Mersu julkaisi täysähköauton. Kovasti on konservatiivisen näköinen sähköautoksi, ei tässä samaa seksiä ole kuin Teslassa. No ei kai ole tarkoituskaan.
Vääntöä löytyy 765 Nm, eli ihan riittävästi. Toimintasäteestä on kahta tietoa, jossakin mainitaan 350km, jossakin taas 450km.
http://news.cision.com/fi/veho-oy-ab/r/mercedes-benz-eqc-aloittaa-sahkoisen-liikkumisen-aikakauden,c2607184
MB EQC julkistettu
4
217
Vastaukset
- TäysSähkö
Kokeillaan toimiiko tämä linkki
https://cisn.co/2PCYnGz
Mersu julkaisi täysähköauton. Kovasti on konservatiivisen näköinen sähköautoksi, ei tässä samaa seksiä ole kuin Teslassa. No ei kai ole tarkoituskaan.
Vääntöä löytyy 765 Nm, eli ihan riittävästi. Toimintasäteestä on kahta tietoa, jossakin mainitaan 350km, jossakin taas 450km. - kysyvä_ei_tieltä_eksy
Miten on onko Dacian kehittämä ja valmistama sähkömoottori pellin alla?
- tarkoitus.määrää.muodon
"Kovasti on konservatiivisen näköinen sähköautoksi, ei tässä samaa seksiä ole kuin Teslassa."
Oletko ollenkaan kartalla asioista? Miksi käyttövoiman pitäisi näkyä auton muotoilussa? Tesla on sen näköinen kun se on johtuen sen käyttötarkoituksesta ja kohderyhmästä. Ei siksi että se on sähköauto.
Itse asiassa Tesla on muotoilultaan huono kopio polttis Jagesta ja Aston Martinista. - EnpäOleOstamassa
Haitanneeko mitään. Kumpikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890