Taas on perjantai ja kohta voi aloitella pohjien ottamisen. Sitten voi lähteä yökerhoon tapaamaan naisia.
Raittiit miehet ovat tänäänkin yksin kotona eivätkä tapaa naisia.
Perjantaina juodaan viinaa
8
215
Vastaukset
- jokokohtahenkilähtee
Oletko tutkituttanut maksasi kuntoa viime aikoina?
Viinan juomisesta tulee p%C3%A4%C3%A4 pipiksi. Siksi ehdotan tervehenkisemp%C3%A4%C3%A4 harrastusta%2C joka saa yht%C3%A4 lailla hakeutumaan pelipaikoille%3A alkoholin kuvaaminen. Pelipaikoille siksi%2C ett%C3%A4 Markoboy lienee jo t%C3%A4ytt%C3%A4nyt sen ekologisen lokeron%2C joka t%C3%A4ss%C3%A4 some-maailmassa on kuohujuomille yksin yksi%C3%B6ss%C3%A4. Ihmisten pariin on hakeuduttava. Etsi kuvauksellinen viina%2C viini ja olut%2C t%C3%A4ydellinen tausta ja ikuista se taiteeksi.%3Cbr %2F%3E%3Cbr %2F%3Ehttps%3A%2F%2Ffi.wikipedia.org%2Fwiki%2FSuippumadonlakki%3Cbr %2F%3Ehttps%3A%2F%2Fpsilosybiini.info%2Fpaperit%2F%5BBOOK%5D Taika - Kentt%E4opas taikasienivalokuvaajille.pdf%3Cbr %2F%3E%3Cbr %2F%3ETuosta se ajatus l%C3%A4hti.
- Kaisanoasaa
Joskus join viinaa mutta en tykännyt sen mausta. Juon ainoastaan karjala olutta
Taas täytyy sanoa, ettei viinanjuonnista ole apua. Naiset keskustelevat mielummin miehen kanssa, jonka puheesta saa selvää. Kukaan ei halua örveltäviä känniääliöitä kumppanikseen.
- Raitismies-
En ole koskaa viinaa juonut ja olen yhä sinkku. Mitä vittua tässä pitää tehdä että saa tyttöystävän. Olen nähnyt kun raittiit naiset lähtee viinaa juovien matkaan.
- viinamies
Viinaa vaan naamaan ja yökerhoon bailaamaan. Harjoitus tekee mestarin ja kun bailaustaidot kehittyvät tarpeeksi hyviksi alkavat naisetkin kiinostua. Sitten voi löytää tyttöystävän ja perustaa oman perheen.
Jaha. Se on taas asiaton ketju siinä.
Nyt on kyl jo la. Laitetaanko siis porukalla korkit kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398