Hiljeni.
Ihana hiljaisuus.
Jaahas. Porukat lähti baariin.
26
960
Vastaukset
.. NopeDope.. Ainaskaan Tänään.. ;D
Käykö Nuuskamuikkune koskaan raflassa? Itse kävin tiistaina Joensuussa BarPlayssä. Join teen ja melkein yhden pienen oluen kokonaan. Sitten lähdin pois. Jotenkin rafla ei tunnu oikealta paikalta viettää iltaa, vaikka joskus siellä tulee käytyä. Käyttekö te ja miksi?
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Käykö Nuuskamuikkune koskaan raflassa? Itse kävin tiistaina Joensuussa BarPlayssä. Join teen ja melkein yhden pienen oluen kokonaan. Sitten lähdin pois. Jotenkin rafla ei tunnu oikealta paikalta viettää iltaa, vaikka joskus siellä tulee käytyä. Käyttekö te ja miksi?
.. Joo.. Tulee toisinaan Käytyä YöOtusten Luolastossa.. Syyt nyt jonkun verran on vaihdellut.. Mut Varmasti aina jonkin Syyn Takia.. ;D
.. En nyt oikein keksi, mikä pointti mun olisi nyt jaaritella asiasta tämän enempiä tämän ketjun puitteissa ja tässä yhteydessä, joten.. Lukitaan Vastaus.. ;D
Oon kyl keskustassa mutten baarissa.
Ei oo baari ihminen :P
Miksi et ole baari-ihminen? Onko sillä joku syy. Itse vähän vierasta rafloja, sillä olen uskovainen: juoda ei saisi ja naisia ei saisi ollenkaan baarista etsiä. Humala-alkoholi ja kihlojen ulkopuolinen seksi ei ole oikeastaan sallittuja. Yhden oluen voi joskus juoda ja ruuan yhteydessä jotain viiniä, mutta humalaan ei saa koskaan arvojeni mukaan juoda. Siksi en ole oikein baari-ihminen.
Miksi et ole baari-ihminen? Onko sillä joku syy. Itse vähän vierasta rafloja, sillä olen uskovainen: juoda ei saisi ja naisia ei saisi ollenkaan baarista etsiä. Humala-alkoholi ja kihlojen ulkopuolinen seksi ei ole oikeastaan sallittuja. Yhden oluen voi joskus juoda ja ruuan yhteydessä jotain viiniä, mutta humalaan ei saa koskaan arvojeni mukaan juoda. Siksi en ole oikein baari-ihminen.
Se ei vain ole mun paikkani olla.
Mieluiten sitä koti ihminen on tai käy jossain muualla kuin baareissa.
Kerran käynyt totesin vain että ei enää.
Alkoholi ei maistu ja uskovainen en ole.
Monia muitakin syitä miksi ei tuu juotua alkoholia tai käy baareissa mutta siitä ei tuu avauduttua sen enempää.
Uskovaisten arvot tiedän kyllä. :PAinaNorsu kirjoitti:
Se ei vain ole mun paikkani olla.
Mieluiten sitä koti ihminen on tai käy jossain muualla kuin baareissa.
Kerran käynyt totesin vain että ei enää.
Alkoholi ei maistu ja uskovainen en ole.
Monia muitakin syitä miksi ei tuu juotua alkoholia tai käy baareissa mutta siitä ei tuu avauduttua sen enempää.
Uskovaisten arvot tiedän kyllä. :PItselläni oli ennen uskoa vähän vauhdikkaampi meno päällä. Joten rafloissa tuli käytyä. Stadissa sitten uskovaisena menin kiltisti joka sunnuntai kirkkoon ja monena viikonloppuna Tennispalatsiin elokuviin. Baarin sijasta siis harrasti jumiksia ja leffoja. Ehkä olin sinkku Stadissa sen takia, mutta myös siksi, että olin rakastunut yhteen naiseen onnettomasti. Käytkö sinä leffoissa sitten tai jossain muualla, vaikka olet enemmän koti-ihminen?
- viinamies
Ei siellä baarissa moni muukaan ihminen viihdy. Ja moni ei alkoholistiqpidä.
Mutta jos haluaa joskus löytää kumppanin ja perustaa perheen, pitää vain pakottaa itsensä sinne baariin ryyppäämään. Tietenkin myös pitää uskottavasti esittää siellä että viihtyy ja viina maistuu.
Elämässä joutuu tekemään epämiellyttäviäkin asioita sen eteen että löytää kumppanin. viinamies kirjoitti:
Ei siellä baarissa moni muukaan ihminen viihdy. Ja moni ei alkoholistiqpidä.
Mutta jos haluaa joskus löytää kumppanin ja perustaa perheen, pitää vain pakottaa itsensä sinne baariin ryyppäämään. Tietenkin myös pitää uskottavasti esittää siellä että viihtyy ja viina maistuu.
Elämässä joutuu tekemään epämiellyttäviäkin asioita sen eteen että löytää kumppanin.Minusta esimerkiksi yliopisto on baaria parempi paikka löytää vastakkaisen sukupuolen henkilö. Monet varsinkin ensimmäisen vuosikurssin opiskelijat ovat vapaita. Yliopistossa paljon vapaita nuoria naisia ja miehiä. Kyllä minä olen moneen tutustunut ihan yliopistolla, ei niitä naisia tarvitse mistään baarista etsiä. Myönnän, että Stadissa asuessani olisin mahdollisesti kyllä saattanut löytää jonkun naisen, jos olisin ollut täysin hakupäällä ravintolassa, mutta mielestäni koulut ja harrastukset ovat parempi paikkoja. Oikeastaan minulla on paljon kivoja naistuttavia. Sunnuntaina tapaan yhden, maananataina yhden, kolmannelle taidan soittaa tiistaina uutisia ja neljännen nykyisen varsinaisen tyttöystävähaaveeni tapaan ehkä keskiviikkona yhdessä kerhossa. Yksikään näistä naisista ei ole tavattu ravintolassa. Viimeistä lukuunottamatta minulla on puhelinnumero tuttavana tai ystävänä.
Itselläni oli ennen uskoa vähän vauhdikkaampi meno päällä. Joten rafloissa tuli käytyä. Stadissa sitten uskovaisena menin kiltisti joka sunnuntai kirkkoon ja monena viikonloppuna Tennispalatsiin elokuviin. Baarin sijasta siis harrasti jumiksia ja leffoja. Ehkä olin sinkku Stadissa sen takia, mutta myös siksi, että olin rakastunut yhteen naiseen onnettomasti. Käytkö sinä leffoissa sitten tai jossain muualla, vaikka olet enemmän koti-ihminen?
Käyn silloin jos joku pyytää mukaan :D
Ei oikein tee mieli yksin lähtee aina.
Jotenki kaikki elokuvateatterissakin käyminen on mukavempaa jonkun kanssa.
Vaikka siinä ei paljoa puhutakkaa.
Pitäs kyllä sinänsä keksii ajanvietettä mutta jotenkin hankala.
Monet sanoo aina että ku on niin hankala saada mut lähtemään mutta sekin taas no riippuu mihinkä.
Kävit baareissako vai mitä teit?AinaNorsu kirjoitti:
Käyn silloin jos joku pyytää mukaan :D
Ei oikein tee mieli yksin lähtee aina.
Jotenki kaikki elokuvateatterissakin käyminen on mukavempaa jonkun kanssa.
Vaikka siinä ei paljoa puhutakkaa.
Pitäs kyllä sinänsä keksii ajanvietettä mutta jotenkin hankala.
Monet sanoo aina että ku on niin hankala saada mut lähtemään mutta sekin taas no riippuu mihinkä.
Kävit baareissako vai mitä teit?"Kävit baareissako vai mitä teit? "
Kävin bailaamassa ja tanssimassa, kun mikään uskonto ei rajoittanut menoa. Meno oli ilmeisesti railakastakin, kun sain playboyn maineen tekemättä juuri mitään. Ulos näytti jostain muista hurjalta, kun menin raflaan molemmissa kainalossa nainen, mutta olin paljon kiltimpi kuin maineeni. Ehkä baarielämä jäi siihen, että typpäännyin naistenmiestenmaineeseeni, jolla oli valitettavasti katetta, sillä että naisia oli ihastunut kaksinumeroinen määrä ihan turhaan. Oikestaan maineeni sain siitä, että minua saattoi etsiä ravintoloista rakastunut nainen ja joku toinen onnettomana valitti rakastuneensa minuun, mutta sanoi saaneensa jo pakit. Itselleni "baari" oli paikka, jossa naisia joutui jopa torjumaan. Tulin siihen tulokseen, että yksi nainen riittää. Oikeastaan haen jotain kilttiä uskovaista naista elämääni enkä menevää baarikärpästä.Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Kävit baareissako vai mitä teit? "
Kävin bailaamassa ja tanssimassa, kun mikään uskonto ei rajoittanut menoa. Meno oli ilmeisesti railakastakin, kun sain playboyn maineen tekemättä juuri mitään. Ulos näytti jostain muista hurjalta, kun menin raflaan molemmissa kainalossa nainen, mutta olin paljon kiltimpi kuin maineeni. Ehkä baarielämä jäi siihen, että typpäännyin naistenmiestenmaineeseeni, jolla oli valitettavasti katetta, sillä että naisia oli ihastunut kaksinumeroinen määrä ihan turhaan. Oikestaan maineeni sain siitä, että minua saattoi etsiä ravintoloista rakastunut nainen ja joku toinen onnettomana valitti rakastuneensa minuun, mutta sanoi saaneensa jo pakit. Itselleni "baari" oli paikka, jossa naisia joutui jopa torjumaan. Tulin siihen tulokseen, että yksi nainen riittää. Oikeastaan haen jotain kilttiä uskovaista naista elämääni enkä menevää baarikärpästä.No justiinsa :D
Aika railakasta menoa.
Mitäpä iloa siitä baarikärpäsestä on.AinaNorsu kirjoitti:
No justiinsa :D
Aika railakasta menoa.
Mitäpä iloa siitä baarikärpäsestä on.AinaNorsu: "Mitäpä iloa siitä baarikärpäsestä on."
Vastakkaisen sukupuolen baarikärpäselle tietysti on, mutta minä tosissaan tähtään kiltteihin kunnon naisiin ja he puolestaan melko kilteihin kunnon miehiin?
Hyvää yön jatkoa ja hyviä öitä, sillä itse taidan lopetella täällä tänään jokseenkin tähän! Törmätään vaikka huomenna, jos palstoille eksyt! Kiva oli hetken kanssasi kirjoitella! Kiitos seurasta!- helvetti.on.maan.päällä
"Kävit baareissako vai mitä teit? "
Kävin bailaamassa ja tanssimassa, kun mikään uskonto ei rajoittanut menoa. Meno oli ilmeisesti railakastakin, kun sain playboyn maineen tekemättä juuri mitään. Ulos näytti jostain muista hurjalta, kun menin raflaan molemmissa kainalossa nainen, mutta olin paljon kiltimpi kuin maineeni. Ehkä baarielämä jäi siihen, että typpäännyin naistenmiestenmaineeseeni, jolla oli valitettavasti katetta, sillä että naisia oli ihastunut kaksinumeroinen määrä ihan turhaan. Oikestaan maineeni sain siitä, että minua saattoi etsiä ravintoloista rakastunut nainen ja joku toinen onnettomana valitti rakastuneensa minuun, mutta sanoi saaneensa jo pakit. Itselleni "baari" oli paikka, jossa naisia joutui jopa torjumaan. Tulin siihen tulokseen, että yksi nainen riittää. Oikeastaan haen jotain kilttiä uskovaista naista elämääni enkä menevää baarikärpästä.Uskontulo on silleen "kätevää", että voi alkaa esittää kunnon ihmistä vaikka "pakanana" olisi tehnyt vaikka mitä ns. syntiä.
Minusta uskovaiset on tekopyhiä. Voi olla hyvä ihminen ilman taka-ajatusta "taivaspaikasta". Faith.Hope.Love kirjoitti:
AinaNorsu: "Mitäpä iloa siitä baarikärpäsestä on."
Vastakkaisen sukupuolen baarikärpäselle tietysti on, mutta minä tosissaan tähtään kiltteihin kunnon naisiin ja he puolestaan melko kilteihin kunnon miehiin?
Hyvää yön jatkoa ja hyviä öitä, sillä itse taidan lopetella täällä tänään jokseenkin tähän! Törmätään vaikka huomenna, jos palstoille eksyt! Kiva oli hetken kanssasi kirjoitella! Kiitos seurasta!Totta kai sille vastakkaiselle on ja miksei sit molemmille puolille jos ovat baarikärpäsiä.
Vaikka oliskin kuinka kiltti mies niin mun mielestä se luonne pitää olla kans kohdallaan ei siinä pelkästään kiltteys riitä.
Eiköhän täällä olla joka tapauksessa. :D
Hyvät yöt vain.
- lihavihatipunen
Sun naapurissako hiljeni?
Jos nimittäin kuulet tältä palstalta ääniä, kannattaisi ehkä käydä tohtorin juttu sillä.- lihavihatipunen
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Hiljeneminen voi olla myös kielikuva.
Ei voi.
- Viinamies
Sinkkujen kannattaa mennä baariin juomaan viinaa, muuten olette sinkkuja koko ikänne.
- viinamies
Viinä on amorin nuoli joka liittää naisen ja miehen toisiinsa. Rakkaus roihahtaa diskojumputuksen tahdissa yökerhon värivalojen loisteessa.
- trolli
No, pitäiskö tosiaan lähteä viihteelle, istuttaa emo pyörätuoliin ja mennä kaupungille, kiertelemään vähän ja katsomaan millaista yöelämää olisi tarjolla. Kyllä mä olen täydellisesti nykyään Emon yh-äiti.
Eihän tästä puuttuisi enää kuin alkoholisoitunut kumppani viereltä, niin olisin tosiaan paketoitu.
Joskus kaikki vaan näyttää menevän suoraan suohon... mikään ei tunnu luonnistuvan kuten suunnittelin.
Velvollisuudesta mitä ilmeisemmin kysymys, toiset vaan osaavat laistaa sellaiset pikku asiat paremmin kuin toiset. Vedoten esim. perhesiteisiinsä, perheeseeni minäkin olen juuttunut käytännöllisesti katsottuna... vaikka olenkin sinkku.
Huomenna jos ei sada... vien Emon hoivalle ja lähden sienestämään/marjastamaan ja samalla ulkoiluttamaan koiraa sekä itseäni, metsä retkelle.
Vingun... koska mulla piti olla viikonloppu kokonaan vapaa, kaikista velvollisuuksista...
Mutta kun toisille tuli taas esteitä... silloin mun kaikki suunnitelmat muuttuivat taas kerralla. - Eimullamuuta-
Kävin jo baareissa ja löysin sieltä naisen jonka kanssa oon elänyt 8 vuotta. En ole baareissa käynyt sen jälkeen kun varmaan 3 kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319