Vieläkö hyryllä thai hierontaa?!
Thaiiiiiiii
19
8074
Vastaukset
- Hiuuuuhuiii
Onon ovet selällääään joka päevä tervemennoa
- HäpyEnd
Ihan hyvä ja tarpeellinen palvelu meille yksinäisille, jotka kaipaamme naisen kosketusta.
- Hartianiska
Kyllä on hyvät hieronnat kannattaa tulla kauempaakin.
- Pitslushier
Mitä taksoa...saapiko pitzan kaopan päälle
- Ihanki
Onko siellä mieshierojaa naiselle??
- make22cm
Minä voin hieroa
- Easi
Onpahan toimintaa siinäkin liiketalossa.
- Massageee
Auki ollaan
- O.Nanisti
Ilman muuta! Helepotti älyttömästi.
- Anonyymi
Kyll maar siän ainaki tänäpäivän Open luki klasis.
- Anonyymi
Hyryllä tuntuu olevan vetreitä äijiä.
- Anonyymi
Ei kai ne hierojat oo kellekkään pahaa tehneet,päinvastoin!
- Anonyymi
Osoite?
- Anonyymi
eikös se siinä hyryntiellä näkyvällä paikalla ole torinkulmassa ja varmaan ne taksikuskit löytää jos et itse ole löytänyt
- Anonyymi
On siellä oikeasti hyviä hierojia. Ite käyn sillon tällöin. 50e tunti.
Suihkunki saa lopuksi.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717