Näin se aamu vain pyörähtää käyntiin.
Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit..
Keskiviikko aamua
15
472
Vastaukset
Jos ei hyvät aamut kelpaa niin sitten olisi vuorossa!
Hyvää iltaa Neidille! ;)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...moi
Aina ei ehdi...
Aina ei jaksa...
Aina ei huvita...
Mikset sä Kuokka kirjoita välii jotain tosi pitkää pätkää..meil naisil..tai neidil...
Jotain tositosi kivaa...
Vai eikö äly leikkaa.
Ei ole naisten naurattajan vikaa...
Mä tykkäisin...kunhan et muuten oo täys torvi...
Tarinaa Kuokka...hophop...
Sun vuoro....nyt....kivaa iltaa...Tsau Beibi...😂😯😀😛🐰🐰 - kaikkilapioimaan
jooh... kuokka kuokkii (häissäkin), lapio lapio ja sakset leikkaavat jos äly ei leikkaa.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Kabut......😈👌✌
- HänelleTeelle
Mikähän siinä on että niitä ei voi livenä toivottaa? Iltaa miehelle!
Huomenta, päivää ja hyvää iltaa Kuokka!
Kiitoksia aamun toivotuksesta; aamu vierähti, päivä juoksi ja ilta pyörähti käyntiin. Liikunnallinen päivä takana: metsässä, pyöräilemässa ja uimassa. Jokivesi oli kylmää, taivas harmaa ja vettä sateli hiljalleen. Oikein sopiva ilma syksyn tytölle. Nyt saunan lämpöön; varpaitakin palelee. Mukavaa iltaa sinulle, palstan naisille ja tietysti myös neidille!- DNAukko
KUOKKA kirjoitti:
Dna- naiselle! :) Kiitos!
Hyvää yötä sinulle.Kiitos😘
- neitiäei
nyt oikein nappaa, mutta hyvää iltaa sullekki.
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
- hyvätvuosituhannet
Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!
Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.
Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.
Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:
Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin. - matrixkummitustytteli
hyvätvuosituhannet kirjoitti:
Erittäin hyvää Viime Vuotta sinulle!
Tuli mieleen eräs juttu kun työkaveri säikäytti sanomalla kovaan ääneen, oli hiipinyt seläntaakse, että mitäs täällä tongitaan, kun on yksityisaluetta ja olen työntekijä, vitsinä säikäytti.
Sanoin sille takaisin: Joo Hyvää Yötä sinullekin.
Joku kummitustyttö, joku söpön näköinen mustat lasit päässä, kun olin palauttamassa koneeseen kaupassa tyhjiä purkkeja, niin palautusautomaattiin eli robottiin:
Ilmestyi kuin kummitus jostain tyhjästä yhtäkkiä viereen ja ojensi minulle tyhjää purkkia, ei sanonut mitään, otin sen purkin sen kädestä ja laitoin koneeseen, samantien se katosi se tyttö kun ajattelin että olisin maksanut rahana sen 0,15e siitä purkista.... ehkä halusi vain palauttaa sen oikeaan paikkaan sen purkin.Matrix- kummitustytteli, olikohan?. Katosi ja haihtui ilmaan kun otit purkin vastaan, tehtävä suoritettu!
- nnnnainennn
Joko löysit neidin? Hyvää yötä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164