Tarttis löytää eteisen käytävään ovellinen kaapisto, jonka syvyys olisi max 30 cm, leveys max 160 cm ja korkeus n. 160 cm. Hommaa ei helpota se, että kaapiston tulisi seisoa min. 26 cm jaloilla (jotka sisältyvät tuohon ~160 cm korkeuteen, eli itse kaapit n. 130 - 135 cm korkeat).
35-40 cm syvyisiä kaappeja löytyy vaikka kuinka, mutta toistaiseksi vastaan tulleet ~30 cm syvät ovat olleet lipastoja, joiden koko ei muuten riitä. Keittiön yläkaapeista rakentaminen kävi mielessä, mutta nekin tuppaavat olemaan 35-40 cm syviä.
Olisko vinkkejä / ideoita?
30 cm syvä kaapisto eteiskäytävään
Zizustaja
2
403
Vastaukset
- FitPerfeckt
Entä liukuovet ja siihen mittojen mukaan sivuseinät?
Näitä tehdään mittojen mukaan useassa firmassa. Edukkaampiakin on, mutta ei näitä ihan halvalla saa.- Zizustaja
Kiitän ehdotuksesta, mutta iso määrä pienempiä ovia olisi kätevämpi ratkaisu. Tuonne kun on tarkoitus säilöä kaikkea pikkuroinaa, niin on kätevämpi avata pieni ovi kuin puolen kaapiston kokoinen liukuovi, kun ottaa tai jättää esim. avaimet tai aurinkolasit ohi kulkiessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657