Mihin on kaupoista kadonnut Becelin saksanpähkinämargariini?
Creme Bonjourin Inkivääri sitruunaruoho tuorejuusto?
Onko teillä tuotteita joita ette löydä millään, mutta niitä edelleen valmistetaan?
Monta tuotetta on kadonnut kauppojen hyllyiltä, vaikka niitä valmistetaan edelleen. Miten kuluttajat, me asiakkaat, siis saamme ja voimme ostaa niitä kun niitä ei löydy kauppojen hyllyiltä eivätkä kauppiaat ota niitä takaisin myyntiin?
Miksi kauppiaat eivät kuuntele asiakkaiden toiveita?
Tukkujen sivuilla ja valmistajien sivuilla löytyy näitä tuotteita, mutta miten niitä pääsisi ostamaan, miksi ei tavallinen asiakas/kansalainen pääse tukkuun ostamaan mitä haluaa, ilman kauppiaiden välisähläyksiä?
Mitä tuotteita kauppiaat panttaavat, kerro
2
339
Vastaukset
- öljy_juttu
Kauppaketjujen asiakaspalaute vaan käyttöön !
Ei rypsiöljylle eli Becel margariini on valmistettu auringonkukka,- rypsi- ja pellavansiemenöljyistä
vt CREME BONJOUR 400G VOI-OLIIVIÖLJY RASVASEOS
Olen rypsiöljykielteinen ja antanut palautteena toiveen, Borges:Viinirypäleen siemenöljy kun se käy iholle , salaattikastikeeseen ja pannulle eli
Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil - Kotikokki62
Onneksi on netti, aika monesta paikasta voi tilata öljyjä. Itse olen käyttänyt yli 10 vuotta viinirypäleen siemenöljyä jota saa muutamasta CM tavaratalosta ja netistä, ei Borges vaan Huilerie Cauvin - sopii lähes kaikeen ja kestää myös lämpöä hyvin. Seesaminsiemenöljy wokkiruokiin ja oliiviöljyä salaatteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657