Miten on löydetty ohjelmaan kolme alle 160cm naista.
EA:lla lyhyet naiset.
26
508
Vastaukset
- 163n
En ole seurannut. Joitakin kuvia näin ja näyttäisivät alle 30 v. Keskimääräinen pituus pitäisi olla reilusti yli 160 cm tuossa iässä.
- hämärän.peitossa
Mikä/kuka on EA?
- TahdotkoOtttaa
Ensitreffit a:lla. Tulee kerran viikossa televisiosta.
- valaistuin
TahdotkoOtttaa kirjoitti:
Kiitos tiedosta, en ole ohjelmaa katsonut.
- TahdotkoOtttaa
valaistuin kirjoitti:
Kiitos tiedosta, en ole ohjelmaa katsonut.
Katso ihmeessä. Seuraavassa jaksossa tapahtuu vihkiminen.
- AnnetaanEnsiApua
EA on lyhennys termistä EnsiApu.
- Se-on-vaikka-mitä
AnnetaanEnsiApua kirjoitti:
EA on lyhennys termistä EnsiApu.
Ensitreffit Alkossa
Elatus Apu
Elätys Apu
En Anna
Esi Apatia
Ei Aihetta
Ei Armoa - never-me
TahdotkoOtttaa kirjoitti:
Aivan pölijä ohojelma ! Kuka viittii tuntemattoman kans mennä vihille ja hääyötä viettään ?? En mää ainaskaan.. Onko se tojellista tohellusta vai onko valepappi ja tehty vain tyhymille kahtojille jotka uskoo kaiken mitä siitä s....luukusta tullee. Sieläpä sitte (jos on totta) papinkirijoissa lukkee : ollut naimisissa pari päivää..
Eiköhän alle 160cm pituisia Suomesta löydy, enemmänkin kuin kolme.
Ehkä lyhyitä naisia on haluttu mukaan siksi, ettei ole vaaraa, että mies olisi naista lyhyempi. Monelle miehelle pitempi nainen ei olisi mieleinen vaihtoehto, jotkut eivät voi hyväksyä parikseen sellaista ollenkaan.
Joillekin lyhyille miehille voi pitkä nainen olla työkuvioissakin vähemmän mieleinen yhteistyökumppani tai kollega. Jos pääsevät valitsemaan, valitsevat mieluummin lyhyen, varsinkin jos kyseessä on nainen. - Minulla on jäänyt aikoinaan yksi työpaikka saamatta, kun isokenkäisin johtaja oli selvästi minua lyhyempi, pieni mies.
Viime aikoina ainakin Helsingissä olen nähnyt hämmästyttävän usein nuoria naisia, jotka ovat yli 180 sentin pituisia, ja välillä näitä pitkiä naisia näkee muuallakin Suomessa.
Onpa harmi, etten olisi kelvannut mukaan noille television ensitreffeille, koska olen 178 cm pituinen. ;) ;D- 29585y
Mielenkiinnolla seuraan varsinkin yhden parin jatkoa, mies on maininnut mm naisen tatuoinneista ym mistä ei tainnut oikein tykätä...saa nähdä kauanko tuo liitto tulee jatkumaan....ei ne asiantuntijatkaan aina oikeassa ole vaikka heidän mielestään kuinka olis unelmapari, eivät he kuitenkaan voi kaikkea tietää.
Täytyy sanoa että itse olisin tuossa tilanteessa lähtenyt kävelemään, ensivaikutelma on kuitenkin niin tärkeä että jos heti tökkii niin se on siinä....- Juoru
Juoruan, että eräällä palstalla kerrotaan että nähty Heikki kaupassa hiljattain ja ulkona odotti morsian Miina koiran kanssa. Tämä aivan hiljattain.
- EVVKmuttaKerrohan
Juoru kirjoitti:
Juoruan, että eräällä palstalla kerrotaan että nähty Heikki kaupassa hiljattain ja ulkona odotti morsian Miina koiran kanssa. Tämä aivan hiljattain.
Eikä me täällä tiedetä yhtään kenestä sinä ja juorulehti kirjoitatte.
- EiKiinnostaYhtään
EVVKmuttaKerrohan kirjoitti:
Eikä me täällä tiedetä yhtään kenestä sinä ja juorulehti kirjoitatte.
Yksi miehistä oli vielä varattu 6-7kk sitten. Luki jossain.
- Alle165
Miks te tykkäätte tirkisellä. Ei kiinnosta pätkääkään.
- 0005
Maanantaina maajussit tiistaina EA. Kivoja ohjelmia molemmat.
Ja keskiviikkona Lauri Karhuvaaran lavatanssiohjelma Alfalla. Loppuviikko sitten nuorten räyhäämistä ja kakkujen naamaanheittämistä ja suihkussakäymistä. - eihyvältänäytä
Tosi lihavia ja rumia ne maajussien morsianehdokkaat. Jos jo kakskymppisenä on tuollainen läski, se kertoo velttoudesta.
- EiHyvänenAika
Tänään EA:lla vihkimistä/pettymistä. Asiantuntijat epäonnistuneet, minun mielestäni.
- mielikuvani
Eikös sitä massaa pidä olla, että jaksaa maitotonkia ja viljasäkkejä siirrellä. Perinteinen maalaistalon emännän kuva ainakin minulla on sellainen enempi tanakka kuin ruipelo.
- MiehikkälänKomein
Mut jos mies , jolla maha hankaa selkärankaa ei huoli.
- EiSeisoIlmanLonkeroa
Kyllä hoikkuus ratkaisee ja viehettävä ulkonäkö. Siksi Tuomas valitsee 100% P:n.
- LauriTre
Jokainen mies haluaa: pienen, hoikan naisen, ihan jokainen.
- pallomaha
En uskalla kaikkien naisten puolesta sanoa, mutta itse haluaisin hoikan, normaalipainoisen miehen.
- keski_ik_keiju
pallomaha kirjoitti:
En uskalla kaikkien naisten puolesta sanoa, mutta itse haluaisin hoikan, normaalipainoisen miehen.
Itsekin olen normaalipainoisten miesten kannalla. Vaikka olen itsekin "viallinen" (alle 160 cm, kyseessä pituus, ei leveys), niin painonhallinta on kiinni pienistä päätöksistä. Kaljamaha miehellä vie minulta halut. En halua keijukaiskokoisena litistyä mammutin alle, saati siten elvyttää liikkumattomuudella ja ylensyönnillä ennenaikaista sydänkohtausta aiheuttanutta miestä.
Jo nimikin kertoo että ei kannata katsoa.
On alettu temppuilla naimisiin menollakin. En tiedä vihkiväkö vielä kirkossa kun en ole katsonut, just äsken luin iltapäivälehdestä jutun ohjelmasta.
Pitää olla huomion ja julkisuudenkipeä jos menee moiseen ohjelmaan.- LastenkamariHallitusMe
Niin. Justiinsa. Samaa mieltä. Olen miettinyt, etten rekkaudu tänne. Lopetan palstan seuraamisen. Samoista syistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.34513181Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei972007- 931759
- 831663
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451191- 951159
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2731006Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21983Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73967Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27944