Se on sitten Ranska luvant auttaa jos tiukka paikka tlee. Se nyt vaan on niin että me pärjätään ihan itse ilman mitään Natoa tai ranskaa vallan mainiosti. Meillä on mahtiarmeija ja kovia miehiä jotka tarttuvat aseisiin jos tarvii. Me aloitetaan sellainen sissisota tyyliin " Vietkong" jos oikeen hankalaksi menne.
Tosin paras tae rauhalle on hyvät välit itään, niin saamme nauttia ja olla kun herran kukkarossa.
Muukalaislegioona tulee apuun, jos tarvetta on
9
149
Vastaukset
- PaskaKalinka
Kuta enemmän kavereita niin sitä kivempaa!
Etenkin kun kaverina on ydinasevaltio. - Ramborane
Ryssäranelle ei kelpaa nato ei Ranska eikä ilmeisesti mikään muukaan,noo eipä näistä tulla ryssäranelta lupia kyselemäänkään,rane voi leikkiä rampoa lieksan metsissä ihan keskenään
- PaskaKalinka
Joo ryssänrane paljasti karvansa 😀
Ranskan Rafaleen muuten saa YDINaseistuksen, ryssä pieni. - Aleksanteri.Toinen
Noh.... Aloittaja on oikeassa,
Se vihollinen......... ja ainoa vihollinen joka meitä uhkaa tulee..... on venäjä.
Ei me pärjätä yksin....... venäjää vastaan. - EI.Reino
JIIIHUUU .... Kohta ollaan NATOSSA.
- Joe-täti
JIIIHUUU.... Palautetaan yhtä hyvät välit Venäjään, kuin muihinkin naapurivaltioihimme, niin Natoa ei edes tarvita.
Rauha, Ystävyys, Solidaarisuus! JIIIHUUU!
- fghjhgfds
r...än vinkujat pelkää legioonaa. Hienoa että meillä on Ranskan tuki
Eräs Aarne Juutilainen lisänimeltään "Marokon kauhu" taisteli kerran legioonassa , mutta kyllä sekin vain venäläisille hävisi Suomen sodissa .
- tark_ampuja
Hei, me emme pelkää.
Silmien välliin, silmien välliin ryssää juu.
Kyllä se siihen tyssää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864