IPhone my self
Uusi puhelimeni saapui myyntipöydälle varsin helposti: vaihdoin operaattoria; kuin kultareunainen kermaleivos, sileä ja liukas, helppotajuinen ja tuttu, tuo uusi.
Myyjä tarjoutui soppareihin ja semiksiin, piteli pöydästään kiinni kuin alus ankkuristaan, katsoi sormien verran ohi ja lomitse. Alas.
Siellä täällä lisälonkerot tunnustelivat kuin hämähäkit ruudullaan tavoitellen kaikkia paikkoja, saaliita, herkkiä kohtia elämän aakkosissa.
Minulla oli villahansikkaat pöydällä, mutta olin jo kaikesta tästä viisastunut.
(Hihitystä)
Sordid Affair
7
204
Vastaukset
Kummallista että täällä ei keskustella ihmisten arkipäiväisistä ongelmista.
Ei debattia.
(Hirn)- Ananias.Palstamäki
Ihmisiä ei kiinnosta toisten huolet, murheet ja ajatukset. Jokainen yrittää vain paaluttaa totuuksia vaikkei monen älynlahjat edes riitä siihen.
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Ihmisiä ei kiinnosta toisten huolet, murheet ja ajatukset. Jokainen yrittää vain paaluttaa totuuksia vaikkei monen älynlahjat edes riitä siihen.
käsittääkseni totuus ei ole minkäänlainen elementti, vaan kokonaisuus,
(Hihitystä)- Ananias.Palstamäki
donnadonatello kirjoitti:
käsittääkseni totuus ei ole minkäänlainen elementti, vaan kokonaisuus,
(Hihitystä)Totuus on kokonaisuus tai "osatotuus".
Osatotuus ei ole edes osaksi totta. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Totuus on kokonaisuus tai "osatotuus".
Osatotuus ei ole edes osaksi totta.Näinhän juuri sanoin.
Ei tässäkään mielessä ole järkevää kiintyä omaan kaikuunsa.
(Naurua)- Ananias.Palstamäki
donnadonatello kirjoitti:
Näinhän juuri sanoin.
Ei tässäkään mielessä ole järkevää kiintyä omaan kaikuunsa.
(Naurua)Olet ihan oikeassa, näen itsekin asian noin. Joskus ärsyttää ihmiset jotka komppaavat kaikkea mitä toinen sanoo.
Miellyttämisenhalua(ko)?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854