KEPU-ankeuttaja Pekka Puska vedettiin kunnolla kölin alta. Puskaa nöyryytettiin sekä oman puolueen että hallituskumppaneiden toimesta.
Vielä viime perjantaina Puska uhosi periaatteista kiinni pitämisestä. Puska sanoi ajavansa Vaasan sairaalan asiaa loppuun asti. Niinpä kuitenkin kävi, että Puska pakotettiin ottamaan lusikka kauniisti käteen ja nielemään sen, että Vaasan sairaalassa ei jatkossa ole täyttä päivystysvalmiutta.
Jupakka osoitti muuten taas kerran miten riitainen Sipilän hallitus on loppumetreillään.
KEPUn Pekka Puskaa nöyryytettiin
1
62
Vastaukset
- Salaojateknikko
Voiko pakotuksesta huolimatta äänestää omantahdon mukaisesti, jos tämän kauden jälkeen "heittää pyyhkeen kehään". Myös sote äänestyksessä eläkkeelle siirtyvät tekevät oman ratkaisunsa, joille kukaan ei käsittääkseni voi mitään.
Asioista tietävät kertokaa, miten "rangaistus" näissä tapauksissa voidaan antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408