Vapise toyota, golfista tulee hybridi

Vwgolf

15

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.mitään.myynnissä.vw

Volkkarit on myyntikiellossa, joten vaikka sieltä tulisi lentoautoja, niin ostaa niitä ei voi. EU suojelee kansalaisiaan Volkswagenin huijauksilta ja asetti autot myyntikieltoon, kaupan on vain eioota.

• HolistillaOnTehtäväHihii

Eikö löydy mitää älyllistä vastavetoa, Holistin vätys.

• Historia.tutuksi

Historian opettamana, luotan että siihenkin liittyy jokin käsittämätön vikamaailma huijauksineen niinkuin ennenkin on vikavaagenilla ollut tapana. Ei kannata ryhtyä omilla rahoilla koekaniiniksi kun valmiitakin varmatoimisia on markkinoilla.

• VWMAN

volkkarit ovat myyntikiellossa, skodat on myyntikiellossa. ei mene hyvin ei.

• Karkaa yksityisiltä hinta taas käsistä jos menee yli 30k. Leasing autoksi varmaan sopiva hinnaltaan ja päästöiltään.

• Eienäävag

No en minä ainakaa osta volskua..on ollu mut se riitti.

• eivapinaa

Eipä vapisuta yhtään mitään. Koska tuo tuleva Golf on ns. kevythybridi eikä täyshybridi.
      Kevythybridiautolla ei voi ajaa hetkeäkään pelkällä sähköllä. Vaan kevythybridissä sähkömoottori toimii vain polttomoottorin avustajana kiihdytyksissä.

Toyotan autot ovat suunnilleen kaikki täysin hybridejä joilla voi ajaa hetken aikaa pelkällä sähköllä. VW:ltä toistaiseksi vain nuo GTE mallit voidaan luokitella täysin hybridiautoiksi.

• Turbo_tykkää

Moottori päällä-pois-päällä-pois- ajoa ja TSI tämän hybridihirvityksen pohjana. Huolto-ohjelmassa sitten turbon vaihto 10 tkm välein?

• oikarinen.osku

Aivan huippua, VW laittaa kaikki paskat samaan pakettiin

TSI sähkö DSG= oikosulku

• ei.onnistu.mikään

Muuten toimis mutku ei tuu virtaa, akku tyhjä, ei tule edes oikosulku onnistumaan VW konsernilta!!!

• Oikeen 12v kevyt hybridi? Ei vapisuta yhtään! Mitä tuolla 12v muka pyöritetään? Korkeintaan turboa! Joka leipoo kiinni jo alle 100 000km. Oikeaa hybridiä tuo ei ole nähnytkään.

• Saa.ajatella.itsekin

Ei ole ei. Ja hyvä niin.
        Tuota VW KERSiä nimitetään täysin väärin hybridiksi. VW:n systeemi on paljon kevyempi ja halvempi. Se hyödyntää liike-energian ilman kaikkea ylimääräistä painoa ja krääsää mitä Tojon hybridikonseptiin kuuluu.
        Ps. Jos olisit hereillä niin olisit ymmärtänyt että 12V on virhe artikkelissa. Systeemi on 48V.

• Achtung

Odotellaan rauhassa, niissä on kuitenkin perinteitä noudattaen paljon korjaamoita rikastuttavia ominaisuuksia.

• Enmaltaodottaa

Jos tuosta golfista tulee farkku niin olisi vaikea valinta uuden farkku corollan ja golfin välillä. Veikkaan että golf on halvempi ja siten myy enemmän. Mutta tojolla taitaa olla luotettavuus etu.

• Kaiken_kokenut

Vain toinen noista toimii luotettavasti ja se ei ole Volkswagen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe