Näyttää Auris jäävän pois Toyotan mallistosta ja tilalle tulee uusi Corolla josta varmasti tulee varakkaiden eläkeläispappojen suosikki.
Uuden Corollan hallintalaitteita ja nappulaviidakkoa on yksinkertaistettu käytön helpottamiseksi höperyyden edistyessä.
On hyvä, että Toyota ajattelee nuorena Corollaan hörähtäneinä myös vanhana ja tuo tarjolle auton josta turha sälä on poistettu.
Tosin kosketusnäyttö vanhojen ihmisten autossa on turhuutta, ehkä Toyota ajattelee käyttäjiä pappojen jälkeen. Reilun kokoisella vähän käytetyllä kosketusnäytöllä varustettu Corolla kun saattaa jälleen kerran vanhana pompsahtavan nuorison suosikiksi.
Toyota papoille
4
167
Vastaukset
- Tojo-trollipoju_Pentille
Sinä Pentti se sitten yrität vaikka kuinka puolin päästä solvaamaan Toyotaa. Tarkoituksesihan oli päästä kohta itse vastaamaan itsellesi Toyotaa haukkumalla. Olet sinä kyllä noloista noloin trollinakin.
- Vanhatuutiset
Oletko jo valmiiksi vanha, kun nyt vasta sen tajusit?
Tojoissa on kyllä varusteet keskimääräistä paremmat kohtuuhintaan kun ottaa vaikka sen keskitason varustellun vaihtoehdon. Premiumeissa saa laittaa helposti 20 tonttua lisää, kuten on usein autolehdissä eli perusauto 60t€ ja päälle 20t€ varusteet, mutta arvostelu ja mainokset kuin se olisi 30t€n autolle jokin vaihtoehto. toyota on hyvä auto mutta skoda on ollut pettymys kaikinpuolin.
- Abdul
Käppyrät laita toitsu rämä talviteloille, Pukkinen pääle jousi venyttely sitten talviaika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081