaan hymyä tuonut..
Sanovat Sipilän kanssa sujuneen hyvin, nopeatempoisia kun ovat molemmat.
Tuo naisten vaatteiden ruotiminen ylenpalttisesti on aika pinnallista juttua. - Utelias.Uunokki
Mitä noissa poistetuissa viesteissä on ollut.
- hangessa
ei kai muuta vakavampaa kuin että hanki elämä.
- B.J
Brigitte eloisa rock , Jenni tätimäinen iskelmä.
Onpa kommentteja. Asiallisiakin.
Ja paljon on poistettu.
Porukat eivät pysy asiassa ja laukovat älyttömyyksiä.
En ymmärrä miksi yli-ikäiset eivät pysy omalla tontillaan, vaan änkeävät tänne mielipiteineen.
Heillä oli kymmenen vuotta aikaa tehdä alusta ja pohja 60 palstalle.
Meni jossakin kohdin täysin poskelleen.
Liian omahyväistä kehumista vuodesta toiseen, kukaan ei jaksa.
Tehkäämme parempi.
Tämä keskustelu presidenttipareista on loppuunkäsitelty.
Se on moro.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927