Ruotsi näyttää tänään suuntaa

Aavikon.äänestäjä

Ruotsidemokraatit ottavat tänään veret seisauttavan vaalivoiton. Tätähän minä olen koko ajan ennustanut.
Vahinko, etten voi itse äänestää heitä.
No onneksi meillä on perussuomalaiset. ; )))

13

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh.heh

Niinhän sinä olet koko ajan sanonut. ; ))))

• Jättijytkyt

Onneksi meillä on Persut!

• Äänestäjät

Persuilla on hyvä kanta maahanmuuttoon, mutta muuten arvot aivan hanurista. Tarvitsemme fiksuja poliitikkoja, jotka vastustavat hallitsematonta maahanmuuttoa, mutta eivät ole juntteja. Ruotsidemokraateissa on juuri sellaista väkeä: maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvia, fiksuja ihmisiä. Toivottavasti he saavat paljon ääniä.

On vaikea uskoa, että tämänkään palstan kaikkein maahanmuuttomyönteisimmät ihmiset haluaisivat oikeasti elää suomalaisessa kaupungissa, jossa puhutuin kieli on arabia, hunnuttomia naisia paheksutaan ja kouluissa on rauhatonta ja opiskelutulokset huonoja. Ruotsissa on käynyt juuri niin, ettei monikulttuurisuus toteudukaan, vaan ruotsalaisuuden rinnalle syntyy vahvasti monokultuurisia yhteisöjä, joissa ei ole kiinnostusta monikulttuurisen yhteiskunnan luomiseen. Samoin on käymässä muutamilla paikkakunnilla Suomessa.

Demokratiassa on onneksi mahdollista vaikuttaa itse siihen, minkälainen maan tulevaisuus on. Kunhan vain olisi sopivia ehdokkaita tarjolla.

• qåaäzm

Eihän sellaisia puolueita muita ole, joilla olisi hyvä kanta matutukseen. Äänestäkää vaan näitä muita niin he kyllä muistavat tuhota Suomen matutuksella. Onko se sitten parempi?

• Tempjatank

Ruotsi on mädännyt juuriaan myöten. Pohjois-Koreassakin on laadukkaampi demokratia ja laajempi ilmaisun vapaus kuin Ruotsissa. Löven on luvannut yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta mikään ei toteudu. Tukholman asuntojono saavutti uuden ennätyksen; 600.000. Löven varmaa kippistelee sille.

https://www.metro.se/artikel/nya-rekordsiffror-närmare-600-000-i-stockholms-bostadskö

• törkyturpa

Hyvä SD!!!!

• Aavikon.vaalitarkkailija

Nyt jo yle ja hurri-mädätysmediat puhuvat SD:n tulevan toiseksi suurimmaksi puolueeksi.

Se kertoo selvästi SD:n ottavan paikan suurimpana puolueena.

Alkaa se natsittelu ja muu paskanjauhanta vähenemään täälläkin, keväällä seurataan nimittäin perässä!

Ps. Vihreät, vinkukaa!

• gfgdfffg

Nyt olet kyllä erehtynyt: se vinkuminen ja ulina vain lisääntyy. Trumpin haukkujat joutuvat ottamaan lisäkohteita. Alkaa tulla varmaan stressi, kun työmäärä kasvaa liian isoksi. Sitten pitää palkata kai lisää haukkujia.

• Kylläkansatietää-

Sinulla meni ihanasti sekaisin sd ja sdp.

Mediat olivat kyllä väärässä.
        Sd jai kolmanneksi selvällä erolla kärkipuolueisiin.

• Raygasmus

Eivät voita sentään. Pitäähän sitä aavikolle jotain lohdutusta antaa, kun jauhottuu useastikin nykyään.

• rasseraasujavituttaa

Kolmas sija on sp:lle hyvä sijoitus.
        Saavat melkein saman osuuden kuin Soinin jytkyssä Suomessa.

• DemariMoskeija
        rasseraasujavituttaa kirjoitti:

Kolmas sija on sp:lle hyvä sijoitus.
        Saavat melkein saman osuuden kuin Soinin jytkyssä Suomessa.

Tosin Ruotsalaisessa demokratiassa mikään ei muutu, koska Islamisointi jatkuu samaan malliin ja ensi vaaleissa on taas paljon lisää kehitysmaamuslimi vihervasemmistolaisia äänestäjiä. Moskeijat lisääntyy ja demarit jatkaa Ruotsin Islamoimista, näin luodaan pohjoismaiden ensimmäistä Islamilaista kalifaattia.....

• kuuluttivatsenkyllä
        DemariMoskeija kirjoitti:

Tosin Ruotsalaisessa demokratiassa mikään ei muutu, koska Islamisointi jatkuu samaan malliin ja ensi vaaleissa on taas paljon lisää kehitysmaamuslimi vihervasemmistolaisia äänestäjiä. Moskeijat lisääntyy ja demarit jatkaa Ruotsin Islamoimista, näin luodaan pohjoismaiden ensimmäistä Islamilaista kalifaattia.....

Eikö se kalifaatti ole jo ruotsissa. Pari vuotta sitten oli juttua siitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe