Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit ...
Hei ... ja iltaa Neidille!
9
175
Vastaukset
Hyvää yötä Neidille ja kauniita unia!😘
- nnnnainennn
Hyvää yötä :)
- aitoriitta
Hyvää yötä. Saat runsaat halaukset, koska sinulla oli huono päivä. Tiedätkö mitä, minullakin on välillä. Kaikilla on. Tähdätäänkö kuitenkin ystävyyteen. Olisi jokin tavoite. Molempien pitää kehittyä henkisesti niin, että se on mahdollista. Sanotaan vuoden sisällä. Mitä sanot?
- kuokkaaellulta
Vikitteletkö?
- elämärauhoittuu
Ystävyys on hyvä päämäärä, ehkä se on mahdollista alkuvuodesta, kun on päässyt "sisään" uuteen työhön.
- aitoriitta
Yes. Oliko edellinen lupaus. Vielä meistä ystävät tulee mutta se vaatii erityisesti minulta paljon. Ystävyyteen kun vaaditaan ystävyyttä ja se ei ole ihastuneisuutta. Minun pitää kehittyä ja lupaan kehittyä.
- rehellisesti
Oli lupaus häneltä.
- aitoriitta
Kun nyt alan nukkua, minulla on niin hyvä mieli. Kaikki on niin hyvin. Vähän dekkaria vielä ja sitten hyvä uni. Elämä on kivaa😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431