Mitä teen? Muutin toiselle paikkakunnalle, koska halusin tietttyn lukioon. Nyt oon kuitenkin alkanu katuu päätöstä, koska koulun enkun opettaja vaatii ihan sikanaja niin muutkin opettajat, kun vertaan lukioon missä siskoni opiskelee. Oon siis tänä vuonna alottanu lukion ja kohta ensimmäinen jakso takana. Enkä enää jaksa tätä. Mul ei oo ketään kavereita täälä. Oon ihan rikki itken joka vitun päivä koulun jälkeen, koska en vaan jaksa. Koko ajan on myös ikävä kotiin (vanhempien luo).
Haluan vaihtaa lukiota
2
246
Vastaukset
- Moiii
Ensinnäki, kannattaa olla tyytyväine, että opettajat vaatii sulta ”paljon”. Olis aika surullista jos ne opettajat ei vaatis mitää, koska olisit erittäin pahas kuses yo- kirjotuksis. Muista alku on melkeen aina kaikes vaikeeta... Muista sä oot koulus ITTEES varten et kavereiden tai kenenkää muun takia. Muista et opiskelu on niin helvetin pieni osa sun elämää, joten älä kadu myöhemmi sitä ettet jaksanu opiskella koska ” opet vaati liikaa”. Nyt yrität mennä positiivisel asenteel kouluu. Sun tilanne iha varmasti helpottuu, jos ei helpotu niin ootko ajattelu tekeväs lukio-opinnot verkossa kotona, vaikka sun vanhempien luona. Toi on tosi iso muutos et oot muuttanu omilles ja vielä samalla käyt lukioo! Sun kannattaa pohtii niit syitä miks alunperin halusit muuttaa vieraalle paikkakunnalle lukion takii. :)
- Kylläsesiitä
Mä olin pari vuotta sitten aivan samassa tilanteessa, itkin kaiket päivät yksinäisyyttä, ikävää ja stressiä. Sulle sanoisin, et kyllä se helpottaa pikku hiljaa, vaikket mitään läheistä kaveriporukkaa saisikaan. Kannattaa nyt tuo ykkönen käydä loppuun siellä missä nyt olet, ja jos vielä siltä tuntuu, niin vaihda kakkoseksi toiseen lukioon. Tsemppiä! <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635