Kommunisti-Persut ja suomi-punikit... Nyt Olen varannut uuden Nimimerkin.
Minkä nimimerkin Kommunisti-persu haluaa rekisteröidä ?
Olen ymmärtänyt, että Suomi24 tulee vaatimaan rekisteröinnin ja parhaat nimet menee.
Tarjolla on toki nimiä Pietarin kolhoosi ja Trolli, Perusjuntti ja tyhmäkommari ja punikki.
Minä vain esitin hyviä vaihtoehtoja. Ei pidä valita kovin vaativaa jos järki ei riitä, kuten
maisteri tai taloustieteilijä... parempi laittaa vaikka sammakkomies sitten !
Aika jännä, että tällä palstalla ei ole ollut yhtään, joka olisi lähtenyt haastamaan osaamisessa?
Se Stubb on muuten viisain mies, mitä olen politiikassa nähnyt ja on parhaillaan... Onko
kenelläkään viisaampaa ja parempaa tarjolla ? Hyvä mies tulee johtamaan Euroopan
unionia jos Stubb siihen valitaan. Toinen kova taistelija on nainen nimeltä Federica Mogherini.
No näillä eväillä olisi hyvä jatkaa ensi kesään ja aurinkoon.
Liittovaltio omistaa nimen " Eurofighter "
4
156
Vastaukset
- ytrewety
Ihan sama minkä nikin takaa imbesilli kommunisti mölyää.
Suosittelisin että käytät kuitenkin nimimerkkiä josta tunnistaa viiteryhmäsi johon kuuluu Touko Aalto, Li Anderson, Emma Kari, Suvi Auvinen, Pekka Haavisto ja monia muita feministisen ryhtiliikkeen keulakuvia. Nämä kaikki ovat samaa mieltä kanssasi.
Ja please, voisitko muuttaa Itökeskukseen asumaan. Kohta pitää rekisteröityä, niin millaisen nimen meinaat ottaa ?
Älä ota kovin vaativaa, se velvoittaa vastaamaan ja olemaaan oikeassa.
Esim. Kauppaneuvos ja Proffa ja maisteri ja sillai vaatii... sitten myös vastaamaan.
Parempi jos olet persu-kommunisti, niin valita Punikki tai Punatulkku tai joku lintu
vaikka varis ?Tiedättekö Mitä Persu-kommunisti sanoo jos Ransakssa lasketaan viinan hinta
1 euroon litralta ? Ei suomalaisen tarvitse maksaa ulkomaalaisista uutisista !Tiedättekö Mitä Persu-kommunisti sanoo jos Ranskassa lasketaan viinan hinta
1 euroon litralta ? Ei suomalaisen tarvitse maksaa ulkomaalaisista uutisista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154