Miksihän näin?

Haavekkovain

Olen vähän yli 50 vuotias ukm H:gistä ja usein runkatessani haaveilen vanhemmasta miehestä jonka tapaisin esim. kahvilassa/pubissa ja mies saisi puhuttua mukaansa ottamaan olutta ja katsomaan filmejä tai lehtiä... Miehen asunnolla mies riisuuntuisi ja filmejä katsoessa houkuttelisi koskettelemaan pussejaan ja kulliaan, yllyttäisi runkkaamaan sitä ja jonkun ajan kuluttua nousisi sohvalta,pukisi kalunsa kumiin,tulisi eteeni ja hiuksista sekä niskasta kiinni ottaen komentaisi avaamaan suuni sinne työntyen...

Ehkä en olekkaan sitten ihan hetero ja varmaankin tämä jää vaan haaveiluasteelle... Mutta hyvin aina haaveillessa mälli irtoaa...

20

849

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalmarisetä

Tuo sinun haaveesi kuullostaa mielenkiintoiselta ja olisi mukava toteuttaakin,lykkiä suuhun kondomiin pakatulla kullilla päästäsi kiini pitäen! Olen jo 67 vuotias leski,mutta välimatkaa liikaa? kun olen Tampereen kupeesta.

• 56m

Myös samoilta kulmilta.

• Suuhun

Mites nopeesti 67v kulli laskis lastin kortsuun jos sitä imis.onko iso kalu

• Samoilla kulmilla ja mielessäni kuvittelen miehen hieromaan hartioitani ollessani kumartuneena esim. keittiön pöydälle. Hieroessaan mies painautuu pakaroitani vasten ja tunnen suuren kovan painavan vakoani. Vaivihkaa mies siirtyy hieromaan pakaroitani ja levittää öljyä myös reiälleni ja samalla työntää sormeaan sisääni. Asia johtaa toiseen ja pian huomaan makaavani sängyssä selälläni jalat kietoutuneena miehen kupeille ja iso kalu pumppaa itseään tyhjäksi sisuksiini.

• Onnipoika

Moi mistä päin Jalmari setä on oon ylöjärveltä

• Runkkupoika

Minä olen vain 38v ja mulla on " isäpuoli" joka piiskaa "poikansa" kun on ollut huoraamassa jossakin. Ja aina on mun munissani kiinni eli runkkaa minua tosi kauvan ja kova kouraisesti. Me olemme tunteneet toisemme kohta 30v. Minä olin 10-12v kun näin sen ekan kerran ja meistä tuli heti kavereita. Sillä on oma liike yritys missä minäkin olen työssä ja sen ukon runkkaus leluna. Enkä hevillä
      pois lähde sen ukon palveluksesta. Sillä on rahaa ja mulla on penis ja takapuoleni valmiina ottamaan vitsaa tai remmiä. Eikä ole koskaan pannut minua perseeseen.

• Haavekkovain

Voisin kokeilla tuollaistakin,mutta mistäs isukki/setä???

• X-vävy

Tuohan olisi sellainen "mukava" appiukko-vävysuhde. Siitä seuraakin kaikenlaista, jos appiukko tajuaa olevansa vävyään voimakkaampi.

• Haavekkovain

Vanhemmasta,vahvemmastahan minäkin haaveilen ; )

• Haavekkovain

Taitaapi olla Hesan papat vaan lerppakulleja...

• OnaniaOssi

Sitten sun ei kai auta kun haaveilla,
        sääli ettet löytänyt!

• Hot

Minä olen joskus iskenyt vanhemman miehen baarissa ja olemme tulleet minun luokse jatkoille ja vaatteethan siinä on vähentyneet ja suihinottoja on tullut molemminpuolin , kiimaista. Kirjoittele sp. Hottis52@gmail.com

• Haavekkovain

Voi voi papat! Ujoja,vai eikö löydy?

• Setällä

Olisiko Joensuussa vanhempaa eli 60 miestä touhuamaan vähän nuoremman miehen kanssa saa olla reilustikin vanhempi......olisi mukava runkata vanhempaa kalua ja tyydyttää se.

• Isokulli_setä

Turun suunnalla

• Haavekkovain

Löytyisipä Hesastakin....

• Haavekkovain
        Haavekkovain kirjoitti:

Löytyisipä Hesastakin....

Eikä se nyt olisi kullin koostakaan kiinni...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe