Ei vaan palatkaa! Shuvu! Lempeä paimen kutsuu lampaitaan luokseen, hän kutsuu meitä palaamaan takaisin Jumalan tyköön. Siellä saamme olla rauhassa, kuin imeväinen äitinsä helmassa, kuin poikaset kanaemon suojassa.
Päivän profeetta 10.10. Klo 23.15
Kääntykää? Tehkää parannus?
8
206
Vastaukset
- päätönmiäs
Onko halal karitsaa muuten en tule.
- Tiedustellen
Niin mihin, mikä on osoite jonne tulla.
- OsoiteOn
Jerusalem, rauhan kaupunki.
- Tiedustellen
OsoiteOn kirjoitti:
Jerusalem, rauhan kaupunki.
Millähän varaton sinne pääsisi, ja mikä on se osoitte siellä, ristiriitaisuudessa elävässä "rauhan kaupungissa"?
Tiedustellen kirjoitti:
Millähän varaton sinne pääsisi, ja mikä on se osoitte siellä, ristiriitaisuudessa elävässä "rauhan kaupungissa"?
Ei kannata muutenkaan mennä. Kyllä siellä osataan hinnat repiä juurikin Jeesuksen takia. Vaikka toisaalta hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa Tutakhamonista
joka toki oli hinnoitelteltu sataan egyptinpuntaan. Toki suomalaisille pikkuraha mutta ymmärrän senkin mitä sanoit . Nykyäänhän kaikki haluavat hyötyä kaikesta. Itse luulisin, että se onkin vaikein kappele Jeesuksen opetuksista. On helppoa olla kaunis, komea, rikas ja kopea. tai olla saarnaaja joka kerää hirveät rahat. En tiedä miksi tuota sanoisi mutta se "piirre" ei ole vaan yksittäisissä ihmisissä vaan esimerkiksi pariskunnissa , no mutta sen vaan tietää.- Korjaus
nähty.on kirjoitti:
Ei kannata muutenkaan mennä. Kyllä siellä osataan hinnat repiä juurikin Jeesuksen takia. Vaikka toisaalta hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa Tutakhamonista
joka toki oli hinnoitelteltu sataan egyptinpuntaan. Toki suomalaisille pikkuraha mutta ymmärrän senkin mitä sanoit . Nykyäänhän kaikki haluavat hyötyä kaikesta. Itse luulisin, että se onkin vaikein kappele Jeesuksen opetuksista. On helppoa olla kaunis, komea, rikas ja kopea. tai olla saarnaaja joka kerää hirveät rahat. En tiedä miksi tuota sanoisi mutta se "piirre" ei ole vaan yksittäisissä ihmisissä vaan esimerkiksi pariskunnissa , no mutta sen vaan tietää.Tarkoitit varmaan "hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa TUHKIMOSTA"...
- nähty.on.ei.kirj
Korjaus kirjoitti:
Tarkoitit varmaan "hänestähän on vähemmän todisteita kuin vaikkapa TUHKIMOSTA"...
Todennäköisesti.
- nähty.on.ei.kirj
Voi kamala tätä wannabee juutalaisten tuskaa ja sitten vielä kun loppupeleissä he lienevät vääräuskoisia. ainakin juutalaisten mielestä. No kyllähän nuo toorassa kerrotaan miten käy mielistiöille. Helposti..muutuvat ikäänkuin siksi...eli vaikka puuksi tai vaikka homoksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667