Naiselle hyvää iltaa ja yötä! 🤗 Halit ...
Hei ja iltaa Neidille!
15
368
Vastaukset
Jos ei iltaa toivotukset kelpaa niin..
Hyvää huomenta naisen perjantai aamuun! 🤗 Halit ...Kiitos!
Kyllä kelpaavat kaikki toivotukset, jotka tuovat hyvää mieltä yksinäiseen sydämeen. Eilen oli raskas päivä, kun saattelin hyvän ystäväni hautaan. Nyt aamuaurinko lämmittää surullista mieltä. Näyttää tulevan hyvä päivä pihatöihin ja metsälenkkiin. Kaunis syksyn luonto hoitaa surullista mieltä ja selkiyttää ajatuksia.
Toivotan sinulle kaikkea hyvää päivääsi!Dna-nainen kirjoitti:
Kiitos!
Kyllä kelpaavat kaikki toivotukset, jotka tuovat hyvää mieltä yksinäiseen sydämeen. Eilen oli raskas päivä, kun saattelin hyvän ystäväni hautaan. Nyt aamuaurinko lämmittää surullista mieltä. Näyttää tulevan hyvä päivä pihatöihin ja metsälenkkiin. Kaunis syksyn luonto hoitaa surullista mieltä ja selkiyttää ajatuksia.
Toivotan sinulle kaikkea hyvää päivääsi!Xna-naiselle hyvää iltaa! :)
- HänelleTeelle
Hyvää huomenta ja reipasta päivää sinulle! 🤗
- kiukkuinennainen
Pahaa huomenta :( jos olet eräs
- katkeraex
Jaha, oletko kuokan kyntämä?
- muutenvaasuututta
katkeraex kirjoitti:
Jaha, oletko kuokan kyntämä?
En todellakaan
- kyntänyt
Kuokka on monta vakoa.
- pelimiesvapaalla
Juu semmoinen käsitys mulla on tullut vaikka on hiljainen mutta kännissä on helppo iskeä naisia
- aitoriitta
Huomenta. Eilen kirjoittelin aika paljon mutta seuraavien päivien aikana olen pitkiä päiviä töissä. En kirjoittele. Älä ihmettele.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ....moiiiii....
En taaskaan nähnyt..kirjoituksii....
Varmaankin johtui siitä et puhelin johdon pääs....katoin telkuu...
Huomenta ..vähän levoton yö..valoineen..mut nukuin...
Tänään kauppaan ...pelit..jos onni olis suosiollinen...
Täytyy Kuokka..sanoo et sulla..kyl kauhee kuva kaupunki elämisestä....
Näkee täälkin luontoo....jopa ketut kulkee talon nurkil..puput...oravat...
Ain sydän syrjällään etteivät jäis autojen alle..jotkut pysähtyy..hyvä...ettei ehdoin tahdoin tapa elukkaa...
Ranta täynnä hanhia...muuten ihan kivoja mut kakkaavat paljon..ei kiva....
No ne kapakat ..on..mut niis ei tarvii käydä....
Kyl se viina virtaa täs talon reunalkin...et sillai...
Muuten tääl rauhallista....
Tää kyl pieni kiva kaupunki..
Kivoja tunteja sulle...Tsau Beibi...🐝👁👁👣🌷🌹🐇🐇🐛🐜😂👅 - SnowRose
"Huomenta"!
Kyllä kelpaa. Jäi vaan ne ilta-askareetkin kesken, ku nukahdin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773