Olen tietämättömyyttäni ja tunteiden perustella ja häpeäkseni arvostellut negatiivisesti Anthony Joshuaa mutta
mieli muuttui kun näin tämän takahuoneen kahden kovan ammattilaisen kohtaamisen.
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/1a0ef4ba-0792-4014-af93-b7e6b794e87b_bw.shtml
On todella herrasmiesmäistä mennä antamaan arvostusta ja kunnioitusta toiselle henkilökohtaisesti matsin jälkeen .
Arvostukseni AJ, tä kohtaan nousi liki kympin tasolle.
Siinä kaksi ehkä maailman kovinta raskaansarjan ammattilaista kohtaan (työnäyte osoittaa sen) ja arvostaa toinen toistaan, hieno ele Joshualta nöyrästi häviön tunnustaneelle Povetkinille. Sanon kaksi kovinta, koska Joshua on kiistaton mestari hienolla esityksellä ja toinen on mitään pelkäämätön nöyrän oloinen Alexander Povetkin. Joshua on kiistaton ennakkosuosikki Wilderiä tai Furyä vastaan mutta Povetkin on vaarallinen vastustaja noille kummallekin ehdottomasti .Toivottavasti ottaa vielä yhden tai pari matsia vielä, tälläinen toisen kunnioitus on tässä lajissa se lajin suola ottelun lisäksi.
Arvostus nousi Joshuaa kohtaan.
3
106
Vastaukset
Hienoa, että täällä puhutaan aiheeseen liittyvistä asioitakin välillä.
- 857689789
Kyllä se näin on. Joshuasta kehittyy suuri mestari, jolla on suuri sydän. Kyllä hänestä selkeästi paistaa se, että hän on aidosti empaattinen kaveri ja kunnioittava muita ihmisiä kohtaan. Tämän lisäksi kun on vielä kehässä murhaavan ylivoimainen, niin ura tulee olemaan pitkä ja kunniakas. Tästä kaverista on narsistisuus kaukana.
- Jjjfjfjgjgj
Kyllä ja ehkä. Hieno ele. Mutta saattaa hyvin myös olla tietoista imagonrakennusta. No, parempi silti rakentaa imagoa hyvyyden kuin pahuuden varaan, parempi malli lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917