Suomi24 on yhteistyössä oikeistomedian kanssa. Perheyritykset & oikeistomedia saavat valtiolta sosiaalituen, mikä alunperin oli tarkoitus suunnata perusturvan takaamiseksi vähemmän varakkaille tai hoveihin kuulumattomille kansalaisille. Kokkarien ja keskustan Ideapajassa taotaan innovaatioita päivin ja öin, öin ja päivin, hiotaan esityksiä, joilla koetetaan saada aikaan täydellinen kastijako (oikeistomedia tiivinä kumppanina).
Häpäisy on ikävää. Virkavirheisiin syyllistyneet, ihmisoikeuksia loukanneet sostyöntekijät, eivät
hoksaa häpäisseensä isiä ja äitejä ja sukuja silloin, kun he ovat mielivaltaisesti irrottaneet lapsia vanhemmistaan. Samat karkeita virkavirheitä tehneet sos.työntekijät toki toki sitten kokevat, että heitä häpäistään, kun julkisuuteen vuotaa heidän väärien tekojensa tuotoksia ja niihin johtaneita vyyhtejä.
Kasvattajalle läksyä
Hyvää-.-torstaita
2
147
Vastaukset
- VoisiOLLA.ideaa
Ryhdy perheyrittäjäksi, saat mukavat starttirahat!
- Kouvolassa
Minun lastani loukattiin
Eli kouvolalainen sosiaaliohjaaja urkki lapseni tietoja ilman lain mukaista syytä.
Kyseinen rikollinen tuomittiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa rikoksesta henkilörekistermerkintä rikos ja sakkoja sai , myös joutui korvaamaan lapselle koska oli loukannut lapsen yksityisyyttä.
Lapsen äiti vei asian oikeuteen siviilikanteena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667