Kysyn jos muutkin käyttää stringejä? Niitä on ilmestynyt kauppojen hyllyille.
Stringit pojalla
6
1052
Vastaukset
No, sehän sinun asia mitä pidät jalassas. eihän nitä kukaan muu näe ku sä. mä homo ja haluaisin nähä sinus niis.
- Guy25
Käytän useasti stringejä ja ne sopii tiukempien housujen kanssa. Aluksi ovat hieman epämukavat mutta kunhan tottuu niin ei ole paluuta. Naiset ovat myös pitäneet ;)
- poika17v
Mulla on stringit jalassa.
- stringiboi
Kyl piä, ne puristää niin maan perkaleen hyvi tuolt persiistä ja tulee hyvä olo 24/7 ku pitää niit jalas. Kiihottaa ajatus et muilki ois ;)
- Penaltaterkkuii
Itse pidän stringejä. On kiva kun pallit saa ilmaa, varsinkin kun käyttää naisten stringejä. Lempparit löytyy Victorias secretiltä ja tulee usein ameriikan reissuilla niitä hankittua, suosittelen.
Pena, 47 - StadinHärkä
Meikä karbaasi pitää nallipyssyää stringeis joka päivä 24/7, mun stringit vaa döftää rutosti, mut oon oppinu nauttii siit. Suosittelen vidust.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831