Olin väärällä palstalla kun puhuttiin avioroista ja uudesta puolisosta.
En kuulunut joukkoon lapsettomana.
Minä lapseton sinkkunainen, iskin retroseksuaalisen, hurmaavan kolmen lapsen isän.
" Raahasin miehen väkisin pois rakastavasta kodista ja painostin häntä kaikilla konsteilla.
Miesparka olisi ehdottomasti halunnut olla kotona ja viettää seesteistä kotielämää.
Vaimo kun oli oikea herranterttu"
Näinkö se menee katkerien eukkojen mukaan.
Kultainen mies joutuu jonkun onnenonkijan kynsiin, eikä se lortto anna edes jälkikasvua tavata.
Voi taivahan talikynttilät.
Kyllä se lortto saisi pakata pianonkokoisen matkalaukkunsa ja lähteä ajamaan vaikka Turkkiin kananmunia.
Pysyisi poissa häiritsemästä normi ihmisiä.
Tulisi perheellemme rauha ja ukkokultakin palaisi jöröttämään soffalle.
Että pitikin ukon sinne risteilylle eksyä.
Sinkkunainen
33
576
Vastaukset
- YököttäjäTäälläKans
Itsekeskeinen ihminen haluaa huomiota ja tekee useampia aloituksia samasta aiheesta. Huomatkaa minut, puhukaa minusta! Minä, minä, minä olen...
- YököttääEtelleensä
Tuota yläpuolella olevaa, täysin turhaa toistoa, sinun tekemääsi.
YököttääEtelleensä kirjoitti:
Tuota yläpuolella olevaa, täysin turhaa toistoa, sinun tekemääsi.
Yök
Mikä toinen on minun aloitukseni ?
En kirjoittele puskista niinkuin eräät.
- Ruususelta
Juuri noin kokevat ex miesten äidit . Minun poika on maailman paras , on ollut ja tulee olemaan vaikka hänestä narsisti kasvoi .
- Herranterttu
Aloittajalla ei liene helppoa, ei ollut minullakaan rakkaudettomassa liitossa ja vastaavasti puolisolla kun eli ihmisen kanssa, jota mieluummin halveksi kuin sieti. Silti hoidimme lapset siihen asti että lähtivät pois kotoa. Hän on ehtinyt olla jo naimisissa pitkään rakastamansa ihmisen kanssa. Itse olen ollut uudessa suhteessa yli 10 vuotta. Mitään emme loppujen lopuksi menettäneet loppuaikanaan surkean avioliittomme sietämisen tähden. Päinvastoin, lapsemme ovat tasapainoisia, perheellisiä , hyvin koulutettuja ja työssäkäyviä. Usein kun tapaamme exän kanssa, muistamme olla heistä kiitollisia, eikä menneessä kaikerra mikään.
Eli ihan pikkuisen olen tuon sarkastisen purkauksesi kanssa samaa mieltä, mies olisi kyllä voinut lähteä risteilylle - selkäranka ja vastuuntunto mukana. - sinäki-osaat-valehdella
Alotuksentekijälle :
Kerroit totuuden itsestäsi,
tiesitkö,
ihminen kertoo aina jotain itsestään mitä ikinä se kirjoituksillaan sitten ilmaiseekin,
onnistuiko liittosi,
tuliko ongelmia,
valloitettua toisen naisen aviomiehen,
syytitkö ex vaimoa kaikesta,
ex vaimoko oli kaikkeen syyllinen hah,
ei antanu, hah, ja sinä uskoit,
annoit sydämesi kyllyydestä, vihdoinin, kun löysit helpon nakin,
tartuit kiinni kuin hukkuva oljenkorteen heh,
tiesitkö,
miehet osaa valehdella,sinäki
Tarkoitukseni on aina kirjoittaa totuus ja kirjoitankin.
Ongelmia oli joka lähtöön.
Miehen sydämeen ei mahdu kuin yksi ämmä, kerrallaan.
Avioeroon tarvitaan aina kaksi.
Tiedän tasan tarkkaan, että kaikki ihmiset osaavat valehdella.
Olihan minulla jo takana yksi avioliitto ja kaksi avoliittoa.
Ensimmäinen kymmenen vuotta oli vaiherikasta ja rajojen etsimistä.
Meidät vihittiin 11. vuoden yhdessäolon jälkeen.
Siitä alkoi seesteisemmät vuodet.
Hän oli elämäni mies.
- AvioroistaPuhuuHän
Onko aloituksen kirjoittanut oikeasti avioroisto, vai mitä hän tarkoittaa kirjoituksellaan?
Avio
Auts mikä moka.
e-puuttuu.
Siis avioeroista tässähän jaaritellaan.
Niin, uusi sana avioroisto. Hmm.
- hytinäx1
No en kuulunut minäkään joukkoon kun avioeron jälkeen en ole edes alkanut seurustelemaan kenenkään kanssa. Kyllähän se taitaa olla aika rankkaa olla diblomaattinen eikä sekaantua liikaa exien ja heidän yhteisten lastensa ja lastenlastensa elämään.
hytinä
Mutta oletko puuttunut eron jälkeen ex-puolisosi elämään?
Aina tai usein vedetään lapsi ja lapsenlapsi kortit esiin.
Minun tapauksessani ja läsnäolessani, ex-pari riiteli 30. vuoden takaisista asioista.
Kuka vei tenavat hoitoon, kuka istui enemmän kaljalla, kumman takia " keittiö vuosi", jne. jne.
Näiden älyttömien riitojen takia ja muutenkin heidän liittonsa oli sinettiä vaille ohi.
Nuorimmainen huokasi helpotuksesta, kun tuli rauha taloon isän lähdettyä.
Näin hän itse kertoi.
Minä taas sanoin aina, että turha meidän on riidellä sellaisesta, mitä ei ole. Vaikkapa raha.
Eikä koskaan riidelty talousasioista.- Riitaariitaa
2lesken kirjoitti:
hytinä
Mutta oletko puuttunut eron jälkeen ex-puolisosi elämään?
Aina tai usein vedetään lapsi ja lapsenlapsi kortit esiin.
Minun tapauksessani ja läsnäolessani, ex-pari riiteli 30. vuoden takaisista asioista.
Kuka vei tenavat hoitoon, kuka istui enemmän kaljalla, kumman takia " keittiö vuosi", jne. jne.
Näiden älyttömien riitojen takia ja muutenkin heidän liittonsa oli sinettiä vaille ohi.
Nuorimmainen huokasi helpotuksesta, kun tuli rauha taloon isän lähdettyä.
Näin hän itse kertoi.
Minä taas sanoin aina, että turha meidän on riidellä sellaisesta, mitä ei ole. Vaikkapa raha.
Eikä koskaan riidelty talousasioista.Miehellä oli A-ongelmia. Siitä kertovat jatkuvat riidat ja sekin, että lapsi huokasi helpotuksesta kun isä lähti.
Riitaariitaa kirjoitti:
Miehellä oli A-ongelmia. Siitä kertovat jatkuvat riidat ja sekin, että lapsi huokasi helpotuksesta kun isä lähti.
Riita
Niinpä tietysti.
Eihän naisella, vaimolla, äidillä voi olla mitään viinaongelmia.
Miehen piikkiin helposti sysätään kupittelu, vaikka molemmat juovat.
Lapsi oli18-vee ja luki yo- kirjoituksiin rauhassa.
Isä ja minä jaoimme iltaisin mainospostia, että poika saisi taskurahaa.
Äitikin teoriassa olisi voinut muuttaa riitelemästä, mutta miehethän ne pakkaavat ripupussinsa ja vuokraavat yksiön ja lähtevät.
Hyvästä liitosta ei kukaan lähde mihinkään.
Jos lähtee kannattaa miettiä missä oli vika.
Hullua olisi lähteä jos elää hyvää elämää puolison kanssa joka on myös paras ystävä ja sielunkumppani.
Vaikka olisikin välillä riitoja niin ne sovitaan jos liitto katsotaan sen arvoiseksi että kannattaa jatkaa.
Ei minulle mene jakeluun että syytetään naista että on houkutellut miehen uskottomuuteen. Onko mies tahdoton sätkynukke joka on kaikkien vietävissä.
Liitto voi jatkua monesta muustakin syystä kuin rakkaudesta. Taloudellisia seikkoja ei kannata väheksyä, halutaan myös pitää tuttu ja turvallinen elämä vaikka ei niin auvoista olisikaan.
Voi olla myös liittoja joissa uskottomuus hyväksytään puolin ja toisin kunhan kulissit pysyvät pystyssä.- varmasti-oli-näin-
Kyllä mielikki-mummon pitäisi tietää, mies on aina hekompi houkutuksille kuin nainen ( vaimo )
-
siis ilmeisesti 2lesken oli houktuslintu, ja ukkomies lankesi ansaan, heh, tyypillistä ja erittäin tavallista,
miehet ON vietävissä, vaikka olisi kuinka hyvä avioliitto itsellä, on tietoa ja kokemusta, varmasti-oli-näin- kirjoitti:
Kyllä mielikki-mummon pitäisi tietää, mies on aina hekompi houkutuksille kuin nainen ( vaimo )
-
siis ilmeisesti 2lesken oli houktuslintu, ja ukkomies lankesi ansaan, heh, tyypillistä ja erittäin tavallista,
miehet ON vietävissä, vaikka olisi kuinka hyvä avioliitto itsellä, on tietoa ja kokemusta,varmasti
Mistä tuollainen taulapää repii moisia älyttömyyksiä.
Molemmat, sekä nainen että mies ovat yhtä heikkoja tosipaikan edessä.
Vai että oikein houkutuslintu.
Anna mun kaikki kestää.
Mistä tuollaisia aivopieruja oikein tulee.
Kirjoittaja elää jotain kivikautta.
Ei tiedä minunkaan stoorista yhtään mitään ja nimittelee ties miksi.
Häpeäisit jos osaat.- ItsePiereksiiTuo
Omasta päästäsi niitä aivopieruja näkyy purkautuvan.
ItsePiereksiiTuo kirjoitti:
Omasta päästäsi niitä aivopieruja näkyy purkautuvan.
Itse
Vai puskanikkien päästäkö?
- Olen.lomalla
Lomalla.
- kylmätotuus
Edelleen ajattelen, ettet sinä lapsettomana naisena ole oikea henkilö puhumaan avioerosta, joka koskettaa myös lapsia.
Oliko sinun elämäsi mies metroseksuaalinen, kuten aiemmin kirjoitit, vai oliko hän retroseksuaalinen, joksi häntä nyt kuvailet?
Eihän asia minulle mitenkään kuulu, mutta olisi hyvä tietää, millainen persoona hän todellisuudessa oli, kun hänet niin usein olet maininnut.kylmä
Sinähän olet tuonut julki rehellisesti, puskanikkinä, että olet oikea henkilö arvostelemaan minua.
Ja sen, mihin artikkeliin minä lapsettomana voin vastata.
Ilmeisesti olet tekaissut muutamia tenavia jonkun luuserin kanssa.
Puskista kun huutelet, ei tiedä yhtään minkä sukupuolen edustajan kanssa sitä kirjoittelee.
Katkera tunnut olevan jostain syystä.
Miksi olet niin kiinnostunut edesmenneestä miehestäni?
Hän nukkuu ikiunta ja kun nyt viisivuotta on kulunut hänen kuolemastaan , istun sohvalla kynttilän valossa ja katselen pimeälle taivaalle.
Hän meni toiselle tähdelle asumaan ja tähtikirkkaana yönä säteilee tänne.
Niinkuin eläessään, hänen kauniit siniset silmänsä sädehtivät ilkikurisesti ja sai sydämeni pakahtumaan.- kerro-totuusAvionRikkoja
kylmätotuus,,,, jatkoa ja kysymys 2lesken:lle
niin ja kuinka vanhanapiikana kamppasit ukkomiehen,
jolla oli lauma lapsia elätettävänään,
ex vaimoko oli vain syyllinen kerro-totuusAvionRikkoja kirjoitti:
kylmätotuus,,,, jatkoa ja kysymys 2lesken:lle
niin ja kuinka vanhanapiikana kamppasit ukkomiehen,
jolla oli lauma lapsia elätettävänään,
ex vaimoko oli vain syyllinenkerro
En vastaa mitään törpöille rekisteröimättömälle, sivistymattömälle öklölle.- Apuatarjolla
2lesken kirjoitti:
kerro
En vastaa mitään törpöille rekisteröimättömälle, sivistymattömälle öklölle.Taidat olla kunnon spermausta vailla, on sellaista juttua sulla!
Kyllä huutelet puskista itsekkin, mitä tuo nimimerkki sinua identifioi kehenkään oikeaan ihmiseen.
Voisi myös terapia autta sinua kasvamaan ehymmäksi ihmiseksi. Apua
Onpas mukavaa että tällä palstalla on ilmainen erikoislääkäri.
Tietää minun puutteeni ja vaillinaisuuteni.
Näkemättä, niinkuin Kelan lääkäri.
Jospa vielä antaisit diagnoosin lisäksi kunnon lääkereseptinm
Siihen nestepulaan ja eheytykseen.
Katson kannasta mitä hyvää laitoit.
Kiitos etukäteen.- kylmätotuus
2lesken kirjoitti:
kylmä
Sinähän olet tuonut julki rehellisesti, puskanikkinä, että olet oikea henkilö arvostelemaan minua.
Ja sen, mihin artikkeliin minä lapsettomana voin vastata.
Ilmeisesti olet tekaissut muutamia tenavia jonkun luuserin kanssa.
Puskista kun huutelet, ei tiedä yhtään minkä sukupuolen edustajan kanssa sitä kirjoittelee.
Katkera tunnut olevan jostain syystä.
Miksi olet niin kiinnostunut edesmenneestä miehestäni?
Hän nukkuu ikiunta ja kun nyt viisivuotta on kulunut hänen kuolemastaan , istun sohvalla kynttilän valossa ja katselen pimeälle taivaalle.
Hän meni toiselle tähdelle asumaan ja tähtikirkkaana yönä säteilee tänne.
Niinkuin eläessään, hänen kauniit siniset silmänsä sädehtivät ilkikurisesti ja sai sydämeni pakahtumaan.Et vastannut kysymykseeni, joten taisit käyttää edesmennyttä miestäsi kuvaillessasi sanoja, joiden merkityksiä et ymmärtänyt ensinkään.
Mies ei voi olla sekä metroseksuaalinen että retroseksuaalinen.
Muu vuodatuksesi jääkööt omaan arvoonsa. kylmätotuus kirjoitti:
Et vastannut kysymykseeni, joten taisit käyttää edesmennyttä miestäsi kuvaillessasi sanoja, joiden merkityksiä et ymmärtänyt ensinkään.
Mies ei voi olla sekä metroseksuaalinen että retroseksuaalinen.
Muu vuodatuksesi jääkööt omaan arvoonsa.kylmä
Ihan yks hailee, mitä ällölle puskanikille kirjoittelee.
Kun en arvosta hiukkaakaan typeriä kysymyksiä esittåviä nobodyja.
Vaihda ketjua ja jatka muualla horinoitasi.
So long- kivat-lesken-jutuille
2lesken kirjoitti:
kylmä
So longJaaa, kuinkas sinun mielikuvitus mies kuoli,
tautiin vai äkkilähtökö oli,
vahva epäily,
sinulla ei koskaan ole ollukaa omaa miestä,
ehkä jonkun huonoluonteinen huikenteleva ukkomies,
siis helppo nakki,
eikä vaki suhteita,
olet ollu tyrkyllä kaikille jotka flirttaillee,
heti olet jalat levällään tarjolla,
näin mukavan vaikutelman on saanu sinun omista keksityistä mielikuvitus jutuistasi,
mukavia juttujahan ne on ollu,
ku vaimot ovat aina syyllisiä ku miehen luonne on hikenteleva kaikkien naisten yhteinen helppo nakki,
jatka,
kaikki lukee suurella mielenkiinnolla juttujasi, - kylmätotuus
2lesken kirjoitti:
kylmä
So longMinä olen kateudesta vihreä taidostasi kirjoittaa noin ystävällisiä ja korkeatasoisia kommentteja.
Nöyränä tunnustan, etten varmaan koskaan tule pääsemään tasollesi, vaikka kuinka yrittäisinkin.
Hyvää yötä ystäväiseni! Nuku hyvin! kivat-lesken-jutuille kirjoitti:
Jaaa, kuinkas sinun mielikuvitus mies kuoli,
tautiin vai äkkilähtökö oli,
vahva epäily,
sinulla ei koskaan ole ollukaa omaa miestä,
ehkä jonkun huonoluonteinen huikenteleva ukkomies,
siis helppo nakki,
eikä vaki suhteita,
olet ollu tyrkyllä kaikille jotka flirttaillee,
heti olet jalat levällään tarjolla,
näin mukavan vaikutelman on saanu sinun omista keksityistä mielikuvitus jutuistasi,
mukavia juttujahan ne on ollu,
ku vaimot ovat aina syyllisiä ku miehen luonne on hikenteleva kaikkien naisten yhteinen helppo nakki,
jatka,
kaikki lukee suurella mielenkiinnolla juttujasi,kiva-leske
Asia joka muistuttaa minua leskeydestäni on joka kuukausi tilille rävähtävä leskeneläke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955