Esirukous on rukous toisen ihmisen, ihmisryhmän tai asian puolesta. Kristillisten kirkkojen jumalanpalveluksissa on kirkon alkuajoista lähtien luettu esirukouksia kirkon, seurakunnan, papiston, valtakunnan ja sen hallitsijan, köyhien, sairaiden, leskien, orpojen, maailmanrauhan, sadon ja suotuisten ilmojen puolesta. Netissä on lukuisia esirukousryhmiä sekä esirukouspalveluja, joiden lukeminen edellyttää Herraltamma digitaiatoja. On jopa kaupallisia esirukousryhmiä, jotka toimivat VISA ja muilla luottokorti tunnuksilla. Helpoin tapa suoriutua esirukouksista on rukousnauha eli kompoloi, missä jokainen helmi joka kulkee sosrmien lävitse on yksi rukous. Voi siis keaskittyä tärkeimpiin asioihin kunhan vain muistaa siirtää helmiä. Budhalaiset ovat ratkaiseet esirukoukset lipuilla, missä yksi lipun läpsäys on aina yksi rukous. Lipuutangon voi jättää tuuliseen paikkaa rukoilemaan omsta puolesta jos sattuu olemaan muuta tekemistä.
Soini ja esirukous
1
<50
Vastaukset
Soini on ollut erinomainen, pätevä ulkoministeri. Mitä tulee Vihreisiin, niin kansanedustaja, jos nyt kansaa edustaa, tämä Jani Toivola, joka on huijannut meiltä 328,94€ kk noin 2 vuotta vannovansa asuvan Riihimäellä. Tuon rahan hän olisi voinut sijoittaa ympäristö ongelmiin! Asunto Helsingissäkin, jossa on asunut. 328,98 kertaa 2 vuotta kulukorvauksia huijannut. Maksa pois, tai eroa. Kansan rahoja taksilla? Ei ihme, että puheenjohtajanne joutui sairauslomalle menemään, kun oli se lentokone kaappauskin. Noista me suomalaiset, ja muutkin olisimme jo vankilassa, tai ainakin korvausvelvoitettuja tavalla tai toisella. Veitte uskon. En voi äänestää Vihreitä teidän virheet!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244