mulla on ollut

joskus sinua kohtaan tunteita itse pilasit sen

17

866

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihanvitsi

Minkäs sille enää mahtaa, jos on mennyt pilaamaan hyvän vitsin. Kertonut huippukohdan ensiksi niin eihän siinä sitten ole enää mitään vitsiä.

• kukasinä

Satumaa oikein olet?

• näkökulmaero

Ehkä niin siellä sun multiuniversumissa mut kato mun universumissa se meni tasan toisinpäin. Imeskelepä sitä ja nauti.

• kulmikkuuttakinko

Eihän se näinpäin muutenkaan pitänyt mennä ku ensin piti jutella ja sitte vasta alkaa funtsimaan. Nyt meni taas väärinpäin, että ensin tuikataan tuleen ja sitten funtsitaan, että mitä tässä nyt oikein tulikaan tehdyksi. Vähän vaikuttaa, että itte aiheutettu ansa, josta piti olla järkevä suunta jonnekin, mutta ei tässä näytä olevan mitään suuntaa minnekään. Pelkästään ku vähän neuvoa vaan kysyy, niin kohta kellossa ei tunnit riitä ja saa töistäkin potkut.

• itse olit varattu ja yrittit vedättää valheita lepertelemällä mulle ja kaikille muille et visiin ollut tosissaan kenenkään suhteen

• että leikki ihmeessä toisten tunteilla jos se sinut niin onneliseksi tekee

• Summanmutikassaollaan

Sain tässä illan mittaan tietokoneen toimimaan, että näppäimet ja näkö toimii paremmin kuin puhelimella. Samalla sun näkyväisyys ilmeisesti katosi. Olisko nyt se tilanne, että isoimmat lieskat on vähän laantuneet ja kytemisvaihe menossa. Saattaa tämä silti pelkäski hippaleikiksi mennä vieläkin. En vain ole niin nopea, että pysyisin mukana ja sitten se sinusta näyttää, etten yritä edes pysyä perässä. Huomenna en pysty mihinkään viestittelyyn, joten Öitä! Malta mielesi. Hmm ja kielesi eiku mitä mää oikein puhun.

• sinunjoku

Minäpä maltan. Otan rauhallisesti.

• nyt voit vaikka ihan rauhassa pyörittää useampaa samaan aikaan mutta sillä ei pysyvää onnea saa

• ai niin ja vielä sen teen selväksi mä en ole mikään yhden yön juttu kenellekään

• Haavemaa

Olin ainoastaan ja vain sinun. Olisit antanut hetken aikaa selvittää asiat. Mikään ei tapahdu hetkessä.

• SeOnArvosi

No et olekaan. Nopeasti kermat ränniin vaan niin ehtii vielä yömetrolla kotiinkin. Et siis ole yhden yön vaan muutaman tunnin nainen.

• sun rakas oli romuna sätissä..... kun sä treffailit työkaveria ... sulla oli suhde siihen vaikea uskoa että .......... sun rakas lateli kaikkia uhkailuja chatssä jonka vuoksi loppetin chataamisen halusit tahalaan aiheuttaa traamaa

• Lisääintohimoa

Ikävä tunne sitten.

• meinasitko minut vaan hurmaa ja jättää tylysti ?

• ruikututsta

Älä oo katkera, uusia tulee tilalle.

• ton asenteen vuoksi en vastannut sun huutoon enään mitään onnea ja meneststä valitsemallasi tiellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe