Vanhaa lehteä lukiessa huomasin jutun. Mitä ihmettä ? Suhteillako kylähullu päässyt töihin ?
AI vai pomoksi korotettu oma mies kaiken takana. Toivottavasti ei vakkariksi. Omalla kylällä aina kyykyttänyt ja raivonnut... kiroilee kuin tukkijätkät. Ei voi olla totta !!
Työvoimapulako syynä
edunvalvonta
8
385
Vastaukset
- Rimmi
On se totta. Tähän on tultu. Ei ole ammattitaitoisia työntekijöitä. Joudutaan ottamaan mitä on tarjolla.
- Onneksi
Onneksi siellä on se takaisin tullut sihteeri. Häneen voi luottaa ja on asiallinen. Positiivinen pakkaus !
- koneälähyydy
Pitäjän pomottaja. Tyhmyys joukossa tiivistyy.
- rökäle
mua ei ennää livolle töihin saa jos on muita hommia. mylvikööt muille
- vajakki
Perttu
- 12345678910
Lissää vain huutajia töihin. Siellä kukkaan tiiä enää mittään.
- sissos__
mistä puhutaan?
- Sissus
Livolla joku mylvii!!?? Suhteilla päässyt mylvimään!!!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635