Mistä asetuksista saa poistettua WIN 10 :n työpöydälle ilmestyvän ison valikkoikkunan aina kun kone käynnistetään tai otetaan lepotilasta käyttöön?
Eli että aloituksessa näkyisi vaan työpöytä ja kuvakkeet?
WIN 10 aloitus
7
143
Vastaukset
Parempi poistaa koko WIN 10.
- exBersel
Ota tablet mode pois. Klikkaa hiirellä oikeassa alakulmassa olevaa laatikkoa ja siitä löytyy valinta perinteisen ja tablettimoodin välillä.
- tkkysyy
Joo ei tabletmoodi ole päällä vaan näyttöön tulee käynnistyksen jälkeen sama suuri kuvakeryhmä kuin jos klikkaa vasemmassa alakulmassa olevaa windowslipun kuvaketta.
Toki pikkujuttu joka häviää kun klikkaa ulkopuolelta. - haittaakse
tkkysyy kirjoitti:
Joo ei tabletmoodi ole päällä vaan näyttöön tulee käynnistyksen jälkeen sama suuri kuvakeryhmä kuin jos klikkaa vasemmassa alakulmassa olevaa windowslipun kuvaketta.
Toki pikkujuttu joka häviää kun klikkaa ulkopuolelta.Mitä tuo haittaa?
- exBersel
tkkysyy kirjoitti:
Toki pikkujuttu joka häviää kun klikkaa ulkopuolelta.klikkaa Windowsin alapalkkia oikealla hiirennapilla - taskbar settings - start - use start full screen (OFF)
En nyt lähde kokeilemaan, mutta tuo se todennäköisesti on. Ei ole kyllä päällä oletuksena, että olisitko tai olisiko joku muu vahingossa tuon päälle laittanut jostain pikakomennosta.
- winasetukset
Windowsin asetuksista tablettitila pois päältä: Asetukset > Järjestelmä > Tablettitila > Kun kirjaudun sisään laatikosta valitaan > käytä työpöytätilaa.
Ei se vaihdu pysyvästi oikean alakulman puhekuplasta. - tkkysyy
Kiitos vastauksista mutta ei nuo toimineet, tutkin lisää tuota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806