Mietin että kun työnantaja tarjoaisi 3100 euroa brutto toimistotyöstä. Niin pitäiskö hyväksyä, vai myynkö osaamistani liian halvalla? Toimistotyötä johon sisältyy muutama tunti viikossa autolla ajoa paikasta toiseen lähiseudulla. Niistä ajoista saisi km korvauksen. Ajattelin pyytää 3300, onko liikaa? Joutuisin opettelemaan jonkun power pointin ja exselin, tähän asti olen vain wöördiä käyttänyt. Työpaikka Turussa ja olen koulutukseltani merkonomi ja mies. Päivätyö, puolen tunnin ruokatunti,liukuvat työajat.
Palkkapyynti 3300 brutto / toimistohommia?
6
288
Vastaukset
- mielipide------
Heh hee vai yli 3k€ meinaat saada heh hee...odotas vaan "palkkatarjousta".... heh hee.
Älä lennä sitten perseelles! - EhkäMarkkoina
Hehehhaa. Voihan tuo palkka 3300 olla, mutta vanhaa rahaa.
- Juupps
Pyydä vain, saat ehkä puolet. Kun et osaa perusohjelmia, kokematon ja periaatteessa työsi on tuottamatonta hallintotyötä. Sentään mieslisää ansaitset.
- Miees1989
Mieslisää? No kaltaistasi feministiääliötä ei ota kukaan järkevä töihin että siinä mielessä katkeruutesi voisi ymmärtää...
- EiJääKäteenTarpeeksi
Itse saan 3500 euroa toimistohommista teollisuudessa. Plus työnantajan myöntämät vuosipalkkiot, bonukset, työsuhde-edut. Olenko jotenkin ylipalkattu?
- pahan.karman.mies
Sattuisipa omallekin kohdalle semmoinen virhe että olisin ylipalkattu mutta ei, aina olen alipalkattu eikä palkka nouse millään koskaan :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645