Noista viimeisimmistä keskusteluistakin kaikista kaikuu sama lauku kuten myös tiedotusvälineistä, miehen tulee ollal miehekäs perinteikkäällä tavalla mutta miehen tulee olla myös naisellinen naisten mieleisellä tavalla. Miksi h..ssä mies ei saa olla sellainen kuin on? Naisessahan stiä enemmän olisi korjattavaa,
Nainen valitsee aina p..an miehen ennen kunnollista:
https://www.voice.fi/suhteet/a-89924
Nainen ei kadu törkeimpiäkään tempauksia, hyvän olon tunne voittaa katumuksen:
https://www.voice.fi/suhteet/a-167577?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Nainen on juuri tuollainen kuin tuossa vanhassa filmissä jo näytettiin:
Kohdasta 12:10 eteernpäin kohtaan 15:30
kohdasta 25.50 eteenpäin kohtaan 28:00
Voitaneen todeta että mies saa olla ihan minkälainen haluaa, ihan niin kuin naisetkin on. Sitten vasta kun naiset alkavat korjaamaan käytöstään on miehellä tarvetta muuttua ja/tai mukautua. Olisi hölmöä aisurointia tehdä sitä vain siksi kun naiset haluaa kun ei ole mitään vastavuoroisuutta asiassa.
Miehen tulisi olla vaikka mitä
31
420
Vastaukset
Pieni nakero, ootko sinä nyt se Ykskakkonen? Teillä on hassu ihan samat jutut, en minä hölmö ole.
Harmis??Olemme hyvion usein ykskakkosen kanssa samoilla linjoilla näissä asioissa. Me katsos kun ajattelemme varmaan aikalailla samalla tavalla, kylmän loogisesti ja logiikka yleensä johtaa aina samaan lopputulokseen asiassa kuin asiassa.
Harmaaritari kirjoitti:
Olemme hyvion usein ykskakkosen kanssa samoilla linjoilla näissä asioissa. Me katsos kun ajattelemme varmaan aikalailla samalla tavalla, kylmän loogisesti ja logiikka yleensä johtaa aina samaan lopputulokseen asiassa kuin asiassa.
Eli KUR olet ; )
burrrburrrburrr....misspönttöuuni kirjoitti:
Eli KUR olet ; )
burrrburrrburrr....En. Ihme luuloja kaikilla täällä, väliin sitä ollaan välimerkitön ja väliin ykskakkonen :D No se on kyllä oikeastaan kehu kun ykskakkonen kiistatta palstan paras analysoija, itse en niistä tasoteorioista juuri välitä. Ei sillä, välimerkitönkin kyllä joskus heittää ihan armotonta läppää, yksi hauskimmista palsta-avauksista on tullut välimerkittömältä, hitto kun löytäiskisn sen vielä. Se meni jotenkin niin että pitkä takki päällä ilman housuja oli menossa sokeria lainaamaan tinder-tytöltä tai jotain, ihan älyttömän upeea tajunnanvirtaa oli se teksti :D
Harmaaritari kirjoitti:
En. Ihme luuloja kaikilla täällä, väliin sitä ollaan välimerkitön ja väliin ykskakkonen :D No se on kyllä oikeastaan kehu kun ykskakkonen kiistatta palstan paras analysoija, itse en niistä tasoteorioista juuri välitä. Ei sillä, välimerkitönkin kyllä joskus heittää ihan armotonta läppää, yksi hauskimmista palsta-avauksista on tullut välimerkittömältä, hitto kun löytäiskisn sen vielä. Se meni jotenkin niin että pitkä takki päällä ilman housuja oli menossa sokeria lainaamaan tinder-tytöltä tai jotain, ihan älyttömän upeea tajunnanvirtaa oli se teksti :D
Tiedä teistä höppänöistä, mutta sun aloitus noudatteli koko päivän vanutettua aiempaa kiistakapulaa... :D
Olin ihan syytön sivullinen siihen. Semmoseen revitään tällainen pieni mukaan...
Välimerkitön, joko sitäkin joutuu miettimään kun otit esille?
(naurua)- lopetajookosta
misspönttöuuni kirjoitti:
Eli KUR olet ; )
burrrburrrburrr....Voitko mitenkään lopettaa tuota kur burria? Ihan himmeen ärsyttävää. Se EI ole söpöä.
Näin sinusta unta. Kerro jos osuu oikeaan.
Soitit siinä ihan hemmetin hyvin kitaraa? Todella aito uni...No ei valitettavasti osunut, en soita kitaraa. Harmillista tosin tuottaa pettymys, sovitaan niin unissa soitan hemmetin hyvin kitaraa :) Ootko ihan varma ettei se ollut helmiä.sioille? se ainakin osaa.
Harmaaritari kirjoitti:
No ei valitettavasti osunut, en soita kitaraa. Harmillista tosin tuottaa pettymys, sovitaan niin unissa soitan hemmetin hyvin kitaraa :) Ootko ihan varma ettei se ollut helmiä.sioille? se ainakin osaa.
Ei ne naiset monilta miehiltä ole vaatimassa kitaran soittamistaitoa. Sen saattaa korvata ihan sillä, että jotenkin osaa laulaa. Itse kerran tein yhden biisin ja esitin sen biisin ilman kitaraa englanniksi yhdessä illassa. Silloin sen laulu sanoja tuli kyselemään pariisitar. Se oli ensi kontaktini häneen - nainen oli hurmaava, kun tuli kyselemään tuoreen lauluni sanoja. Myöhemmin innostuimme jonkin verran halailemaan toisiamme - ei silloin ollut enää merkitystä sillä laululla vaan pitäämisellä. Sen halailusuhteen myötä monet vaatimukset vaimenivat ja meidän välillemme syntyi ystävyys, joka jatkoi vielä senkin jälkeen, kun hän palasi takaisin Pariisiin. Kun halailutasoille ja ystävyyteen päästään niin unikitarat ovat toissijaisia naisen mielessä tai esitetty serenaadi? Ei ne naiset välttämättä ole vaatimassa älyttömiä, kunhan tietyn tason yli on päästy suhteessa?
Harmaaritari kirjoitti:
No ei valitettavasti osunut, en soita kitaraa. Harmillista tosin tuottaa pettymys, sovitaan niin unissa soitan hemmetin hyvin kitaraa :) Ootko ihan varma ettei se ollut helmiä.sioille? se ainakin osaa.
Minä pidän uneni :)
- pitkätukka-68
Niin missä vanhassa filmissä?
Hyvä huomio, tohkeissaan unohdin linkin laittaa. Tuossapa se:
https://www.youtube.com/watch?v=eQisuXyMEh0
Mistä moinen katkeruus hyvä Harmis?
Mitä jos pitäisit pääsi jo kiinni ja menet etsimään sen naisen itsellesi. Vai estääkö sua jokin?- 83475976
Hän on palstalla tunnustanut potevansa sitoutumiskammoa. Leikkii naisilla kuin kissanpoika narukerällä, vähän käpälällä härrätään ja äkkiä peräännnytään.
- pillujen--asiantuntija
Härnääminen netissä on turvallisinta mitä Trolliritari uskaltaa naisen kanssa tehdä.
Sallikaa mun nauraa..
"Tutkimuksessa naiset katsoivat kuvia miehistä, joiden ulkonäöt olivat ominaisia heidän edustamilleen persoonallisuustyypeille. Naisten tuli valita, minkä näköiseen mieheen he tunsivat eniten vetoa. Narsistiset piirteet omaava mies korjasi eniten pisteitä naisilta."
Hah ja hahhah.- sama.äännähdys
"Hah ja hahhah"???
Noin naiset ääntelevät myös eräiden darkkiksen ja periksen iskuyrityksille! Mitä se tarkoittaa? - 4gtrh56yjghgb
Siinähän naurat, mutta itse olet naurettava. Et pysty tuota tutkimustulosta millään oikealla argumentilla kumoamaan, joten käyttäydyt ylimielisesti ja kuvittelet että me uskomme sinun olevan oikeassa ylimielisyytesi vuoksi. Ei tule toimimaan.
Tosiasia edelleen on, että Narsistiset piirteet omaava mies korjasi eniten pisteitä naisilta. Deal with it. 4gtrh56yjghgb kirjoitti:
Siinähän naurat, mutta itse olet naurettava. Et pysty tuota tutkimustulosta millään oikealla argumentilla kumoamaan, joten käyttäydyt ylimielisesti ja kuvittelet että me uskomme sinun olevan oikeassa ylimielisyytesi vuoksi. Ei tule toimimaan.
Tosiasia edelleen on, että Narsistiset piirteet omaava mies korjasi eniten pisteitä naisilta. Deal with it.Kai sitä saa nauraa, jos kyseessä on vain kuvat. Ja ilmeisesti joku on tutkinut, että narsistin voi tunnistaa naamasta. Missäs ne tulokset on?
- turhiatutkimuksia
Wwuwuw kirjoitti:
Kai sitä saa nauraa, jos kyseessä on vain kuvat. Ja ilmeisesti joku on tutkinut, että narsistin voi tunnistaa naamasta. Missäs ne tulokset on?
No eikös tuo kerro vaan osallistuneiden naisten pääkopan sisällöstä jotain? Agressiivinen ja narsistinen mieshän on on manipuloiva ja näinollen itsestään epävarma nainen saa siinä jotain tukea, kun häntä viedään kuin litranmittaa... Mutta siitäkään ei oikein mitään tarkkaa...
Tälläinen tutkimustuloksen esittely ei kyllä anna yhtikäs mitään kuvaa tutkimuksesta... Mitä ikähaarukkaa tutkimuksessa tutkittu naisporukka oli ja oliko siinä eri ikäryhmien välillä eroja? Lisäksi pitäisi käydä myös läpi muutamalla kysymyksellä naistutkimuskohdettakin läpi, että minkälainen käsitys hänellä on itse itsestään.
Ei toisaalta kerro yhtikäs mitään tuollainen tutkimus... turhiatutkimuksia kirjoitti:
No eikös tuo kerro vaan osallistuneiden naisten pääkopan sisällöstä jotain? Agressiivinen ja narsistinen mieshän on on manipuloiva ja näinollen itsestään epävarma nainen saa siinä jotain tukea, kun häntä viedään kuin litranmittaa... Mutta siitäkään ei oikein mitään tarkkaa...
Tälläinen tutkimustuloksen esittely ei kyllä anna yhtikäs mitään kuvaa tutkimuksesta... Mitä ikähaarukkaa tutkimuksessa tutkittu naisporukka oli ja oliko siinä eri ikäryhmien välillä eroja? Lisäksi pitäisi käydä myös läpi muutamalla kysymyksellä naistutkimuskohdettakin läpi, että minkälainen käsitys hänellä on itse itsestään.
Ei toisaalta kerro yhtikäs mitään tuollainen tutkimus...Mä nyt kyseenalaistan koko tutkimuksen lähtökohdan, eli sen, että ihmisellä on jotain ulkoisia piirteitä, jotka liittyvät narsismiin. Aika keskiaikaista.
- 4gtrh56yjghgb
Koko historian sivu ulkoisissa piirteissä on nähty yhteyksiä henkisiin ominaisuuksiin. Frenologia, eugeniikka, jne. Niihin lakattiin uskomasta sosiaalidemokratian kultakautena 2. maailmansodan jälkeen, mutta nyt ne tulevat taas takaisin, sillä yhä enemmän näkee tutkimuksia, missä aivan vakavissaan taas esitetään, että ulkomuodolla ja henkisillä ominaisuuksilla on yhteys. Tässä asiassa siis soudetaan ja huovataan - mutta sinä uskot että sinulla on tästä asiasta tiedossasi se totuus, sanoi mikä määrä tutkimuksia aiheesta mitä tahansa?
- näinsemenee-
4gtrh56yjghgb kirjoitti:
Tosiasia edelleen on, että Narsistiset piirteet omaava mies korjasi eniten pisteitä naisilta. Deal with it.Tutkimustulos tukee irl havaintoja.
4gtrh56yjghgb kirjoitti:
Koko historian sivu ulkoisissa piirteissä on nähty yhteyksiä henkisiin ominaisuuksiin. Frenologia, eugeniikka, jne. Niihin lakattiin uskomasta sosiaalidemokratian kultakautena 2. maailmansodan jälkeen, mutta nyt ne tulevat taas takaisin, sillä yhä enemmän näkee tutkimuksia, missä aivan vakavissaan taas esitetään, että ulkomuodolla ja henkisillä ominaisuuksilla on yhteys. Tässä asiassa siis soudetaan ja huovataan - mutta sinä uskot että sinulla on tästä asiasta tiedossasi se totuus, sanoi mikä määrä tutkimuksia aiheesta mitä tahansa?
Olisi kiva nähdä se tutkimus, joka paljastaa miltä narsisti näyttää. Eikö..
Wwuwuw kirjoitti:
Olisi kiva nähdä se tutkimus, joka paljastaa miltä narsisti näyttää. Eikö..
Onhan tutkittu myös, että komeimilla miehillä on terveimmät geenit.
Wwuwuw kirjoitti:
Onhan tutkittu myös, että komeimilla miehillä on terveimmät geenit.
Linkki aiheesta..
https://www.utu.fi/fi/Ajankohtaista/Uutiset/arkisto/Komeat_miehet_ovat_terveimpia.html
- Tässäpointti
Miehen pitää olla mies eikä heinäsirkka.
- ne5gdfbg67
Wwuwuw kirjoitti:
Mikäs Heinäsirkassa on vikana..
https://youtu.be/EiV4dbztmJIEi kai mikään, mutta mies ei saa kuitenkaan olla hänen kaltaisensa.
ne5gdfbg67 kirjoitti:
Ei kai mikään, mutta mies ei saa kuitenkaan olla hänen kaltaisensa.
Saabi olla jos haluaa.
- Toomovepiipme
Ei maata. Peppuas ei käy enää. Pysy laiskamato. https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tata-seksiasentoa-ei-sovi-aliarvioida-sopii-erityisesti-laiskoihin-hetkiin/7079786#gs.qCPzFq0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316