hekuman hetkellä?
Miehet, mistä tykkäätte että teitä kosketaan
12
540
Vastaukset
- Runqqariätmi
No yleensä mä kosketan hekuman hetkellä omaa tattiani.
- hyiyök
Hei nyt kysyttiin mistä MIES tykkää, ei sitä mistä rukkari tykkää. Me tiedetään mitä te runkkarit koskettelette.
Yhtä aikaa sekä jalkapohjista että päälaelta. Kaikki miehet pitävät siitä erittäin paljon!
- Tämä-selvä
En mistään, mua ei saa koskea. En tykkää edes naisista.
- kosketavaan
Sieluun.
- Yksinäinensinkkumies
Käsiin, ja kaulan seutuun.
- notietysti
Palleihin. Mihin muualle muka?
- ChadSchaftenburg
Toinen käsi palleihin, toinen alaselkään ja kieli suuhun. Kiihkeä katsekontakti on plussaa.
t. Chad - Kaisanoasaa
Kullista tietenkin.
Olis helppo vastaus että palleista mutta jos koskettaa sielusta se on varmaan vielä enemmän.
Hekumassa ei minua pidä kosketteleman vaan silloin pidetään tiukasti kiinni lakanan kulmista vedon hetkellä että mankeloitaessa ei sitten enää tarvitse oikoa.
- kihi
Entä mistä Te Naiset tykkäätte hekumanhetkellä.
Ajatteleppas kun Naisasialooseti tulisi juuri oikeaanaikaan selkäsi taakse sylki suupielestä valuen ja ohjaisi Sinut öljypataan. Tulisitko heti vai kohta tai ihanjust ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319