käskenyt unohtamaan sinut, mutta jokin tuolla sisällä vastustaa sitä ja tuntuu munakin vaikka eihän se ole edes sinua nähnyt.
Järki on välillä
23
1246
Vastaukset
- ghbo
Ja kenelle tämä?
- jotainrakentavaa
hahahahahaha... kanamuniiiii... miks sul ny kananmunat tuntuu sisälläs ? :DDD
- Elluhalloyb
Niin...
Miehen elämä on sellaista...
Kun sinne nainen astuu...
Se on vaan....ei muuta olekkaan jälkeen sen...😳😂👁👁 - taijatolla
Ookko se tarpeettomien munien myyjä?
Järki taitaa seistä meillä molemmilla...- niinsevaan
Ei ne myynnissä ole. Mutta tarpeettomina ehkä. Ja järki kyllä taitaa seistä.
- jostakin
Pitääkö olla huolissaan?
Hmm.. Jos munasi on joskus kurkannut salaa..? ;)
- niinsevaan
No jos niin? Se on kyllä jäänyt huomaamatta.
- kukavalitsee
Onks tää joku kivi, paperi, sakset jutska?
:) oon ihan pihal siitä onko alottaja muija tai jäbä... ei se muna tunnu siellä ellei se oo sisäl! paitsi tunnen joskus puhelimen värinän reides vaik ei sois.. hmm, ehkä se muna tuli ensin ja kana sen jälkeen
- eessoi
Ensin aattelin ettei kai muijalla munaa oo, mut sitte aattelin, että onhan mullakin munaa tehä juttuja... mut tuo sun värinä reides on outo juttu jollei puhelinlangat
- ookkomunamiäs
Aika harva sitä muna kädessä kulkee, mutta onhan näitä paikkakuntakohtaisia eroja kaikessa....;D
- nokoska
meinasit esitellä minut sun munalle. Ei sitä voi tietää mitä hän ajattelee minusta. Voihan se vaikka heti lerpahtaa, kun näkee minut.
- niinsevaan
No milloin se sopis? ;D Luulen et se voisi olla aika innokas kuiteskin.
- novaikee
sopii treffejä sen kanssa, kun ei ole yhteystietoja. Ja voi olla väärä munakin kyseessä. Tai sitte minä olen väärä. ;(
- täälläei
Koskaan osu kohdilleen.
- niinsevaan
novaikee kirjoitti:
sopii treffejä sen kanssa, kun ei ole yhteystietoja. Ja voi olla väärä munakin kyseessä. Tai sitte minä olen väärä. ;(
No eihän täällä tiedä kenen kanssa hupsuilee. Suoraan pitäisi sopia ja tiedä sopisiko se kuitenkaan?
- Hymyilyttää
Tunne sanoo että tämä voisi olla mulle. Mutta ei se ole. Kuvittelen kuitenkin hetken että aloitus on mulle. Hymyilyttää.
- Minimunainenko
Oletko pienimunainen? Linkkaa kuva niin arvioidaan kannattaako näyttää sitä kellekään :D 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955