Pitääkö olla hyvännäköinen ja rikas?
En ole kumpaakaan mutta haluaisin tyttöystävän.
Olen nähnyt että monella idioottilla on tyttöystävä joten ei kai se nyt mahdotonta ole
saada. Netissä naiset ei ainakaan vastaa mitään.
Miten nainen isketään?
28
523
Vastaukset
- Ananias.Palstamäki
Riittää kun on isot muskelit ja iso ku..i.
- korjaus
Siis pelkkä iso ku..i riittää
Miehen ei tarvitse olla hyvännäköinen ja rikas. Mielestäni miehen parhaat puolet ovat kohteliaisuus, äly, huumorintaju ja kuskustelutaito. On tärkeää miten mies huolehtii itsestään, sekä ns. kantaa itsensä. Mies otta oman tilan, tunkeutumatta toisen alueelle.
Ei saa jäädä nurkkiin nyhjäämään, vaan reippaasti ja iloisella mielellä lähestyä ja tulla juttelemaan.
Näin ainakin oma mies erottui muusta massasta ja sai minut kiinnostumaan. :)ärgh! kirj.virh.korj. .. ei kuskustelutaito vaan keskustelutaito. Hah! :)
paihoittelen painovirhepaholaista, näitä tulee..- naisten.puheet.on.vain
"Jos elämä potkii päähän, mielummin itken kurjuuttani mersun takapenkillä, kuin jonkun vanhan rämän Fiatin" https://keskustelu.suomi24.fi/t/15404518/mitamieltatasta#comment-94995901
naisten.puheet.on.vain kirjoitti:
"Jos elämä potkii päähän, mielummin itken kurjuuttani mersun takapenkillä, kuin jonkun vanhan rämän Fiatin" https://keskustelu.suomi24.fi/t/15404518/mitamieltatasta#comment-94995901
Aivan. Nyt on kyse miehestä ja sen parhaista puolista, omasta mieltymysestä. Siellä ketjussa kysyttiin köyhyydestä ja rikkaudesta, ei miehestä. Sulla menee puurot ja vellit sekaisin. Tarkkana nyt siellä! Pysytään ketjun asia-aiheessa.
- enolebot
Palstaätmeiltä nyt puuttuu kaikki arvostamasi ominaisuudet mitkä luettelit :D
enolebot kirjoitti:
Palstaätmeiltä nyt puuttuu kaikki arvostamasi ominaisuudet mitkä luettelit :D
Oolrait! Onneksi tämä kuitenkin on vain keskusteluforumi, muuten menisin paniikkiin. :D
- Tämä-selvä
Kaikki tietää että pitää olla komea jos aikoo saada pillua. Suomessa asutaan joten täällä naiset on maailman nirsoimpia.
- vertailunvuoksi
Missä muissa maissa olet asunut ja kuinka siellä on sun flaksi käynyt?
- RumaÄtmi
Kyllä naiset on nirsoja kautta koko maapallon.
Ei ruma ätmi kelpaa missään päin maapalloa, vaikka ätmillä olisi satoja tuhansia tonttuja pankkitilillä rahaa, omakotitalo, auto, metsää ja kaikki tarvittavat hankittu.
Yhtä ronkeli miesten suteen on suomi nainen ja aasialainen nainenkin, vaikka köyhimmästä viidakkokylän perukoilta, niin vaatii komeaa miestä, ei kelpaa kalpeakasvoinen suomi ätmi, vaikka ätmin luona elintaso paranisi 1000 kertaisesti.
Siksi ei kannata tuhlata energiaa noihin aasialaisiin nirso neitoihin, kun ei niillekään ruma ätmi kelpaa, ei tarvitse edes vaivautua kysymään, kun tietää lopputuloksen: Sinä ruma mies, ei kelpa minulle, minä halua komea suami mies.
- Tämä-selvä
Kohteliaisuus ja iloinen positiivinen ilme ovat niin turhia juttuja naisen iskemisessä.
- 4v.parisuhteessa
Mä juosen ainaki karkuu jos joku äijä koittaa pokaa. Ahistavaa ja kamalaa, tulee semmonen olo et noinko helpolla kelasit saada. Seurustelemaan rupesin ystävän kanssa, ihan itse pokasin.
- RumaÄtmi
No sulle kelpaa vaan top-10 tason komea mies.
- Netflixandtsill
Mun kumppani on köyhä ku mikä, ei mitenkään erikoisen näköinenkään. Hän on vain erittäin ihana ihminen. Empaattinen ja huumorintajuinen ,fiksu ;) <3 ja kaikenlisäksi pitää minusta
- Etsileipäjonosta
On niitä rumia ja köyhiäki naisia!
- hellä_yllätysrakastelija
Takaapäin on helpoin yllättää:) Ja sen jälkeen on syytä raahata akka johonkin maastoon hauskanpitoa varten :P
- köhköhmiitu
Muista kysyä naiselta kirjallinen suostumus ettei tulee epäselvyyksiä myöhemmin.
- Lakikirja
Näin juuri, nainenhan voi nostaa syytteen, että mies on raiskannut hänet.
- Kaisanoasaa
Palsta kurppaa ei voi iskeä. Ovat liian vaativia. Sulla pitää olla omakotitalo ja loma-asunto etelässä jotta palstan kurpan pillu kostuu.
- Todetaanaamulla
Kysyen vaikka että nukutko monen nutturan kaa.
- SuomiMiess
Oon pannut Ruotsalaisia ja virolaisia naisia muuten koskaan suomi naista. Suomi naista ei voi mitenkään iskeä.
- vanha-äijä
Nainen isketään niin että lyödään noin metrin mittaisella halolla otsaan.
- Raha-on-kemia
Naisen voi iskeä vain jos olet
Pitkä vähintään 180 cm
Komea mallin näköinen
Lihaksikas
Varakas
Omistat auton
Omistat asunnon
Omistat kesämökin
Olet vakituisessa työssä omassa firmassa
Olet sosiaalinen
Olet kokenut naisten kaataja - NainenRuudunTakaa
Kysy naamatusten, mielellään oluen ääressä, vähintään kuudelta, mieluiten kymmeneltä, tuntemaltasi noin ikäiseltäsi mieheltä, jotka tunnet ja jotka seurustelevat, että miten iskivät sen naisensa (vai tuliko peräti nainen iskemään).
Tule sitten kertomaan tännekin mitä vastasivat.Tuskin ätmit tuntevat sellaisia miehiä. Muutenhan he eivät ehkä edes olisi ätmejä, koska olisivat saaneet elää siinä todellisuudessa joka todella on vallitseva. Ätmi on täysin irtautunut tuosta todellisuudesta ja siksi alkanut uskoa, että vika on hänessä kun ei saa naista. Niinhän se vika onkin hänessä, mutta ei missään tapauksessa sillä tavoin kuin hän luulee, eli ulkonäössä/ varattomuudessa/ kokemattomuudessa, missä nyt ikinä.
Ätmillä on äärimmäisen paha asenneongelma, joka on oikeastaan kaikkien hänen ongelmiensa alku ja juuri. Tuon asenneongelman syntymistä edesauttaa hyvin npaljon se, kun on pyörinyt liikaa porukoissa joilla on huono vaikutus omaan asenteeseen ja käytökseen. Ollut siis huonojen roolimallien ympäröimänä läpi elämänsä.
Ja nyt sinä pyydät että menehän juttelemaan niille hyville roolimalleille (joita ei ole).
- Viinamies
Juo viinaa niin saat naisen. En minäkään ole mikään komea mutta olen sosiaalinen ja olen käynyt baareissa 15 vuotta. Siten niitä naisia saa kun menee sinne missä naisia on eli baareissa.
- Ananias.Palstamäki
Olet siis pojanrimpula.
15 vuoden päästä elämäsi on ohi, olet juonut itsesi tärviölle. Kykenet ainoastaan jankuttamaan palstalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319