Koneistajan keskipalkka 15e/h ?

koneistajaksihaluava

Voiko pitää paikkansa? Siis ilman lisiä sun muita.

9

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MegaMann

hyvinkin mahdollista.

• pöö11

Pitää työkokemusta olla jonkuverran että tuohon tuntipalkkaan pääsee. Ainakin itselläni aloituspalkka opiskelujen jälkeen oli 12e/h. Työ oli itsenäistä työtä ja ohjelmoinnin, suunnittelun yms tein itse.

• Kuminuija

ensimmäinen kesätyöpalkkani taisi olla 7,5 euroa tunnille. Ensimmäinen vakkaripalkka 11,75 euroa tunnille. Kun lopetin metallityöt palkkani oli 16,5 euroa tunnille. Työkokemusta suurinpiirtein kymmenen vuotta. Paikkaa vaihtamalla saa hilattua palkkaa ylemmäs.

• Ringonen

Riippuu missä asuu. Pirkanmaalla niin kova pula että 14€ saa aloittelijakin heittämällä.

• KofeiinilleYliherkkä

Aloituspalkka oli minulla 11,4 €. Sen sain neljä kertaa kysyttyäni lopulta nostettua 13:aan. Tähän tietysti lisäksi vuorolisät, eli yössä tienaa 1€/h ja illassa 0,5€/h. Eli hyvät lisät on metalliliitolla. "Paremmilla" työstökoneilla olisi voinut tienata enemmän. Vaihdoin alaa, nyt on 18€/h.

• Uteliasaatu

Mihin vaihdoit?

• kyllä18

Tessin mukaan tvr 8 ja 9 jos työ vaativaa ja niin pitää olla enemmän onhan Tes perälauta ja yli saa mennä ja mennäänkin ja on niitäkin firmojajossa ei kikyä tehdä koska : ei hyötyä juurikaan, sekoittaa palkanmaksujärjestelmää ,työajanvalvontaa, pekkasia, keskituntiansiot ja kaikkea.
      Koko kiky on insinöörin hätäisesti ilman ammattijärjestöjä keksitty pakottamalla pakotettu näennäinen juttu.

• NäinMeilläKIKY

Kikyaika, eli 2h(kk) usein sitäpaitsi surffataan netissä, tai jutellaan jostain muusta kuin työasioista, jos ylipäätään tehdään koko kikyä. Elämä on arvokasta ja rajallista aikaa.

• YTK

Eurot kun tuli vuonna 2001 niin palkka oli 10€/h. Vieläkin samassa paikassa töissä ja palkka on 14€/h. Eli ei ole paljon metallin tes-palkka noussut näinä 17-vuotena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60