Viime sunnuntaina paljastui henkirikos Porissa.
Epäiltynä on Porin Teljän seurakuntavaaleissa mukana oleva ehdokas, joka on Irakilaistaustainen 2015 Suomeen tullut turvapaikanhakija.
Hän on ollut kirkon jäsen jo 2,5 vuotta.
Kirkon vaalisäännösten mukaan ehdokkuutta seurakuntavaalissa ei voi enää perua, joten siellä se on vaaleissa keräämässä ääniä.
Vasta vaalien jälkeen on mahdollisuus evätä valinta ehdokkaaksi, mutta äänet menevät muille listalla oleville.
Aika kamalat säännöt on siis seurakuntavaaleissa kun mahdollista murhaajaa äänestämällä voi vaikuttaa lopullisiin valintoihin.
Kirkolla on ollut tapana haalia jäsenikseen turvapaikanhakijoita, jotka yleensä ensin pitää käännyttää kristinuskoon.
Tämä vaikuttaa olevan yksi esimerki siitä miten kirkon lyhytnäköiset toiminnat kostautuu.
Murhasta epäilty ehdokkaana seurakuntavaaleissa
7
180
Vastaukset
Uutinen löytyy mm Ylen sivulta
ttps://yle.fi/uutiset/3-10413959- PäiviOnIhana
Kristinuskoon kääntyminen teki muslimista tappajan.
Ninhan se on kristittyjen kielelläkin.
Kristityt kun sanovat aina päinvastaisissa tapauksissa, rikoksia tekevän kääntyneen muslimiksi tai ateistiksi, vaikka kääntymystä ei olisi tapahtunutkaan.
Kirkolla ja äärilaidan kristityille tulee vielä kovat ajat kun ovat houkutelleet pakolaisia joukkoihinsa.
Patmoslaisuutta ja helluntailaisuutta edustava IRR-TV kehuskeli saaneensa valtavat määrät kääntymään ja ovat jakaneet heille 15 000 missiokirjaakin arabi- ja kurdikielille käännettynä.
Kirkkokin on ollut jo rajalla vastassa mainostamassa kristinuskoon kääntymisen auttavan turvapaikan saannissa.
- aom_
No mutta eikö se niin ole,että syytön niin kauan kun toisin todistetaan.
- taxisuharit
Onhan se niinkin.
" PäiviOnIhana Kristinuskoon kääntyminen teki muslimista tappajan."
Niinkö, mistä tiedät , että hän KÄÄNTYI KRISTITYKSI ? Aika harvahan kirkossa ja vaaleissa ehdokkana oleva on kristitty. "Kun Kristityn on nimi mulla" vain nimi.
Ja näitähän sipilä haluaa lisää tänne..
Kerrankin (ainoan kerran) voin tosin nostaa hattua Sipilälle,kun puollusti Soinia.
Ja , jos Soini olisi osallistunut pridemarsille, niin mitään hulabaloofarssia ei olisi tullut. Ei kukaan nostanut mekkalaa, kun Arhinmäki örvelsi kännissä hiihtokisoissa ja oli ministeri? Eikö hän edustanut kokosuomea, kuten Soinin väitettiin edustaneen nyt?
Eikö eduskuntaan korkealla palkalla valituilla edustajilla ole ihan oikeitakin asioita mitä päättää?
- Bng
Sitä saa, mitä tilaa. Koskee myös kirkkoa.
No eipä sillä, ettäkö olisin edes kyseistä ihmistä äänestänyt kuten en äänestä periaateesta kansanedustajiakaan joilla kaikenlaista vilunkipeliä. Toki onhan murha tietenkin ihan omalukunsa. Toisaalta jos asiaa ajattelee ihan vaan Raamatun valossa niin se onkin erittäin hyväksyttävä keino raivata tieltään epämieluisia asioita, vähemmän paheksuttava kuin vaikkapa varastaminen ;) tuo hiukan läpällä vaikkakin siinä on myös totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499