Eihän maa ole edes kovin kallis asua, kun vertaa Suomeen. Esim. sairaanhoitajan palkka: 28 euroa tunnilta!
https://www.google.com/search?q=nurse salary usa&ie=utf-8&oe=utf-8
Miten hemmetissa USA:ssa on niin korkeat palkat?
3
255
Vastaukset
- kaikkionsuhteellista
asuminen ja elinkustannukset etenkin USAn suurkaupungeissa ovat korkeat. San Fransiscossa
keskituloinen sairaanhoitaja $67,930 vuositulolla ei voi asua. Asuminen kun on siellä järkyttävän kallista. The Department of Housing and Urban Development reported that $117,400 a year is low income in San Francisco. Siksi keskipalkat ovat tuota luokkaa jopa sairaanhoitajillakin.
Riippuu siitä missä päin USAta asuu. Metropoleissa palkat nousevat raketin lailla. Registered Nurse Salaries in San Francisco, CA, average $140,833/yr. Miljoonakaupungit nostavat hoitajien keskipalkkatasoa. Maaseudun pikkukaupungeissa palkat ovat kyllä jotain muuta.- markkinatalouspaskaa
sitä se asuntokeinottelu teettää.
Asunnot ovat ihmisten perustarpeita, koteja, asumuksia eikä mitään perkeleen sijoitusinstrumenttejä!!
- näin_on_näppylät
Maksat itse sairausvakuutukset, koulutuksesi ym. Siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635