Haluan vaihtaa lukiota

Lukiolainen

Mitä teen? Muutin toiselle paikkakunnalle, koska halusin tietttyn lukioon. Nyt oon kuitenkin alkanu katuu päätöstä, koska koulun enkun opettaja vaatii ihan sikanaja niin muutkin opettajat, kun vertaan lukioon missä siskoni opiskelee. Oon siis tänä vuonna alottanu lukion ja kohta ensimmäinen jakso takana. Enkä enää jaksa tätä. Mul ei oo ketään kavereita täälä. Oon ihan rikki itken joka vitun päivä koulun jälkeen, koska en vaan jaksa. Koko ajan on myös ikävä kotiin (vanhempien luo).

2

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moiii

Ensinnäki, kannattaa olla tyytyväine, että opettajat vaatii sulta ”paljon”. Olis aika surullista jos ne opettajat ei vaatis mitää, koska olisit erittäin pahas kuses yo- kirjotuksis. Muista alku on melkeen aina kaikes vaikeeta... Muista sä oot koulus ITTEES varten et kavereiden tai kenenkää muun takia. Muista et opiskelu on niin helvetin pieni osa sun elämää, joten älä kadu myöhemmi sitä ettet jaksanu opiskella koska ” opet vaati liikaa”. Nyt yrität mennä positiivisel asenteel kouluu. Sun tilanne iha varmasti helpottuu, jos ei helpotu niin ootko ajattelu tekeväs lukio-opinnot verkossa kotona, vaikka sun vanhempien luona. Toi on tosi iso muutos et oot muuttanu omilles ja vielä samalla käyt lukioo! Sun kannattaa pohtii niit syitä miks alunperin halusit muuttaa vieraalle paikkakunnalle lukion takii. :)

• Kylläsesiitä

Mä olin pari vuotta sitten aivan samassa tilanteessa, itkin kaiket päivät yksinäisyyttä, ikävää ja stressiä. Sulle sanoisin, et kyllä se helpottaa pikku hiljaa, vaikket mitään läheistä kaveriporukkaa saisikaan. Kannattaa nyt tuo ykkönen käydä loppuun siellä missä nyt olet, ja jos vielä siltä tuntuu, niin vaihda kakkoseksi toiseen lukioon. Tsemppiä! <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60