Tykkään tosi paljon asua Siilinjärvellä. Mukavia ihmisiä ja kaunista seutua.
Siiilinjärvi on hieno paikka asua.
4
256
Vastaukset
- semmoinen.oli.siili
Siili oli ihan mukava paikka 80-luvun puoleenväliin saakka, sitten kasarin lopulla alkoi olla sitä juppi- ja nousukas-öykkärimeininkiä ja sitten tulikin lama ja puliukko-ongelma, 2000-luvulla muutinkin jo pois sieltä.
- Tilannekohtaista_ehkä
Siilinjärvi voisi olla mukava ja ihan kiva paikka, jos ihmiset olisivat toisiaan kohtaan ystävällisiä, kohteliaita ja kivoja.
- JarmoT
Niin. Suomi voisi olla kiva paikka asua, jos ihmiset olisivat toisilleen kohteliaita ja kivoja. Minä olen asunut useassa paikassa työpaikkojeni siirtymisien takia ja tuntuu, että joka paikassa on samanlaisia ihmisiä. Murteet ja ympäristö vain vaihtuvat. Täällä Siilinjärvellä tosin en ole vielä kovin hankaliin "immeisiin" kerennyt tutustumaan.
- Anonyymi
Jep jep. Niin todella on!
Vai onko sittenkään niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635