yhdessä, niin kutsuisitko mua koskaan kullaksi, tai rakkaaksi? Vai tulisko sulle siitä vaikee olo.
Jos patukkamies oltaisiin
6
262
Vastaukset
- Sesopiijoo
Olisitko mielelläsi vaikka Hoito?
- jahetikuvitteletkaikkea
Tuskin poliisi kutsuu sua kullaksi tai rakkaaksi vai tarjottiinko sulle vain snikersiä?
- leikillänivain
Kutsuisin sinua kulliksi. :D👩
- EloHeiMonEn
Mikskähän se kutsuis Sun räpsyttimiäs, tekotukkaas ja Vappu-naamarias, joka valmiiks päässäs olet syntyny. Varmaan Vajakiks, ku eihän sua mentaalipuolen potilaana tosielämässäkään näy ollenkaan.
Onpa teil toimistorotilla karu kohtalo. Vongata päivästä toiseen jotain mitä ette ikinä tuu edes näkemään. ;) - vahvafiilis
EloHeiMonEn kirjoitti:
Mikskähän se kutsuis Sun räpsyttimiäs, tekotukkaas ja Vappu-naamarias, joka valmiiks päässäs olet syntyny. Varmaan Vajakiks, ku eihän sua mentaalipuolen potilaana tosielämässäkään näy ollenkaan.
Onpa teil toimistorotilla karu kohtalo. Vongata päivästä toiseen jotain mitä ette ikinä tuu edes näkemään. ;)No onneksi tää ei ollut sitten minulle.👩
Kiva kun minut patukkamieheksi nimesit, nakkimies oiski ollu himpun verran huonompi vaihtoehto :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351