Oikea mies niin millä sais mut kostumaan? Aika kinkkinen kymysys vai mitä?
Jos täällä olisi mulle
8
326
Vastaukset
- eiksnäin
Jos et kostu yhtään katseesta tai vaikka kädestä pitämisestä niin silloin ei ole oikea mies. Täällä kai kaivataan sitä tiettyä? :D Ne muut tunnistelijat taas tuskin on hirveän laadukkaita. Jodelissa sentään ne nippa nappa betat pyytelee kik tunnuksia. Täällä toivotaan, että joku olisi bongannut matkalla viinakauppaan.
Törkkäisin järveen, kastuisitpa kerrankin:)
- helppoa.kun.osaa
Suutelu riittäisi saamaan sut kosteaksi. Märäksi....mulla on taitavat sormet ;)
- Milläsaateiseisoon
Sormille sylkäsen ja sillä pyyhkäsen huulias, sitten vaan puolivelttoa sisään kampeamaan. Äkkiä se siitä kostuu, älä huoli.💏
- Valtaonminun
Ottaisin paidan pois.
Olet ennenkin pitänyt siitä.
Saisit koskettaa. - toimivakeino
Tunnin lenkkeilyn pitäisi aiheuttaa kostumista. Sitten hikiset vaatteet pesuun ja suihkuun.
- eiköhäntokene
Paloletkulla kokeilisin. Jos oot oikein kuuma pakkaus niin pyörittäisin sut sammutuspeittoon ja sitten tyhjentäisin nesteruiskulla perään.
- squirttailija
kontalleen vaan ja suklaalevy haahkanokan eteen:: valokuvassa jonka räpsäsen aktin jälkeen polaroidhärpäkkeellä näyttää että olisit nuollut persettäni tajutessasi olevasi orjani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124