Koirat polveutuu sudesta eikä luonnossa ole pieniä susia. Iso koira pitää pientä koiraa jäniksenä tai rottana joka pitää tappaa.
Liian pienet koirat kiellettävä
9
202
Vastaukset
- 677775
Sudet elää laumassa jossa jokaisella on oma paikkansa. Koirilla on sama asenne. Pieni koira on niille käsittämätön asia.
- oppiaikäkaikkiompi
Ilmeisesti oot vaan tietämätön,ja siksi kirjoituksesi on pelkkää valhetta.Ehkä aikuistuessasi, tiedät jo enemmän.
Mulla on koiria 3kg-85kg,ja kokemusta omista ja muidenkin koirista 40vuoden verran.Lapsuuden,alle 15v kokemuksia en laske,koiria on ollut meillä aina.
- Tuusulalainen
Höpö höpö. Minulla on jättiläisrotua koirat, eikä yksikään ole vihainen pikkukoirille, ainoastaan ihmettelevät niitä lähinnä huvittuneina
- 67uj56r
Riippuu tietenkin koiran rodusta eli mihin käyttöön sitä on jalostettu. Joka tapauksessa iso koira voi tappaa pienen koiran .
Pieni koira ei voi tappaa isoa koiraa vaikka sattuisi olemaankin vihainen.
- 86ik7iky
Pienen koiran omistaja ottaa ison riskin että vastaan saattaa tulla vihainen iso koira. Siinä voi omistajallekin käydä huonosti.
- agretveks
vihaiset koirat joutaa loperukseen,ovat riski yhteiskunnassa.omistajan on hallittava koiransa,tai luovuttava siitä.kannattaa ilmoittaa virkavallalle,ja eläinsuojeluun jos agressiivinen koira terrorisoi naapurustossa.
Minulla on pieni 10-12 kg painava koira. Se leikkii samalla lailla isojen kuin pientenkin kanssa. Isommista se tykkää enemmän. Ehkä niissä on enemmän haastetta ja niiden kaulaa vasten voi hetken levähtää kun voimat hiipuu. Koirat jotka eivät halua leikkiä eivät ota kontaktia enkä tietty itsekään anna omani säntäillä. Mutta kyllä on niin että vaikka vastaan tallustaisi elefantti ja ehdottaisi koiralleni leikkiä, se sopisi sille mainniosti. Sehän ei ota huomioon sitä mitä voi sattua ison ja pienen kohdatessa. Se jää täysin omistajan varaan ja tähänastiset leikkikaverit sekä niiden omistajat ymmärtävät tämän. Silloin on kaikki ok.
Ison vihaisen koiran tullessa vastaan se oletettavasti on hihnan päässä eli ei silloinkaan tapahdu mitään jos iso koira on omistajansa hallinnassa.
- 67iu6yt
Parin kilon painoisen koiran ulkoiluttaminen narun päässä näyttää vaaralliselta kun vastaan tulee 30 kiloisia ja isompiakin koiria joiden luonteesta ei tiedä mitään.
Yksi puraisu riittää ja omistajankin henki on vaarassa.- hhkkhvnbnn
Mitä höpiset.Jos 30kiloinen piski ei ole omistajan hallinnassa,ja on selkeästi vaaraksi muille siitä kannattaa tehdä ilmoitus.Omistajan on hillittävä koiransa,tai luovuttava siitä jos ei kykene.
Jos koira puree ihmistä,sitä kannattaa vaatia lopetettavaksi.Jos vierasta koiraa,kaikki aiheutuneet kulut tulee agren hyökkääjän omistajan maksettavaksi.Koiria otetaan pois huonoista käsistä,ja se on ihan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114