Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit ..
Moi ja iltaa Neidille!
9
500
Vastaukset
- myössinulle
Mooi! Oliko hyvä päivä tänään? Hali hali.. : )
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....moiiiii...
Hyvä päivä...mut väsysin...ehkä six kun ..pidin päätä alas päin....mulla niin laho...
Kävin kauniis paikas kukat kukki...punaisenaan...
Mut kyl pian kuolee..yöpakkaset..
Oli ihan kiva päivä....Kai tiedät vähän kiusaan sua välii..en oikeesti ole vihanen ..olen tosi harvoin..mut kyl mulla lyhyt pinna...
Mut kun suutun täytyy olla iso juttu..mut sit raketit lentää..
Aikuinen ihminen ei varmaa suutu sillain..kuin ihan nuori...kuuma veri...
Keskiikäisenä vähän jo osaa harkita..suuttumuksen määrää...
Pienet asiat..voi liuttaa toisesta sisään toisesta ulos...mut ei kaik osaa..
Niin pitää kysyy miks sulla niin iso talo et monta huonetta..jos ei tartte..eikö pieni kiva ja kodikas....
Rakkauteenkin kuuluu vähän riidellä...
Silloin sen toisen oppii tuntee...
Riitely voi olla hyvästäkin...Rehelinen riitely...
Ettei revi toisel heti korvaa irti...
Haleja kivaa iltaa..tsauBeibi..🍂🍀🍃😘🙋🐇🐇👁👁Pikkukukka ...
Jotta olet lyhyt pinnainen nainen. Miksi sanot niin, eikö se riipu asioistakin pitkä tai lyhyt pinna on? Talo on syntymäkotini, ja minulla on sisaruksia, jotka ovat aikanaan asuneet täälä.
Ai riitely hyvästä, ja riitelyn jälkeen hyvää sovintoseksiä vai? 😳
Pikkukukka! :)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
EI...
Vaan hyvä riitely puhdistaa ilmaa...
Ja niin ettei tarvii pelätä....
Kun riitelee sanoo yleensä mitä tarkoittaa..ilma puhdistuu...
Kuokka...no menee sekin ..hyvä asia...😂🙋🍁🍂🍃🐇🐇 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Kauniita unia..😴😴
- Halituss
Moihali 🤗🤗
Neidille hyvää yötä ja kauniita unia. 💤💤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955