Moi. olen 13 vuotias poika ja olen 7 luokalla tietääkö kukaan että onko minulla alkanut murrosikä? Minulla on jonkin verran alhaalla karvoitusta ei ole kauhean pitkiä ei ole finnejä naamassa eikä kainolissa karvoja niin ..
Hei olen 13 vuotias poika
6
668
Vastaukset
- alkanuton
Jos on karvoja niin se on alkanut.
- Anonyymi
näin
- lolenoovanha
On. Oon ite 12 ja kainalossa palleis ja missä nyt ylensä onki ja voice crackkei tulee paljo
- KasvaisipaPallini
Oon 17 ja mulla ei oo vielä karvoja. Olen 156cm pitkä ja ääneni on todella kimeä. Penikseni ei ole vielä kasvanut. (11cm erektiossa)
- Mäoonhomo
vittu oot nolo hommaa elämä
- Anonyymi
Murrosikä katsotaan alkaneen jos joku seuraavista on selvästi havaittavissa:
- karvoitusta alkaa näkyä alapään alueella tai esim kainaloissa,jaloissa tms
-penis kasvaa, tyttöjen rinnat kasvaa
- pojilla yöllisiä siemensyöksyä eli märkiä unia
-iho ja hiukset rasvoittuu,finnejä tulee
- hiki alkaa haisemaan selvemmin
-pituuskasvu kiihtyy
- äänenmurros tulee eli välillä ääni kimeämpää, välillä möreämpää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850