Kotivakuutus mulla on ollut jo vuosikymmeniä. Pakkohan se on olla.
Mutta en ole siitä mitään korvauksia vielä saanut, vaikka pari pienempää juttua olis ollutkin. Omavastuu ja toisessa ei olis tullut, koska kadotin esineen.
No, mutta ilmeisesti joillekuille sitä korvausta maksetaan ihan alvariinsa, kun meikäläisen tämänkertaisenkin vakuutusmaksun korotuksen selitykseksi oli annettu yleiset korvauskustannusten nousut siis vakuutusyhtiö on maksanut entistä enemmän korvauksia vakuuttajille.
No, nyt tuli mieleen, kun huvikseni erilaisia juttuja googlailin. Niin, mites jos joku hävittää vaikka auton älyavaimen niin siitä aiheutuneet kulut ovat kuulemma suuret, kun pitää lukitus koodata uudelleen, ilmeisestikin. Niin tota, kun kyse on kuitenkin huolimattomuudesta, niin tämänkö se vakuutus sitten korvaa täysin!
Ja mm. minä viattomana sitten maksan tuostakin oman osuuteni korotettuna kotivakuutuksen maksuna. Niin kuin kaikki eräitten puhelimen "katoamiset" ja "hajoamiset" ja tietokoneiden ja astianpesukoneiden ja mitä vielä hajoamiset ja korjaamiset!'
Heipparallaa....
Kotivakuutus maksaa taas enemmän
maksaa_maksaa
1
213
Vastaukset
- Hyhyhghj
Tämäkö tulee yllätyksenä sinulle? Yhdessä hän sitä riskiä kannetaan kun vakuutus otetaan. Ihan perusjuttu vakuutus liiketoiminnassa. Lohdutuksena voin kuitenkin sanoa, että toisinaan yhtiöt myös irtisanoo vakuutuksia sellaisilta henkilöiltä, joille yhtenään sattuu tietynlaisia vahinkoja. toki vahinkoja pitää oikeasti olla jo useita, ennen kun näin tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657