laihian susikilpailu

wolwerinna

laihialaisilla on ilmiselvästi menossa kilpa kuka valehtelee parhaiten nähneensä susia....iltasanomissa tämä pururadalla kadelle sudelle murissut tyyppi vei kyllä pisteet....heh heh. kyllä kaikki nyt ymmärtää ettei laumassa vaeltava eläin parkkeeraa viikkotolkuksi laihialle.....hei?

8

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TerveisiäKarjalasta

Mukavaa että sudet levittäytyvät muualle täältä Kainuusta ja Pohois-Karjalasta! Täällä on peurat syöty ja hirviä vähän, mutta teillä siellä Länsirannikolla on peuroja, kauriita, ja hirviä susien ruuaksi Sudet on mukavia, ne ei tee kenellekkään pahaa, ei koirille eikä kissoille ihmisistä puhumattakkaan!
      Toivottavasti sudet lisääntyy runsaasti iloksenne, ja kaatolupia ei myönnetä edes pihasusille!

• verollinen

Laihialla on susiperhe jo saanut pentuen ja on elellyt muutaman kilometrin etäisyydellä keskustasta.

Teillä siellä kaupungissa ei ole mitään huolta, elelkää vain vuokratuki asunnossa mutta jättäkää rauhaan meidät tukien maksajat.

Mun mielestä näiltä sosiaalituilla eläjiltä pitäis keräta pois noi kompuutterit, että ei ole ajankuluksi kirjoittelua nimimerkin takaa.

• koko.pohjanmaalla--

Koko pohjanmaallahan niitä on eniten taitaa olla Suupohjassa eteläisellä pohjanmaalla

• sundmann

ei taida laihialainen eroittaa sutta naapurista. todellinen hätä on jos ne syö kierrätyseväät..kyllä ne sudetkin kohta tajuaa lähteä kun on niin nuukasti ruokaa

• taas.syäty

Taas oli syäty yks

• starmann

kummasti niit' ei oo enää näkyny sen jälkeen kun se purata rambo niitä pelotteli....pistäää miettimään koko jutun todenperää

• jurvalaanen

Ne on niin sukurutsattua sakkia laihialaaset, että näkee kissankin sutena.

• näisevaanon

Susi jo syntyissään on laihialainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1682
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      64
      1142
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1045
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      107
      947
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      831
    Aihe