Palkkapyynti 3300 brutto / toimistohommia?

pulmaanratkaisua

Mietin että kun työnantaja tarjoaisi 3100 euroa brutto toimistotyöstä. Niin pitäiskö hyväksyä, vai myynkö osaamistani liian halvalla? Toimistotyötä johon sisältyy muutama tunti viikossa autolla ajoa paikasta toiseen lähiseudulla. Niistä ajoista saisi km korvauksen. Ajattelin pyytää 3300, onko liikaa? Joutuisin opettelemaan jonkun power pointin ja exselin, tähän asti olen vain wöördiä käyttänyt. Työpaikka Turussa ja olen koulutukseltani merkonomi ja mies. Päivätyö, puolen tunnin ruokatunti,liukuvat työajat.

6

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipide------

Heh hee vai yli 3k€ meinaat saada heh hee...odotas vaan "palkkatarjousta".... heh hee.
      Älä lennä sitten perseelles!

• EhkäMarkkoina

Hehehhaa. Voihan tuo palkka 3300 olla, mutta vanhaa rahaa.

• Juupps

Pyydä vain, saat ehkä puolet. Kun et osaa perusohjelmia, kokematon ja periaatteessa työsi on tuottamatonta hallintotyötä. Sentään mieslisää ansaitset.

• Miees1989

Mieslisää? No kaltaistasi feministiääliötä ei ota kukaan järkevä töihin että siinä mielessä katkeruutesi voisi ymmärtää...

• EiJääKäteenTarpeeksi

Itse saan 3500 euroa toimistohommista teollisuudessa. Plus työnantajan myöntämät vuosipalkkiot, bonukset, työsuhde-edut. Olenko jotenkin ylipalkattu?

• pahan.karman.mies

Sattuisipa omallekin kohdalle semmoinen virhe että olisin ylipalkattu mutta ei, aina olen alipalkattu eikä palkka nouse millään koskaan :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät