Reaganilta: Kärsämäkistä ehdokasasettelua ilmassa

Seu­ra­kun­ta­vaa­lien vii­mei­nen eh­do­kas­lis­to­jen jät­tö­päi­vä on 17. syys­kuu­ta. Nel­jä vuot­ta sit­ten pi­de­tyis­sä vaa­leis­sa menestyi ryhmä "seurakunta osana elämää." Tätä ennen on Kärsämäellä vaalit pidetty myös sopuvaaleina. Tehdäänkö näistä vaaleista jälleen oikeat vaalit Kärsämäellä? Kaikki riippuu siitä saadaanko ehdokkaita tarpeeksi ja eri listoja luotua. Eh­dok­kaik­si tar­vi­taan kai­ke­ni­käi­siä, eri­lai­sis­ta taus­tois­ta ja elä­män­ti­lan­teis­ta tu­le­via ih­mi­siä, jot­ka an­ta­vat ko­ke­muk­sen­sa ja nä­ke­myk­sen­sä seu­ra­kun­nan käyt­töön. Ja mikä tärkeitä, tar­vit­aan mah­dol­li­sim­man mo­ni­puo­li­nen am­ma­til­li­sen ja elä­män­ko­ke­muk­sen omaa­vien ih­mi­sten ryhmä eri puo­lilta pi­tä­jää. Ei pelkästään kirkonkylältä vaan mielellään joka puolelta Kärsämäkeä. Muistutan nyt kaikkia vanhempia, että motivoisivat myös jälkikasvuaan äänestysuurnille, sillä vaa­leis­sa saavat ää­nes­tää vaa­li­päi­vään men­nes­sä myös 16 vuot­ta täyt­tä­neet hen­ki­löt. Vaalipäivä on 18.11.2018. Katsotaan kuinka vaalien käy.:)

Kärsämäen seurakuntavaalien 2014 tulokset:

Seurakunta osana elämää:
Ari-Matti Autio 10, Eevi Kiiskinen 27, Kaisa Myllymäki 55, Marketta Lapiolahti 21, Markku Koponen 8, Markku Koski 46, Marko Tiikkainen 28, Martti Pietikäinen 20, Pirjo Pirnes 30, Seija Laitila 35, Simo Pulkkanen 16, Tapio Myllymäki 11, Teija Surakka 36, Tuomo Pesonen 20, Väinö Parkkila 17

https://www.youtube.com/watch?v=90HDy8fPo4k

http://karsamaenseurakunta.fi/seurakuntavaalit

10

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1800luvuntasoa

Kärsämäen Seúrakunta-ja Kirkko on niin kuin seisova vesi tasaista, ettei siinä tarvii kun Pappi ja lukkari ja paritalonpoikaa, tietysti haudankaivajaa unohtamatta, mutta joko hänetkin on ulkoistettu.
      Ainua johon pitäis tulla muutos on, ettei #hoitokokuksia annettais vieraille muualta töihin tulleille.

• erosin

.. minä ainakin järkytyin valtuutettu Parkkilan aktiivista ja sain postraumaattisen takautuvan stressin, semminkin, kun niissä kokokuksissa ei sanottu miksi?

• kaikkikatteettomia

..itse luulen, että johtuu, kun shekillä maksoin ostokset?

• pimiänpuolenpalvelijoita

..tosin viime vaaleissa ei oikeinkaan kannatusta, joten se hiemntasottaa stressiäni, aivan kuin "veetirti keväillinen invaasio, he tosin, luullakseni, ei olleet kirkonmiehiä?

• jaaatämävainajamenee

.. myös toukokuu 1964 ukkini sunaus #helvettiin pohjusti tuleviin Pajalan ideoloogian kurituksiin.

• energiamiehiä

siellä ukkini vartoo..

• hillintäpettää

pakkohan se on jonkun vastata Reaganin aloituksiin,..joain, the kärsämäen "piruparat ette uskalla mitään, on teidät niin peloteltu..tai siis ette siksi kun ..

• seonvarmaniin

Koski v-86 sanoi, että kansainvälisyyttä pitää´is saada Kämäkeen, niin juuri, tämä Kämäen uskonkulttuuri tappaa kehityksen ja ajaa nuoret iivantiiraan, ennen jäämistä ahistuneeseen Kmäkeen, vain sitähän te ette ymmärrä, muuta kun kyttäämisestä ja moittimesesta korostaaksenne itsenne hyvyyttä Pajalan-hengelle!
      Menishän se muuten Mutta tulevassa Maakunnassa kehittyneet kunnat joutuu teidän KuxLuxKlaaninne pimeitä-hoitokokouksia maksamaan.

• syysoidinta

noh, ottipa se taas laukalle " kuin meton perässä juoksu!

• veneheittonvalkama

voiehan valkama... en vihjaa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33