Mistä asetuksista saa poistettua WIN 10 :n työpöydälle ilmestyvän ison valikkoikkunan aina kun kone käynnistetään tai otetaan lepotilasta käyttöön?
Eli että aloituksessa näkyisi vaan työpöytä ja kuvakkeet?
WIN 10 aloitus
7
151
Vastaukset
Parempi poistaa koko WIN 10.
- exBersel
Ota tablet mode pois. Klikkaa hiirellä oikeassa alakulmassa olevaa laatikkoa ja siitä löytyy valinta perinteisen ja tablettimoodin välillä.
- tkkysyy
Joo ei tabletmoodi ole päällä vaan näyttöön tulee käynnistyksen jälkeen sama suuri kuvakeryhmä kuin jos klikkaa vasemmassa alakulmassa olevaa windowslipun kuvaketta.
Toki pikkujuttu joka häviää kun klikkaa ulkopuolelta. - haittaakse
tkkysyy kirjoitti:
Joo ei tabletmoodi ole päällä vaan näyttöön tulee käynnistyksen jälkeen sama suuri kuvakeryhmä kuin jos klikkaa vasemmassa alakulmassa olevaa windowslipun kuvaketta.
Toki pikkujuttu joka häviää kun klikkaa ulkopuolelta.Mitä tuo haittaa?
- exBersel
tkkysyy kirjoitti:
Toki pikkujuttu joka häviää kun klikkaa ulkopuolelta.klikkaa Windowsin alapalkkia oikealla hiirennapilla - taskbar settings - start - use start full screen (OFF)
En nyt lähde kokeilemaan, mutta tuo se todennäköisesti on. Ei ole kyllä päällä oletuksena, että olisitko tai olisiko joku muu vahingossa tuon päälle laittanut jostain pikakomennosta.
- winasetukset
Windowsin asetuksista tablettitila pois päältä: Asetukset > Järjestelmä > Tablettitila > Kun kirjaudun sisään laatikosta valitaan > käytä työpöytätilaa.
Ei se vaihdu pysyvästi oikean alakulman puhekuplasta. - tkkysyy
Kiitos vastauksista mutta ei nuo toimineet, tutkin lisää tuota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329